Jostain syystä tuli mieleeni parinkymmenen vuoden takainen juttu, "meillä" oli nimittäin toisen perheen kanssa kesämökkitontti kimpassa, 2 mökkiä ja yhteinen sauna, olin tapahtuma-aikaan n, 15 vuotias pojankolli.
Sattuipa niin, että olimme naapurin rouva ja minä samaan aikaan mökillä, toiset oli kaupungissa, töissä ja muissa menoissansa.
Laitoimme saunan lämpiämään ja kävimme kylpemään samaan aikaan, siinä ei ollut mitään ihmeellistä, sillä usein saunoimme yht aikaa, mutta nyt tunsin jotain jännitystä, sillä rouva oli minun mielestä nuorekas ja hyvin seksikäs, olin aiemminkin katsellut hänen alastonta vartaloaan sivusilmällä ja kiinnostuneena.
Istuimme lauteilla lähes kiinni toisissamme ja hetken lämmiteltyämme katsoin häntä kasvoihin, niin hän yllättäen suuteli minua, ihan vaan vähän ja nopeasti, mutta vaikutus oli se, että minulla alkoi seistä ja kyllä rouvakin se huomasi, vaikka vaivautuneena yritin peitellä sitä, tämä johti kuitenkin siihen, että aloimme ihan tosissaan ja pitkään suutelemaan ja halaamaan, enkä enää hävennyt seisokkiani.
Kiihotuin ihan valtavasti ja tunsin nautinnon sekaista pakotusta, kunnes tapahtui, sain siemensyöksyn hirveän hekuman saattelemana.
Kun sitten nousimme ylös, niin huomasin, että lima valui rouvan pillusta ja kun olimme peseytyneet ja lähdimme ulos, niin rouva sanoi, että osaathan pitää suusi kiinni.
Paras saunassakäyntini
3
9448
Vastaukset
- Anonyymi
Luonto veti tikanpojan -kollin puuhun. Ja nainen sai haluamaansa.
- Anonyymi00003
Ruikitko spermasi hänen pilluun vai oliko ne hänen omia kiihotuslimojaan, mitä sieltä valui?
- Anonyymi00004
Joskus yläasteikäisenä tuli käytyä usein naapureilla saunomassa ja tuli siellä muutenkin vietettyä aikaa, kesällä varsinkin.
Ihan kutsusta, vanhempamme kuitenkin kaveerasivat tuohon aikaan enempikin ja naapureilla sattui olemaan mun ikäinen tytärkin vielä.
Erään kerran menin käymään siellä ja tytär olikin yksin kotona, hänen vanhemmat olivat joutuneet lähtemään käymään jossain ja olivat tulossa vasta seuraavana päivänä takaisin.
Jäin sinne sitten pitämään seuraa ja tyttö sitten yhdessä vaiheessa kysyi, että mennäänkö uimaan ja voidaan samalla laittaa saunakin lämpiämään, jos haluan saunoa. Heillä sattui nyt olemaan rantasauna, tietty kun asuivat ihan veden äärellä.
En nyt ajatellut erityisemmin aluksi mitään, vaikka tota kai siinä tuli heti mieleen, että pääsen näkemään pimppaa taas. Joten sanoin totta kai.
Käytiinkin uimassa ja siinä vaiheessa, kun sauna oli valmis, mentiin löylyihin. Ja aika menikin ihan kivasti siinä sitenkin, mutta yhtäkkiä mentiin jotenkin hiljaisiksi. Ja sitten tyttö alkoi suutelemaan mua ja mulla nousi seisomaan hyvinkin äkkiä, minkä hän totta kai huomasi. Olin vähän nolona, mutta en nyt tehnyt mitään estelläkseni. Ja ihan kuin hän olisi aavistanut arkailuni, hän laittoi kätensä kaluni päälle ja sanoi, että anna sen olla noin vain.
SIinä suutelu kiihkeytyi ja pian kädet alkoivat molemmin puolin seikkailemaan toisen keholla.
Ja ennen kuin oikeastaan tajusin kunnolla, päädyimmekin panemaan. Hän kyllä otti multa suihinkin(ei kyllä vienyt sitä loppuun asti) ja mä nuolin häntä.
Häntä sattuikin hieman, kun ekan kerran työnsin sisään, mutta se meni nopeasti ohi.
Vaihtelimme asentoa ja sitten menimmekin huuhtelun kautta pukutilaan, kun löylypuolella alkoi olemaan liian tukalaa ja loppuviimeksi päädyimme panemaan siten, että hän nojasi etukenossa pöytää tai jotain tasoa vasten ja työntelin kaluani häneen takaapäin. Välillä vilkaisinkin sitä näkyä ja jäin vähän katselemaan, mutta hän komensi heti lopettamaan tuijotuksen ja jatkamaan panemista.
Ja mähän jatkoin, pitkiä ja vahvoja työntöjä harvakseltaan, kunnes hän vaikeroi jo nautinnosta ja sitten tunsinkin, kuinka aloin olemaan lähellä, jolloin lisäsin voimaa ja nopeutta työntöihin alkaen puuskuttamaan voimakkaasti.
Hän ehti kysymään että tuleeko sulta jo vaikeroinnin lomassa, mutta en ehtinyt vastaamaan, kun tunsin satsin jo lähtevän liikkeelle ja runttasin vaistomaisesti kaluni niin syvälle hänen pilluunsa, kun se vain meni ja annoin sykkiä. Hitto mä tunnen ton, hän ulvahti ja samalla päästi oikein kovan huudon vapisten työntäen itseään vielä oikein tiukasti mua vasten. Siinä puuskutettiin ja voihkittiin aikamme alapäät tiukasti vastakkain ja pidin häntä vielä tukevasti lanteista kiinni, kunnes siemensyöksyni oli ohitse ja hänkin tuntui rauhoittuvan omasta orkustaan.
Sehän oli villiä, hän totesi sitten vieläkin huohottaen hymyillen samalla. Niin oli, tuntui kyllä hyvältä. Pyysin vielä, että oltaisiin hetki siten, niin kuin sitten oltiinkin. Kunnes hän sanoi, että alkaa jalat puutumaan tästä pyllistelystä.
Vedin kaluni ulos hänestä ja hän kääntyi katselemaan sitä ja alkoi silittelemään ja muutenkin koskettelemaan sitä. Ja ihmetteli, miten se oli vieläkin hieman turvoksissa, vaikka tilanne oli jo ohitse.
Totesin vain, että siinä menee mulla aina jonkin aikaa runkkaamisenkin jälkeen, ennen kuin on kokonaan kutistunut normikokoon.
Peseydyttiin sitten ja käytiin vielä uimassakin ja oli kyllä hauskaa. Tunnelmakin oli jotenkin erilailla iloisempi kuin yleensä ja vapautunut.
Sovittiin kyllä, ettei puhuta kenellekään tästä mitään ja olihan siinä puhetta, että voitaisiin panna uudestaankin joskus. Niin kuin pantiinkin vielä pari kertaa.
Ja kerran runkkasin hänen nähtensä, kun hän halusi nähdä, miltä se näyttää, kun siemensyöksy tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625