Sä sanoit joskus aivan aluksi, että kun joku tekee jotain vääryyttä, niin lataa sit sen kuvan jonnekin epämääräiselle sivustolle. Olisko ollut joku ihan eka puhelu ja sivulauseen sivulauseen sivulause. Siitä mun salamyhkäisyys sai alkunsa. Samahan tuo on, vaikkei mitään kuvaa edes olis ladattavana, jos vaan joku kirjoittaa vaikka vaan toisen koko nimen kaiken kansan nähtäville.... Yhtä kamala skenaario. Asia, jota en itselle halua, enkä koskaan ikinä tekis toiselle.
En myöskään välitä siitä, että paikkakunnan entisille tutuille menis mitään tietoa mun liikkeistä. Nimittäin jos asiat ei olis onnanneet meidän välillä, niin koska en oikeassa elämässä tunne sua, niin enhän mä voi tietää, kenelle kerrot. Ei noissa mun asioissa mun näkökulmasta ole aina hurraamista. Tai toi nyt on tekosyy. Mä nyt vaan en kertakaikkiaan kestä sitä, jos ihmiset pamlaa yhtään mitään mun asiaa. Oli se sitten, että mut on nähty postilaatikkolla tai että tunnen jonkun tai että minkä värinen ja merkkinen auto mulla on... Saati sitten jotain arkaluonteista.
No miksi arvelisin kenenkään sellaista edes tekevän, että kukaan oikeasti tekis noin ? No vaikka, jos alkaa ärsyttää kun ei asiat etene tai loukkaantuu toisen sanoista tai jotain. Mistä minä tiedän. Eihän sellaista saa tehdä ja kyllä mä sen tiedän, että se oli silloin sulta heitto vain. Ylipäätään face to face olis varmaan pitänyt tavata heti niinku viikon sisällä, niin olis säästynyt kaikelta väärinymmärrykseltä, spekuloinnilta ja turhalta vänkytykseltä.
Sitten mulla vähän lisäsi pelkoja se, kun avoimesti haukuit mulle sitä naapuria. Ja hei, ei tätäkään kukaan tunnista. Mullehan sillä ei ole mitään merkitystä, kun en tunne henkilöä, enkä sinänsä piittaa. Mä koin asian kumminkin niin, että entä jos minä joudun tuollaisen haukkumisen kohteeksi. En halua. Kyllä mä varmasti teen, ja olen tässä meidänkin tutustumisessa tehnyt, kaikki mahdolliset virheet, että varmasti haukuttavaa löytyisi.
Sanoit itsekin, että alkukäsityksesi ihmisistä saattaa olla usein hyvin negatiivinen, ja olet välillä aika värikkäitä sanankäänteitä käyttänyt tai että saatat tutuille aika rajusti. Pohdin jossain kohtaa, että mä murrun ihan täysin, jos joudun sellaisen sanailun kohteeksi.
Oon ilmestynyt uudelleen ja uudelleen, koska oon miettinyt, että ootko yhtään pehmentänyt mitään niistä tietyistä ajatuksista, mitä ilmaisit koskien elämää ja parisuhdeasioita yleensäkin... Oon pyöritelly mielessä, että jos kuitenkin kaikki luonnistuisi oikeassa elämässä.
En tarkoita näitä sanojani siten, että yritän vetää toista tilille sanomisista, vaan haluan selittää omaa omituista käytöstäni. En mä halua, että jäät sille käsitykselle, että mulla olisi mitään negatiivisia ajatuksia sua kohtaan, kun ei ole. Ja ne mitä mulle on joskus tapahtunut, niin en niitä mitenkään ole ollut kostamassa sulle. En voi sille mitään, että loppujen lopuksi mä oon varmaan niin pelokas ja epäluuloinen, että mun tosi vaikeaa enää tutustua keneenkään, vaikka yritän.
