Lieksan työttömille uusi vene

Anonyymi-ap

31

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pissinyt sorsaan sairaalassa...! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Tuohan on palstavasemmistolaisen vanha kalastusvene !

VELATON PELI !

Vasu heitti virvelin mereen ja alkoi Kela- elätiksi 40 vuotta sitten.
      Mitä sitä töitä paiskimaan kun kaiken saa ilmaiseksi, totesi vasu.
      Sdp.

• Anonyymi

Nyt on vene missä kelpaa peuhata pimujen kanssa!

• Anonyymi

Minäkin haluan veneen 🙋‍♂️

• Anonyymi

veneellä voi soutaa töihin ja aktivointitoimen piteisiin Lieksan joen yli työttömälle on liian raskasta kävellä kantatien sillan kautta kuntouttavaan työtoimintaa polkupyörää ja autoa ei tarvita rollaattorilla voi suihkia ja pieni ostokori ja istumapaikka jossa levätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

veneellä voi soutaa töihin ja aktivointitoimen piteisiin Lieksan joen yli työttömälle on liian raskasta kävellä kantatien sillan kautta kuntouttavaan työtoimintaa polkupyörää ja autoa ei tarvita rollaattorilla voi suihkia ja pieni ostokori ja istumapaikka jossa levätä

Työttömien ja pienituloisten kiusaaminen näyttää olevan hallitukselle itseisarvo

. https://demokraatti.fi/kansanedustaja-tyottomien-ja-pienituloisten-kiusaaminen-nayttaa-olevan-hallitukselle-itseisarvo. Työttömiä pitää kiusata. kurjistaa mielivaltiasesti

• Anonyymi

Onkohan tuon näköinen vene ihan viisas hankinta? Meinaan vaan sitä kun Lieksan sankarilliset ja tunnetusti älyköihin kuuluvat metsästäjät saattavat kohdistaa aseensa sitä kohti. Sitten kylillä kehuvat mitenkä ison sorsan saivat, tai meinasivat saada ammutuksi!

• Anonyymi

Käytettyjä soutuveneitä löytyy soutaminen on hyvää kuntoutusta tämä olisi hyvä ehdotus

• Anonyymi

Minä otan oman sorsan mukaan osastolta jos antavat luvan poistua.
      Pakkopaitakin pitäs saada pois päältä ennen risteilyä

• Anonyymi

olem nussinu paljaalla veneessä ja paljaalla pinppiinn

• Anonyymi

Olen tulossa panemaan paljaalla hämärään iltaan Nusesta pinppejä

• Anonyymi

Olen pannut sairaalan sorsaa paljaalla...! 🙋‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pannut sairaalan sorsaa paljaalla...! 🙋‍♂️

Olet ymmärtänyt sorsan väärin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtänyt sorsan väärin!

Minusta se oli ihan oikein ja tuntui hyvältä...! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Veneen tapinreikää ei nimitetä pimpiksi edes Lieksassa!

• Anonyymi

Eikö tiitisi ollut liian pieni siihen veneen tapinreikään?

• Anonyymi

Kalevi Sorsa säätiö, Sdp

• Anonyymi

Jep, demarivene. En ala.

• Anonyymi

Kyllä kelpaa sorsa veneessä kutea 🥰

• Anonyymi

Liian pieni moottori! Pitäisi olla vähintään sama kuin työttömien Busterissa, eli 120 hp ja pimujen pinpit koostuisi aallokossa.

• Anonyymi

Työttömät ei tee veneellä mitään, kun yhden pitäisi soutaa ja se ei käy, kun siinä rasittuu. Toisen pitäisi äyskäröidä vettä, mutta siinäkin rasittuu. Kolmannen pitäisi huutaa apua, mutta sekään ei onnistu, kun kolmas on niin humalassa, ettei pysty huutamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömät ei tee veneellä mitään, kun yhden pitäisi soutaa ja se ei käy, kun siinä rasittuu. Toisen pitäisi äyskäröidä vettä, mutta siinäkin rasittuu. Kolmannen pitäisi huutaa apua, mutta sekään ei onnistu, kun kolmas on niin humalassa, ettei pysty huutamaan.

Työkyyriä taitaa harmittaa työttömien Buster :D. Huoli pois, teet 10 vuotta töitä niin voit ostaa työttömiltä käytetyn Busterin + 120 hp koneella, jonka pohja on liukas kaikesta pinppimehusta. Tsemppiä sinne työmaalle, nacs ja pirccaa maistuu täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työkyyriä taitaa harmittaa työttömien Buster :D. Huoli pois, teet 10 vuotta töitä niin voit ostaa työttömiltä käytetyn Busterin 120 hp koneella, jonka pohja on liukas kaikesta pinppimehusta. Tsemppiä sinne työmaalle, nacs ja pirccaa maistuu täällä!

Laita samalla huutonettiin ne runkkausrukkasesi. 🤣

• Anonyymi

Heh heh oli hyvä vitsi ainakin kirjoittajan mielestää.
      Emmekö pysty laadukkaimpiin sivalluksiin kanssa ihmisistämme.
      Lisää pirccaa tai vähentää 😮‍💨

• Anonyymi

Kyseessä ei ole vitsi, vaan toteamus jonka olen tehnyt? Koska työhaluton vetelys on aina voittaja, jota ylistetään, kun työnteossa ei ole mitään hyvää.

• Anonyymi

Mielestäni kaikkein parhaiden lieksalaisten työttömien kuuluisi saada Kelan lahjana heitä itseään kuvaava vene, sillä kuka voi väittää etteikö he olisi ikään kuin töitä saalistava ja niihin heti kiinni iskevä hirvittävän vaarallinen hai!👉 https://urly.fi/3VYt 👈
      Työttömien vapaa-aikaa ja muuta rentoutumista varten on syytä hankkia vähemmän agressiivisen näköinen vesiliikennöintialus https://urly.fi/3VYu millä sitten leppoisasti keinuskella Lieksanjoen mukana elämän onnellisilla aalloilla!

• Anonyymi

Vene ja pimut esillä kuntoutus osastolla Urheilukatu 5. Loppuhämärässä Kären parkissa

• Anonyymi

Talvi tekee tuloaan ja pian kela hankkii työttömille autoja jotta voi ajella jäätiellä. Malli ja merkki tarkentuu myöhemmin. Myös uudet moottorikelkat hankitaan.

t kelan pimut

• Anonyymi

• Anonyymi

Mamut soutamaan turisteja Lieksan ja Kolin väliä.

• Anonyymi

Sinä et voi soutaa, kun olet laiska vätkylä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14351
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      147
      3809
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3722
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1492
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      367
      1459
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      13
      1290
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      45
      1236
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      981
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      918
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      91
      763
    Aihe