Ja tunnistanut sinut ja lukenut kaikki sekoilusi täällä. Mitä ajatuksia herättää?
Oisko hienoa kun kaivuttusi olisi täällä mode
58
462
Vastaukset
- Anonyymi
En jotenkin usko....
- Anonyymi
Tietäis ainakin etten oo tehnyt mitään mitä joku väittää. Ja tietää mitä nyt käy.
- Anonyymi
Mitä käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä käy?
Varmaan tulee toi apokalypsi mitä tätä palstaäijän aloitusta ja sen kirjoittamaa monologia seurasin. Kääk seiskasta päivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tulee toi apokalypsi mitä tätä palstaäijän aloitusta ja sen kirjoittamaa monologia seurasin. Kääk seiskasta päivää
Eli nk keltainen, ei sininen lehdistö mr populistinen pilipalitiikan toimittaja😏
- Anonyymi
Juuu! Kannatan täältä sivusta!
- Anonyymi
Jos olis, mutta kun ei ole. Itselläni on puhdas omatunto. En ole sekoillut.
- Anonyymi
mua ei hävetä mikään mitä olen tänne kirjoittanut, joten sillä ei ole mitään väliä vaikka onkin. Tunnetaan jo sen verran hyvin. :DD
- Anonyymi
ja hänen kauttaan tänne päädyinkin, joten hän tietään minusta kaiken. <3
- Anonyymi
Minua välillä vähän hävettää kun hän saattaa tietää. Yritän silti ajatella, että ei ole maailmanloppu. Pitäisi olla ihan ok sanoa miltä tuntuu. Hyvää harjoittelua.
- Anonyymi
Ei siltä vaikuta. Hän luulee minua nytkin tuoksi, joka kyselee maksullisissa käymisestä. Minua ei juuri se asia hänessä mietitytä. Oli tai ei.
- Anonyymi
Voi sinua ressukkaa.
- Anonyymi
Ja lisään. Se olisi hyvä, jos hän tunnistaisi minut. Tietäisi etten kirjoita täällä mitään hirveän negaa mutten noita toisen äärilaidan juttujakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään. Se olisi hyvä, jos hän tunnistaisi minut. Tietäisi etten kirjoita täällä mitään hirveän negaa mutten noita toisen äärilaidan juttujakaan.
🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua ressukkaa.
Kaikkea se sinäkin maalailija taas yrität virittää näihin palstasedän itsedialogeihin liittyen. Rassukka, nii in
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄🙄🙄
Täällä sitä on taas voimakkaasti eläydytty palstaäijän monologiin. Miksi muuten toimit näin- yritätkö maalittaa?
- Anonyymi
Täällä vähän tulloo luulotautiseks, kuulemma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vähän tulloo luulotautiseks, kuulemma!
Mutta ns onnistunut huseeraaja saa löysillä ja irrationaalisilla kertomuksilla muut mukaan sekoiluunsa, näemmä. Sivusta
- Anonyymi
Epäilin tuota joskus. 😅
- Anonyymi
Hävettäis se, jos olis joku mode kaivattuna 😂
Mut, kaiken se kestää 🫶- Anonyymi
Joo, semmottii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, semmottii.
Enpä oikein usko kuoma. Sivusta koitahan jaksaa maalailla siä
- Anonyymi
Ois ihanaa❤️
🧔🏻
👔 - Anonyymi
On se niin kierolainen mies, että olen tämän jo tiennytkin 😅
- Anonyymi
Fantasioit siis itsellesi vastaileva palstasetä olevasi ns kalifi kalifin paikalla. Nousisi hattuun heti jos näkisit mitä muut kirjoittaa? Kysymys on laajennettavissa muihinkin lukijoihin😉
- Anonyymi
Ei haittaa tiedän kaivatuni olevan moden kaveri
- Anonyymi
Mäkin haluan modeksi 😉
- Anonyymi
Mä haluan myös. Tai Moden vaimoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan myös. Tai Moden vaimoksi.
👉💍🤏☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👉💍🤏☺️
Vähän liian iso sormus sun sormeen 😆
- Anonyymi
Aina voi kokeilla säätää ikiomaa kanavaa esim discordissa
- Anonyymi
Mun rakas on täällä mode ja hän poistaa kaikki mun viestit, mistä ei tykkää..eipä tuo haittaa mua🩶🤍
- Anonyymi
Tiedän et saattaa olla🩷🫶❤️
Poistuu meinaa trollit ja halventajien kommentit siihe malliin😘 - Anonyymi
Olisihan tuo yllättävä twisti. Etteikö vaan kuitenkin modella olisi noussut valta päähän ja kuvittelee kaikkien kirjoitusten olevan itselleen. Tämähän on se todennäköisempi skenaario.