Syytit mua jostain julkisesta likapyykin pesusta. Come on! Kukaan ei tunnista anonyymipalstan kirjoittajaa tai kohdetta. Kohdehan on vain kirjoittajan päässä tiedossa, ja vain sille kohteelle teksti voi avautua. Maailma on täynnä kaiken alkukirjaimisia ihmisiä. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka etsii toista, ihmisiä jotka kaipaa, jotka ghostaa, jotka häipyy... Ei ketään edes kiinnosta, kun korkeintaan että jaa... Ei koske mua.
Vaikka mä nyt tänne tän kirjoitan, niin se ei tarkoita, että mä olisin edes puolella sanalla kertonut sinusta tai sinun asioista kenellekään eteenpäin. En myöskään aio sellaista koskaan tehdä. Jos mä sulle anonyymipalstalle sulle oonkin mun ajatuksia kirjoittanut, niin se johtuu ainoastaan tästä meidän jatkuvan katoamisen dynamiikasta. Oltaisikohan katoiltu myös oikeassa elämässä 🤔...
Niitä haukkuja viimeisestä viestistä en kyllä ota vastaan. Ne työasiat ei olleet tekosyitä, mun puhelimen laturi lienee jäänyt asunnolle ja ainoan lapsen piirteiden haukkumista en ota vastaan. Ihmiset, joilla on ollut sisaruksia, ei tiedä millaista on kasvaa ilman vertaisia. Joka tapauksessa en ota sitä haukkua vastaan, koska siitä ei ole kyllä mun kohdalla kysymys. Mä olen ollut kyllä sellainen, että teen toisen eteen tekemättömätkin ja otan huomioon toista kaikessa.
En tiedä hiffasitko missään vaiheessa, mutta mä kyllä etsin ihan oikeasti loppuelämän kumppania, jonka kanssa elää ihan normaalia elämää, viettää aikaa, olla toisen tukena kaikissa jutskissa, saada itsekin toisesta tukea ja turvaa, ja toteuttaa kummankin haaveita.
Edelleenkin tää viesti on ANONYYMI. Tätä alkaa kuvittelemaan itselleen nyt joku Pete 60v Lapissa, Suski 38v Turussa ja Henkka 31v Helsingissä. Silti vaikka alkaisikin kuvitella, niin alleviivaan, että tässä ei ole mitään tunnisteita eli 99,9999822% LUULEE.
Et halua enää olla missään tekemisissä, ja ymmärrän sen. Ehkä joskus muistat mua, toivottavasti enemmän lämmöllä kuin vihalla. Toivon sulle edelleenkin kaikkea parasta.
Anonyymi ilman kirjaimia! 99,9999822 prosenttia kansasta luulee omakseen
15
198
Vastaukset
- Anonyymi
jokainen on anomalio eli omituinen olio
- Anonyymi
Sekin vielä! Elämä on joskus hankalaa varsinkin kun sen tekee itselleen ihan megahankalaks 😅
- Anonyymi
noh nyt itsellä ei ole hirviömäisen kiirettä sairaaloihin, kun olen hoidattanut itseä paljon, nyt ei ole akuuttia kiirettä.
mutta mikä eräs jännähkö juttu joku Event Horizon, eli on myös elokuvakin, muyya siis on mustassa aukossakin juttu jolloin ajatuksetkin ja valonnopeus katoaa.- Anonyymi
Älä jaksa. Event Horizon lukee joka paikassa. Mikä on sun ongelma?
- Anonyymi
Voisitko millään aloittajaäijä tiivistää tämän psykedeelisen kertomuksen vaikka muutamalla ranskalaisella viivalla, niin lukijoiden olisi helpompi eläytyä? -oli joku kuva jossain ladattuna -sitten oli naapureihin, työkavereihin sekä puhelimen laturin liittyvä dilemma jne..
- Anonyymi
Sun ei tarvii ymmärtää 😄
- Anonyymi
Sivusta kommentoin, ihmiset aistii asioita toisista jotkun enemmän ja jotkut vähemmän. Asioita sattuu ja tapahtuu, ne antaa merkitystä ajattelulle ja sille mitä toinen on ehkä toisesta mieltä. Hyvät asiat tuottaa hyvää ja huonot huonoa.
