Melkoinen nainen. Tiia 🤗
Melkoinen
40
658
Vastaukset
- Anonyymi
ai säkin täällä vau
- Anonyymi
Vau vaan
- Anonyymi
Joko sä kylän parhaat letukat möit? Taxit meni kaupaxi? Black and white
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sä kylän parhaat letukat möit? Taxit meni kaupaxi? Black and white
Erehdyt, sun kirjoitus on ruoka puolelle
- Anonyymi
Ai Tiia on yksi sun naisistaS🤣 kirsin ja kaijan ja sarin ja paulan ja marin ja matin lisäksi🤣
- Anonyymi
Nyt kirjoitat satuja. Mulla ei ole naisia monikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kirjoitat satuja. Mulla ei ole naisia monikossa.
Ei haittaa.
- Anonyymi
Montako viirusta veressä?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako viirusta veressä?
En osaa sanoa, eiköhän noilla ammattilaisilla ole niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Ammattilainen ei petä aivan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa, eiköhän noilla ammattilaisilla ole niitä
Eihön toi mies ole.mikään ammattilainen🤣
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Montako viirusta veressä?
Niin monta varmaan kuin sinä ja palstasetä, eli tuo allekirjoittanut naisten nimillä kilvoittelijan jaksatte käsikirjoittaa
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilainen ei petä aivan.
No kuin se teidän jalometalliliitto voi😏
- Anonyymi
Kaikki olet itse mulle kertonut vanhus
- Anonyymi
En ole sulle kertonut mitään. Ja en ole vanhus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sulle kertonut mitään. Ja en ole vanhus.
Tyhmä sä olet kunnon luuseri mille kaikki nauraa jo! Lapseskin häpee sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä sä olet kunnon luuseri mille kaikki nauraa jo! Lapseskin häpee sua.
Ihan itse oot tyhmä
- Anonyymi
Ihmeellistä höpötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellistä höpötystä.
Pidä sinä poliisi pääs kii
- Anonyymi00037
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä poliisi pääs kii
Onko palstasetä tämä nattä kytsipaska? Jotkut voivat ollakin
- Anonyymi00038
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä sä olet kunnon luuseri mille kaikki nauraa jo! Lapseskin häpee sua.
Onko Sinulla pullea täti lapsia sen fiktiivisen miehesi kanssa? Sivusta
- Anonyymi
Ai, kun ihkuu!❤️👍
- Anonyymi
Ok, no kai se voi menetellä, jos on hyvä luonne.
- Anonyymi
Karsee
- Anonyymi00031
Onks itsetunto hommattu jo?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Onks itsetunto hommattu jo?
Ei todellakaan 🤣
- Anonyymi00039
Anonyymi00031 kirjoitti:
Onks itsetunto hommattu jo?
Tuskin kunhan naisen nimi T kirjaimella alkaa, niin close enough u know
- Anonyymi00045
Ei sitä kukaan sitten olekaan niin anonyymi kuin voisi kuvitella. Äkkiä ne maskit tippuu 😉
- Anonyymi00033
Haukkujilla on aina huono itsetunto ja tämä on ainoa paikka missä ne pääsee aivopierujaan ulos päästämään kun eivät kasvokkain uskalla 😂😂 tosi raukkoja ja säälittäviä yksilöitä 💩
- Anonyymi00046
Mutta aloittajaäijä nämähän on sinun performaatioita kaikki tyynni- haukut kehut kisuttelut
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mutta aloittajaäijä nämähän on sinun performaatioita kaikki tyynni- haukut kehut kisuttelut
No ei aivan. Eräs puupää on hyvin harjaantunut valkoisella ratsulla köpöttelevä narsisti, joka yrittää luoda tunnelmaa että hän on jonkinlainen ymmärtävä ja pelastava prinssi, samaan aikaan kun jauhaa pskaa etteivät vaan muut kiinnostu millään tavalla..
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
No ei aivan. Eräs puupää on hyvin harjaantunut valkoisella ratsulla köpöttelevä narsisti, joka yrittää luoda tunnelmaa että hän on jonkinlainen ymmärtävä ja pelastava prinssi, samaan aikaan kun jauhaa pskaa etteivät vaan muut kiinnostu millään tavalla..
No sitä en epäile ollenkaan että ihme vilunkia pelaavat ei lisäisi ihan omiaan palstaäijän aloituksiin tai kertoisi livessä eksoottista tietoa jonkun elämästä. Siitä ei ole kyse ja VMP, mitä tulee kyseiseen käytösmalliin. TT
- Anonyymi00041
😍😍😍
- Anonyymi00042
Tiia on kyllä kaunis. Verkkarinsa muistan. Tullu lihasta mitä(?!)
- Anonyymi00043
"I'm just a girl oooo - ooooo o o o o! "
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
"I'm just a girl oooo - ooooo o o o o! "
Sten Gefanie tälleen väärinymmärrysten aikakautena.
- Anonyymi00049
Tämäpä voisi olla vaikka sinulta, mutta sinä et käytä emojeita.
- Anonyymi00050
Palstaäijä on harjaantunut emojikääpä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392060
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691- 66616
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467