Sen ettei me nähdä
Jaksatko sä
22
386
Vastaukset
- Anonyymi
En oikeestaan. Tänäänkin harmitti.
- Anonyymi
Tottakai.
- Anonyymi
Tiedättekö mikä vähän julma avaruus-elokuva no Event Horizon.
- Anonyymi
En?
- Anonyymi
En mä kyl, mut ei oo vaihtoehtoja ❤️
- Anonyymi
Kyllä mä mietin välillä sitä katsetta siinä parkkipaikalla. Mutta tiedät varmaan että me ei olla samalla tasolla. En olisi ikinä uskaltanut sua lähestyä kun mä ihailen sua.
- Anonyymi
Kuinka vanhasta jutusta puhut?
- Anonyymi
Jaksan nämä pari kuukautta, mutta en kyllä ala odottamaan enempää.
- Anonyymi
Ei kai sun tarvikaan kauempaa odottaa..! Jännä nähdä. Mä en aio suunnitella mitä teen tai sanon, kunhan nyt yritän pysyä kasasssa 💣
- Anonyymi
Tottakai jaksan.
- Anonyymi
En jaksa. Olen aivan rikki ja varmaan arvaatkin sen 😭
- Anonyymi
No sellaista tietoa en oo saanut mutta epäilen että niin voisi käydä ja jos niin käy niin mun on vaan hyväksyttävä ettei hänestä ole edes siihen
- Anonyymi
Mihin?
- Anonyymi
Mulle ei annettu mitää vaihtoehtoja
Mies vain kertoi kylmästi olevansa todellisuudessa aivanmuuta
Mitä oli aijemmin antanut ymmärtää olevansa .
Jäin yksin itkemään ja unelmoimaan
Ja sopeutumaan siihen ettei sitä mitä
rakastin olekaan olemassa.
En olisi kyllä jaksanut tai halunnut
Olin keväällä nii valmis
Nii. Kauan ja pitkään odetetulle rakkaudelle
Ja sitte se vain vietiin multa kylmästi ja yllättäen
Täysin pois
Minulta ei kysytty että tahdonki.
Näin vain kävi .
Olen surullinen ,enkä kyllä jaksa. Mut on pakko kun muuta elämä ei taaskaan suonut minulle .
Surullinen pitkä naine - Anonyymi
En.
En jaksa enää mitään. - Anonyymi
Juujoo
- Anonyymi
Joojoo
- Anonyymi
Jaksan oikein hyvin jos ei nähdä ja toivottavasti ei törmäillä. Äläkä moikkaa mua, se on typerää. Ollaan vaan ku ei mitään. Virheitä sattuu.
- Anonyymi
Miksi moikkaaminen on typerää?
- Anonyymi
Vähän heikosti, mutta joo.
- Anonyymi
Harmittaa joka päivä ku oon sellanen ujo piimä!
- Anonyymi
Ollaanhan me nähty jo muutaman kerran! Paitsi, en tiennyt että se olit juuri sä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk17310049Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi89572Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1548111Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2667606Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1526286Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k876007Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j625836Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit964893Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja163975Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist581613