Minun kaivattu saa varmasti ilmaiseksikin naisilta.
Olin eilen aivan harhainen
25
266
Vastaukset
- Anonyymi
Mut joillekin sen maksaminen on se juttu, mistä saa kiksit. Toinen on orja tai esine. Tekee mitä käsketään maksusta.
- Anonyymi
Hyi helvetti😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helvetti😔
Vaniljainen tyttöystävä s*ksi pimeässä ja peiton alla on näiden kokemusten jälkeen yöks/hyj h*lv….🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaniljainen tyttöystävä s*ksi pimeässä ja peiton alla on näiden kokemusten jälkeen yöks/hyj h*lv….🤣
Et todellakaan ole minun kaipauksen kohde.... Toivon ainakin niin. Käytät naisia esineinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan ole minun kaipauksen kohde.... Toivon ainakin niin. Käytät naisia esineinä.
Naiset käyttää minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset käyttää minua.
Ne käyttää sun rahoja. Maksulliset ei tee sitä kuin saadakseen rahaa. Ei ne sun munasta ole kiinnostuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne käyttää sun rahoja. Maksulliset ei tee sitä kuin saadakseen rahaa. Ei ne sun munasta ole kiinnostuneet.
Olet väärässä. Järjestäen, kun sen näkevät innostuvat kuinka valtava se on. Jouduin rauhoittelemaan erästä nuorta opiskelija tyttöä 19v, kun rupeai vertavalumaan. Saatoin sen päivystykseen tikattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Järjestäen, kun sen näkevät innostuvat kuinka valtava se on. Jouduin rauhoittelemaan erästä nuorta opiskelija tyttöä 19v, kun rupeai vertavalumaan. Saatoin sen päivystykseen tikattavaksi.
No on sulla jutut! Taitaa olla katkarapu kalsareissas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naiset sellaisesta innostu totta kai se kuuluu rooliin. Ne kehuu kaikkia ja kaikenkokoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mut jos sulla olis valtava, se näkyisi päälle päin. Ihan kaikki ei mee läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on sulla jutut! Taitaa olla katkarapu kalsareissas!
🫢
👘
🩲🍤🤏🤭
🧦 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mut jos sulla olis valtava, se näkyisi päälle päin. Ihan kaikki ei mee läpi.
Jep ja sillä olis parempi itsetunto. Ei tarvis täällä uhota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkivaltainenkin vielä, jep jep ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet t*hmä. Kannattaa ottaa selvää asioista. Niitä on erilaisia. Joillakin on levossa isompi, mutta se ei juurikaan siitä kasva. Itsellä on levossa normaali, mutta kasvaa valtavasti. Olen erittäin tyytyvöinen, ettei se häiritse normaalia elämää, mutta sängyssä on naisten unelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet t*hmä. Kannattaa ottaa selvää asioista. Niitä on erilaisia. Joillakin on levossa isompi, mutta se ei juurikaan siitä kasva. Itsellä on levossa normaali, mutta kasvaa valtavasti. Olen erittäin tyytyvöinen, ettei se häiritse normaalia elämää, mutta sängyssä on naisten unelma.
Kun iso ei ole todellakaan kaikkien naisten unelma. Itsekään en välitä isosta. Ylipäätään yhdyntä ei ole monelle naiselle se juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sullahan ei kuulemma seiso🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sullahan ei kuulemma seiso🤭
Hyvin seisoo. Olen teipnnut jäätelötikun tueksi siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lastoittamalla tikustakin saa asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lastoittamalla tikustakin saa asiaa!
Hyvin oivallettu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipähän tarvitse sitten enää ajatellakaan lähestymistä. 🤮
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣 ja sitten heräsit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DD
- Anonyymi
Ne maksullisissa kävijät on kuulemma suurinosa naimisissa tai sitten jotain kummajasia ihme kieroutuneiden toiveiden kera.
- Anonyymi
Naisillakin on etumuksessa kumpu. :D Tänään juuri huomasin makuulla ollessa, että näyttääpä seksikkäältä. ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk517596Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207314Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va677194Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1656798Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta466675Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k735672Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.185668Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015445Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi215390Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065045