- Anonyymi
Ihan sama. Kertoisi enemmän hänestä kuin minusta.
- Anonyymi
Sinulla on totinen kaveri erittäin synkkä ja negatiivinen maailmankuva tai tarve eläytyä eri palstatodellisuuteen oroentoituneisiin skenaarioihin
- Anonyymi
Sehän aikoinaan oli tarkoitus, että tunnistaisi. Mode tuskin olisi pelkästään vain tunnistanut ihmeellisesti.
- Anonyymi
Nykyään toivoisin, että olisin anonyymi niin kuin muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään toivoisin, että olisin anonyymi niin kuin muutkin.
Ennen toivoit, nykyään et, mutta silti kirjoitat?
- Anonyymi
Juu olet sä AI- ⚠️-botti ihan söpö kyllä mutta en ole niin androidi että herättäisi intohimoja.
- Anonyymi
Ai se rap artisti mode..varmaan ainakin huumorintajuinen joten ei meinaisi mitään vaikka lukisi.😝
- Anonyymi
Tämä on ihan sama se palsta.Irl vain merkkaa.Paitsi stalkkaus pitää ottaa tosissaan.
- Anonyymi
Jos olisi vain tunnistanut, niin ei siinä mitään. Jos olisi Ip-osoitteen perusteella perillä kirjoituksista, niin se olisi sekä moraalisesti väärin, että laitonta.
- Anonyymi
Eipä tuo tunnu osaa estävän / haittaavan millään tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo tunnu osaa estävän / haittaavan millään tapaa.
Verkkorikollisuus di kenestäkään esim epeliä tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkorikollisuus di kenestäkään esim epeliä tee
Mitä tarkoitat epelillä?
- Anonyymi
Hän on harvinaisen älykäs mies jos hän täällä oikein toimii modena.
Hän on niin RAKASTUNUT minuun silloin, että hän on omistanut koko elämänsä minulle 😘🥰💞 - Anonyymi
Kaivattuni on ihan oikeissa päivätöissä.
- Anonyymi
jos yöllä voi viilentää niin p voi kääntää lisää läarRistoissa on monedyikin sellainen säätää lisää lämpöjä
oikeasti niin sitten aukipäin lisää lämpöä kin mutteriakin pyöriyyäin4ern samat suunnat, toinen suunta viilenee ja toinen lisää. - Anonyymi
tietokonekin voi lämmittää jos joku tehokas, hukkalämmöstä lämmittää, varsinkin jos joku tehokas juttu
- Anonyymi
Onneksi ei ole. Mitähän hienoa tuossa nyt on! Jopa lööppilehdet ovat parempaa luettavaa kuin nämä täällä.
- Anonyymi
googlen AI kertoo mikä on noin määritelmä mikä on evenyt Horizon
An event horizon is the boundary around a black hole from which nothing, not even light, can escape due to the immense gravitational pull.
mutta näin ollen siis jos ihminen menee taivaaseen niin taivaassa ei pystyisi olemaan ajatuksia ollenkaan - Anonyymi
🧩Jos ns kaivattu näkisi tämän, hän näkisi samalla myös sen, että olen ollut rehellinen. Se on minusta arvokkaampaa kuin esittäminen.
- Anonyymi
On tosi tylsää kun parhaimmat sekoilut keskeytetään, vaikka itseä alkaisikin jo pelottamaan.
- Anonyymi
Selittäisi miksei kirjoituksiani julkaista.
- Anonyymi
⚠️ Se, että haluaa tulla huomatuksi mutta samalla pelkää näyttävänsä nololta, on aika tavallinen ristiriita. Silloin voisi ennemmin miettiä mitä ja miten kirjoittaa, kuin heittää syöttejä tyyliin ‘olisipa hän täällä modena’. Jos kerran kaipaa, miksei seiso sen tunteen takana avoimesti?
- Anonyymi
Ei anonyyminä kirjoittelu saa ketään tulemaan huomatuksi. Ihmisillä oikeus leikkiä ja ajatuksilla ja purkaa tuntemuksia ilman kasvojen menetystä. Ei tämän pitäisi velvoittaa ketään mihinkään tunteiden tunnustuksiin.
- Anonyymi
Eiköhän se ole joku ryhmä tekoäly joka siivoilee tätä palstaa, aika vaatimattomin tuloksin.
Mutta hyvä jos ihmisellä on harrastuksia, kai sitä modenakin saa toimia, jos huvittaa. Ja ehkä se olisu vain positiivista että edes jompikumpi olisi tunnistanut täältä toisen. 😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk707881Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207414Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1917031Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta716891Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.665860Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k775763Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1025505Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m253212- 50926
- 59925