Melkoinen

Anonyymi-ap

Melkoinen nainen. Tiia 🤗

40

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ai säkin täällä vau

      • Anonyymi

        Vau vaan


      • Anonyymi

        Joko sä kylän parhaat letukat möit? Taxit meni kaupaxi? Black and white


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sä kylän parhaat letukat möit? Taxit meni kaupaxi? Black and white

        Erehdyt, sun kirjoitus on ruoka puolelle


    • Anonyymi

      Ai Tiia on yksi sun naisistaS🤣 kirsin ja kaijan ja sarin ja paulan ja marin ja matin lisäksi🤣

      • Anonyymi

        Nyt kirjoitat satuja. Mulla ei ole naisia monikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kirjoitat satuja. Mulla ei ole naisia monikossa.

        Ei haittaa.


      • Anonyymi

        Montako viirusta veressä?


      • Anonyymi

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako viirusta veressä?

        En osaa sanoa, eiköhän noilla ammattilaisilla ole niitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Ammattilainen ei petä aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, eiköhän noilla ammattilaisilla ole niitä

        Eihön toi mies ole.mikään ammattilainen🤣


      • Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako viirusta veressä?

        Niin monta varmaan kuin sinä ja palstasetä, eli tuo allekirjoittanut naisten nimillä kilvoittelijan jaksatte käsikirjoittaa


      • Anonyymi00036
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattilainen ei petä aivan.

        No kuin se teidän jalometalliliitto voi😏


    • Anonyymi

      Kaikki olet itse mulle kertonut vanhus

      • Anonyymi

        En ole sulle kertonut mitään. Ja en ole vanhus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sulle kertonut mitään. Ja en ole vanhus.

        Tyhmä sä olet kunnon luuseri mille kaikki nauraa jo! Lapseskin häpee sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä sä olet kunnon luuseri mille kaikki nauraa jo! Lapseskin häpee sua.

        Ihan itse oot tyhmä


      • Anonyymi

        Ihmeellistä höpötystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä höpötystä.

        Pidä sinä poliisi pääs kii


      • Anonyymi00037
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä poliisi pääs kii

        Onko palstasetä tämä nattä kytsipaska? Jotkut voivat ollakin


      • Anonyymi00038
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä sä olet kunnon luuseri mille kaikki nauraa jo! Lapseskin häpee sua.

        Onko Sinulla pullea täti lapsia sen fiktiivisen miehesi kanssa? Sivusta


    • Anonyymi

      Ai, kun ihkuu!❤️👍

    • Anonyymi

      Ok, no kai se voi menetellä, jos on hyvä luonne.

    • Anonyymi

      Karsee

      • Anonyymi00031

        Onks itsetunto hommattu jo?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Onks itsetunto hommattu jo?

        Ei todellakaan 🤣


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Onks itsetunto hommattu jo?

        Tuskin kunhan naisen nimi T kirjaimella alkaa, niin close enough u know


      • Anonyymi00045

        Ei sitä kukaan sitten olekaan niin anonyymi kuin voisi kuvitella. Äkkiä ne maskit tippuu 😉


    • Anonyymi00033

      Haukkujilla on aina huono itsetunto ja tämä on ainoa paikka missä ne pääsee aivopierujaan ulos päästämään kun eivät kasvokkain uskalla 😂😂 tosi raukkoja ja säälittäviä yksilöitä 💩

      • Anonyymi00046

        Mutta aloittajaäijä nämähän on sinun performaatioita kaikki tyynni- haukut kehut kisuttelut


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Mutta aloittajaäijä nämähän on sinun performaatioita kaikki tyynni- haukut kehut kisuttelut

        No ei aivan. Eräs puupää on hyvin harjaantunut valkoisella ratsulla köpöttelevä narsisti, joka yrittää luoda tunnelmaa että hän on jonkinlainen ymmärtävä ja pelastava prinssi, samaan aikaan kun jauhaa pskaa etteivät vaan muut kiinnostu millään tavalla..


      • Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        No ei aivan. Eräs puupää on hyvin harjaantunut valkoisella ratsulla köpöttelevä narsisti, joka yrittää luoda tunnelmaa että hän on jonkinlainen ymmärtävä ja pelastava prinssi, samaan aikaan kun jauhaa pskaa etteivät vaan muut kiinnostu millään tavalla..

        No sitä en epäile ollenkaan että ihme vilunkia pelaavat ei lisäisi ihan omiaan palstaäijän aloituksiin tai kertoisi livessä eksoottista tietoa jonkun elämästä. Siitä ei ole kyse ja VMP, mitä tulee kyseiseen käytösmalliin. TT


    • Anonyymi00041

      😍😍😍

    • Anonyymi00042

      Tiia on kyllä kaunis. Verkkarinsa muistan. Tullu lihasta mitä(?!)

      • Anonyymi00043

        "I'm just a girl oooo - ooooo o o o o! "


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        "I'm just a girl oooo - ooooo o o o o! "

        Sten Gefanie tälleen väärinymmärrysten aikakautena.


    • Anonyymi00049

      Tämäpä voisi olla vaikka sinulta, mutta sinä et käytä emojeita.

      • Anonyymi00050

        Palstaäijä on harjaantunut emojikääpä


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2060
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      616
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe