….Pellet, samat pellet ketkä tästäkin nykytilanteesta ovat vastuussa. https://aksa.fi/kaupunkistrategia-ei-ole-sanahelinaa/
Siellä ne irvistelee, viisaat biohajoavat pojat
Nyt kun menee komeasti niin on hyvä muistaa
6
293
Vastaukset
- Anonyymi
pelle aloitti
- Anonyymi
Ketkä kaksi kolmikosta osasi tänne suoli24lle vanhainkodista?
- Anonyymi
Tässä on juuret Äänekosken korruptiolle ja ylläpitäjille.
10 vuotta ja samat tyypit edelleen , kukaan ei ole pudonnut edes ikkunasta. - Anonyymi
Onko biolaakso valmis? Onko nyt kaikilla kaupunkilaisilla hyvä olla?
- Anonyymi
Biolaaksossa kärrätään lehmäpaskoaa, työttömät orjat vie, kaupunki maksaa omistajalle 500e tiskinalta kuussa. Kuka helevetti äänesti tuon toisen virnistelijän takaisin?
- Anonyymi
Kaupunki on mennyt. tuosta ajasta todella alas joka näkyy, kuuluu ja tuntuu.
On tehtaat ja uudet koulut mutta kaikki muu on päin vxxxxa…..
Työttömyys luvut ovat kauheat. Asukasluku laskee kuin lehmän häntä.
Maine on mennyt riitelyyn ja pieni piiri pyörii etujen ajamiseen.
Verot korkealla.
Äänekoski on menossa päin helvettiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113339Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571665- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 941292
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875