Jotkut ovat heitä, jotka haluaa kärjistää tai ylireakoida asioita, sillä pyrkivät provoon tai manipuloimaan muita. Jos ihminen on joutunut kokemaan kovia, on hän aina helpommin ohjailtavissa em. keinoin. Älä ole sellainen, vaikka joskus se tuntuisi helpommalta tieltä reagoida asiaan.
Luulo ei ole tiedossa väärti. Siksi ei kannata antautua toisen yrityksille tulla manipuloiduksi. Tiedän, se heikentää silloin sinun mahdollisuuksia puolustaa omia oikeuksia, jos antaudut toisen väärille väitteille.
Ymmärrän pointtisi, mut epäilen väitettäsi luulosta, ehkä mainitsemasi prosentti koskee sinulle merkityksellisiä ihmisiä, ei muita? Manipulointi yritysten tarkoitus on aina syöttää omia sanoja ja uskomuksia toisen suuhun/ mieleen.
Älä lankea sille, ymmärrän sen vaikeaksi, jos taustalla on ihmisiä, joille olet antanut arvoa enemmän kuin ansaitsevat? Joukoissa on voimaa, jos olet joutumassa uhrin asemaan, silloin olet aina heikoilla ja silloin sinun pitäisi olla vahvimmillasi, jos olet varma siitä, että olet kokemassa muuten vääryyttä. - Anonyymi
Kaikille lapsia hyväksikäyttäville on sellainen sivusto jo olemassa. Siellä on kuvat käykää katsomassa. Kun aika on. Heidät tullaan telottamaan hyvin kivuliaalla tavalla.
- Anonyymi
Tää ei liity asiaan. Poistu, kiitos.
- Anonyymi
No sepä ois harmi. Onko tämä vihapuhetta? Käsi ylös ja kerro its.. miksi koet näin. Sivusta
- Anonyymi
Katsoin menneellä viikolla Perjantai- dokumenttia kauhunaapuri. Jotenkin sinun kommentista tulee tällainen harhailu asioihin mieleen? Minusta vakavilla asioilla ei pitäisi leikkiä. Tämäkin kauhunaapuri eli omissa harhoissaan ja huonosti lopulta kävi, varo vain, ettei sinulle käy samoin, kun alat muita täällä uhkailemaan ilman syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä ois harmi. Onko tämä vihapuhetta? Käsi ylös ja kerro its.. miksi koet näin. Sivusta
Olen pieni persupoikapopulisti vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pieni persupoikapopulisti vain
Sellainen kuva jäänyt, ootko nyt ihan varmasti tuosta asiasta?
- Anonyymi
Tässä tekstissä oli paljon vivahteita jotka voisivat olla häneltä, niin haluun korjata tässä julkisesti ihan muutaman asian (hänelle V naiselle jota rakastan)
Joo mä olen haukkunut, pilkannut ja toiminut todella vastenmielisesti siinä hahmo roolissa, kuten oot jo muilta kuullut. Mutta mä kun en ikinä kohdistais sellaista suhun, koska sä olet herkkä, tunnerikas ja tosi hauras ihminen, mä pidän siitä sussa, MUTTA MÄ myös ymmärrän että et toimintani julmuuden ja mun suojien vastakkaisuuden mun aitoon persoonaan nähsen kykene enää luottamaan suhun, vaikka en ikinä muutamaa raivokohtausta lukuunottamat (jotka oli coping mekaniikka) yrittää pääst sust yli) sanonut tai ajatellut susta mitään pahaa, enkä todellakaan halua vahingoittaa sua millään tavalla ikinä.
Aik päinvadtaista, välitän susta niin paljon, että yritin tehdä kaikkeni, että et ikinä joutus kenenkään miehen hyväkskäyttämäks tai kokisi maailmanpahuutta, siihen suojeluun liittyi että en voinut niin aikasessa vsiheessa kertoa omista synneistä, koska tiesin et se järkyttäis ja pelottais sun mieltä liikaa... oon tosi pahoillani. Toivon vaan hyvää sulle❤️🩹❤️ - Anonyymi
Eli jotain 15 ihmistä maapallon ihmisistä luulee omakseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390