Todistusaiheena YLE live lähetys Valtion vuoden 2026
talousarvioesityksen lähetekeskustelusta.
Vähemmän arvostettu kävi kääntymässä istunnossa, missälie Sheikin kanssa.
YLEINEN SYYTTÄJÄ EEROLA EILEN:
14.40
Juho Eerola ps (vastauspuheenvuoro)
:
Arvoisa rouva puhemies! Tällä hallituskaudella on nyt toteutettu noin kahden vuoden aikana enemmän rakenteellisia uudistuksia kuin suunnilleen edellisen 20 vuoden aikana melkein yhteensä. Monissa meidän verrokkimaissa, mihin tässä on nyt verrattu, joissa tilanne sekä taloudessa että työllisyydessä että tietysti työttömyydessä on meitä parempi, on nämä samat uudistukset tehty hyvin pitkällä aikajänteellä, vuosikymmenten aikana. En siis syytä tästä nykyisestä tilanteesta pelkästään Marinin hallitusta, vaan syytän lukuisia aiempia hallituksia. Sitten kun tähän vielä yhdistetään tämä vaikea suhdannetilanne, nämä miljardeihin kohoavat lainanhoitokorot, joihin tuossa äskenkin viitattiin, ja sitten satsaukset puolustukseen, niin helppoahan sitä on sieltä syytellä ja huudella.
En siis syytä En siis syytä En siis syytä En siis syytä En siis syytä
Nyt juon vaikka kahvia
Juho Eerola ei jaksa istua töissä Eduskunnassa
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
Katsokaa Yle Areenasta eilinen 12 tunnin lähetys
Eduskunnan täysi istunnosta, niin näette missä tilassa suomi on ja miten hallituksessa asiaan suhtaudutaan.
https://areena.yle.fi/1-76193635 - Anonyymi
Orpokin oli poissa välillä tunnin ajan. Ja Purranen kävi vessassa tuhkatiheään.
- Anonyymi
Jari Taipale sitoutumaton
Politiikka,Kotka,Jari Taipale, Perussuomalaiset, Korruptio ja mielivalta
Poliittinen ajojahti Kotkassa on ajojahti minun suuntaan, joka on huomattu monilta osin. Olen siitä johtuen joutunut tekemään rikosilmoituksia ja joudun varmasti jatkossakin.
Juho Eerolan toimesta tai erikoisesta toiveesta jonka perusteella minut jo kerran erotettiin ilman että kokouksessa olisi käytetty mitään asiakirjaa virallisesti, vaan se tehtiin kahvipöytäkeskusteluna.
Ajojahtini on systemaattista. Kun nämä perättömät väitteet, rikosepäilyt eikä tekaistu irtisanomishakemus tuottaneet tulosta jatkoi Juho Eerola prosessia omalla kohdallaan tekemällä minusta rikosilmoituksen jonka perusteena oli kotirauhan häirintä ja laiton uhkaus. Näillä Juho Eerola pyrki mm kiristämään minua tekemään tiettyjä asioita sen päälle vielä, että minusta tehtiin rikollinen teoista joita ei ole poliisitutkinnassa eikä näyttöä.
Nuohotessa pölisee ja rapatessa roiskuu- Anonyymi
Vai että ihan ajojahtia. Kaikkea sitä tänne suolletaankin! Ettei vaan olisi vaaliteltalla eräs häirikkövaras ahneuksissaan syönyt muiden krillimakkaroita ja tietenkin aina syytellyt muita :)
- Anonyymi
No ei kyllä kauan enää istukkaan siellä. Siellä istuu todennäköisesti Mika ensi kaudella.
- Anonyymi
Ketä tää Mika on, vai joku Salatut elämät hahmo?
- Anonyymi
Hurukselan Paratiisinmäen Persu tiedottaja, Mikä Nikkinen.
Kertoo sosiaalisessa mediassa copy paste ominaisesti mitä valtuustossa on päätetty, ei luot Kotkan Kaungin virallisiin sivuihin päätökdsenteossa vaan omii tyyliin minä minä päätin päätin.
Samaa Klamin pelleklaania kun Juho Kierola os Eerola, Nikelin sairaalan mielenterveys lähihoitaja Laajakosken pellon reunasta
Tervetuloa talohon,
Alle kuulun kurkihirren,
valoisahan Soihtulaan,
perheenne kaiken keralla,
mielitiettynne mukana.
Tääl on juhlat karkeloineen,
joulukuusi kynttilöineen.
Tääl on hauskaa monenmoista,
joll ei vertaa löydy toista! - Anonyymi
Juho Kierola ent. Eerola Kävi kuvassa. Tekoälykuvassa.
Ilmankos kun ei Eduskunnan live lähetysten aikana näy paikallaan, live lähetyksen loppuessa saapuu elvistelemään tyhjälle joukolle puhumalla, siis tyhjälle Eduskunnalle tyhjää.
https://i.imgflip.com/a8omug.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1545009- 1914021
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1383684Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia472955Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat362287- 1441956
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351468Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309