Jostain syystä tuli mieleeni parinkymmenen vuoden takainen juttu, "meillä" oli nimittäin toisen perheen kanssa kesämökkitontti kimpassa, 2 mökkiä ja yhteinen sauna, olin tapahtuma-aikaan n, 15 vuotias pojankolli.
Sattuipa niin, että olimme naapurin rouva ja minä samaan aikaan mökillä, toiset oli kaupungissa, töissä ja muissa menoissansa.
Laitoimme saunan lämpiämään ja kävimme kylpemään samaan aikaan, siinä ei ollut mitään ihmeellistä, sillä usein saunoimme yht aikaa, mutta nyt tunsin jotain jännitystä, sillä rouva oli minun mielestä nuorekas ja hyvin seksikäs, olin aiemminkin katsellut hänen alastonta vartaloaan sivusilmällä ja kiinnostuneena.
Istuimme lauteilla lähes kiinni toisissamme ja hetken lämmiteltyämme katsoin häntä kasvoihin, niin hän yllättäen suuteli minua, ihan vaan vähän ja nopeasti, mutta vaikutus oli se, että minulla alkoi seistä ja kyllä rouvakin se huomasi, vaikka vaivautuneena yritin peitellä sitä, tämä johti kuitenkin siihen, että aloimme ihan tosissaan ja pitkään suutelemaan ja halaamaan, enkä enää hävennyt seisokkiani.
Kiihotuin ihan valtavasti ja tunsin nautinnon sekaista pakotusta, kunnes tapahtui, sain siemensyöksyn hirveän hekuman saattelemana.
Kun sitten nousimme ylös, niin huomasin, että lima valui rouvan pillusta ja kun olimme peseytyneet ja lähdimme ulos, niin rouva sanoi, että osaathan pitää suusi kiinni.
Paras saunassakäyntini
Anonyymi-ap
2
5923
Vastaukset
- Anonyymi
Luonto veti tikanpojan -kollin puuhun. Ja nainen sai haluamaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656