Ilmastonmuutos olisi saatu estettyä, jos ...

Anonyymi-ap

minua olisi kuunneltu jo 1970-Luvulla Esim. Deodoranttien sisältämät aineosat 《-----》suhteessa Otsonikerroksen Toimintaan ja sen muuttumisen johdosta puolestaan JÄÄVUORIEN olemassaoloon ---》WaterWorld ---》PAINOVOIMAN lisääntyminen ja, jos minua olisi kuunneltu, kun Pidettiin siis Minua MAAILMAN pelastajaa Pellenä niin NEW YORK vajoaa Alaspäin n. 2mm/Vuodessa y.m y.m.s. jne. ja tässä oli 1 Syy MIKSI minua Vihattiin jo LAPSENA ollessani täällä Suomessa ja SUOMALAISEN LÄÄKÄRIKIRJAN luin Seisoma-asennossa alle 6:ssa Minuutissa, jossa oli 2 500 sivua. Jälkeenpäin, kun nämä MAAILMANLOPUN Tekijät pääsivät Tietämään täällä SUOMESSA ja Lähinnä Kajaanissa/Kainuussa niin minun PÄÄHÄNI kohdistettiin VÄKIVALTAA ja, kuten tunnettua Lapsella Pääkallon LUUSTO ei vielä ole 100%/100%. Ja tämä PÄÄHÄNI kohdistettuna oleva JULMA ja RAAKA Väkivalta johti Muistin alentumiseen. Seinäjoen Sairaalassa käydessäni eli siis Tarkennettuna EPKS eli siis siis ... ja ... ja ... ja SIIS SIIS SIIS SIIS SIIS SIIS SIIS 《-----》, kun teille IMBESILLEILLE ja DEPIIDEILLE pitää aina tarkentaa niin Kyseessä oli VÄRISOKEUSTESTI ja tämä SILMÄLÄÄKÄRI Pimahti ja huusi minulle, kun VOITTAMATTOMALLA Tavalla selvitin numerot Väripallojen seasta ... siis HUUSI Minulle ----》SINÄ OLET LIIAN ...PERKELE... TERVE ..... EI NOIN NOPEASTI SAA SELVITTÄÄ NIITÄ NUMEROITA ..... KUKAAN EI TÄÄLLÄ MAAILMASSA PYSTY LÄHELLEKKÄÄN NOIN NOPEASTI EROTTAMAAN NÄITÄ NUMEROITA TÄSTÄ KIRJASTA, KUIN SINÄ ..... OLETKO SINÄ .....SAATANA..... EDES IHMINEN????? KYLLÄ SE OLET SINÄ PERKELE LÄHTENYT AIKOINAAN POIS SIELTÄ HUUMEPOLIISIN PERSEREIÄSTÄ 8 CM:N MITTAISENA BODOM MURHIEN AIKANA y.m y.m.s jne. Käynti oli LAPSUUDESSANI vuonna Kauhajoelta käsin vuonna 1984 Syksyllä. Poistuin SILMÄLÄÄKÄRIN vastaanotolta ja sanoin HENGITYSILMAAN, että MINULLE RIITTI MINUN YKSILÖLLISYYTENI ja PERSOONALLISUUTENI Vihaaminen ja edelleen sanoin, että Lyhennä tuo SILMÄLÄÄKÄRI 2,5 Cm:n Mittaiseksi ja Kadota se jonnekin Helevettiin ja laita muiden Ihmisten AIVOIHIN Ajatuksia, ettei tätä LÄÄKÄRIÄ ole edes Syntynytkään niin asian sisältö on Pysyvästi unohduksissa muilla MAAPALLON Ihmisillä ja Lähinnä Suomessa ja juuri sillä Hetkellä tämä TAPAUS, joka Liikkuu Ympäri MAAPALLON Hengitysilmassa ja on nimittäin minuun Signaaliyhteydessä ollut jo LAPSUUDESSANI Opettamassa ja Edelleen Elämässäni edistämässä AUTENTTISUUDEN Eliitin YKKÖSEKSI Voittamattomalla Tavalla Täällä MAAILMASSA niin oli Laittanut edellämainitun PIMAHTANEEN Silmälääkärin mainittuun Cm Mittaan, kun Tiedetään, että KAIKKI Maapallon Ihmiset HENGITTÄVÄT tätä Tapausta niin oli LEIJUNUT Penkin Päällä Lyhennettynä (2,5 Cm:n Mittaisena) ..... KATOSI olemattomiin 🖤❤️👌🤌🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏👆🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏✌️🤞🫰🤟🤘🤙👈👆🖕👇☝️🫵👍🫵🫵🫵🫵👍👍👍👍👍👍👎👎👎👎👎👎✊️✊️✊️✊️👊👊🤛👏🙌🫶👐🤲🤲🤲🤲🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🙏🙏🙏🙏🦶🦶🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏✍️🧠👀👁🖤🖤🖤🖤👽 ..... Same Message in Facebook .😯😲🥹🥺😳😲🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶🫩🤕🤒😷😵😵‍💫🥴🥶🥵🤧🤮🤢😵‍💫😵🫤😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳👽

11

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistele, että sinä käytit nuorena Brylcreem'iä ja Mennen

• Anonyymi

EI pidä paikkaansa ja, jos olisin käyttänyt niin sillä EI ole yhtään mitään tekemistä Ilmastonmuutoksen kanssa vaan Aerosolit (Deodorantit). Sinut tuomitaan KUOLEMAAN, koska sinä olet Ilman MINUN lupaani seuraillut elämääni. Juttelen Jeesus Kristukselle, jos on jotakin sanomista niin pääset Pysyvästi Ikuiseen Rauhaan ja Lepoon ❤️💛🖤👽🫵✍️👽

• Anonyymi

EI pidä paikkaansa ja, jos olisin käyttänyt niin sillä EI ole yhtään mitään tekemistä Ilmastonmuutoksen kanssa vaan Aerosolit (Deodorantit). Sinut tuomitaan KUOLEMAAN, koska sinä olet Ilman MINUN lupaani seuraillut elämääni. Juttelen Jeesus Kristukselle, jos on jotakin sanomista niin pääset Pysyvästi Ikuiseen Rauhaan ja Lepoon ❤️💛🖤👽🫵✍️👽 Sitäpaitsi ... Minulle ollaan eri Rikoksissa PAKKOJUOTETTU erilaisia Myrkkyjä, jotka eivät kuulu yhtään missään mielessä Suuhun Laitettavaksi ja se EI sinulle kuulu minun elämäni, joten pysy vaan oman elämäsi asioissa ja anna muiden Ihmisten olla Rauhassa 🤍❤️💛🖤👽👌🤌🤏✌️🤞🫰🤟🤘🤙👈👆🖕👇☝️🫵👍👎👍👎👍👎👍👎👍✊️👊✊️👊✊️👊🤛👏🤛👏🙌👐🫶🤲🤝🙏✍️🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠👺👹🤡💩☠️💀👿😈🤬😠🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱😤😡😫😫😩😩😓😓😓😞😞😞😣😣😣😣😣😣😣😣😖😖😖😖😱😱😱😱😱😱😱😭😭😢😢😥😥😥😢😢😥😥😰😰😰😨😨😧😧😧😧😧😧😧😦😦😦🥹🥹🥹🥺🥺😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😲😲😲😲😲😲😲💯💥💢💫💥💢💯💫🤍💜💛💙💚💛🩷❤️🧡💚💙🩵💜🩵💚💛🩷❤️🖤🤍🤍💯💢💥💢💥💫💫💢💯🩶🖤🤎🩶💚🧡❤️🧡💙💜❤️‍🩹💯🩶🩶💯💢💚🩷💟💞💓💟💔💗💝💘💋💘😿😹💋💌🙊🙉💋💋😽😾🙈😸😺🤖🤖👾👾🤖🤖👾🦻👂👂👂🦻🦻🦻🦻👂👂🦻🦻👂👂👂🦶🦶🦶🦵🦵🦶🦵🦵🦶🦵🦿🦾💪🤳🤳💪💪🤳🤳🤳🤳🫀🫀👃🧠🫀🫁🫁🫀🧠🧠🫁👶🦷🦷🦴🦴🦷🦷🦷🫀🧠👃👃👃👃🧠🫀🫀🦿🦵🦶👂🦻🦻👂👂🦴👦👀👁👁🦴🦴🦷🦷🦴🦴🦷🦴🦴🦴🦴🦴🦴🦷🦷🫁🫁🫁🫀🫀🧠🧠🧠🧠🫀🫀🫀🫁🦷🦷🦷👦👦👦🦴🦴🦴🦴🦴🦷🦷🦷🦷🦷🦷🦷🦷🫁🫁🫁🫁🫁🫁🫁🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🫀🫀🫁🫁🦷🦷👦🦴🦴👀👁✍️❤️🤍💛🖤👽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI pidä paikkaansa ja, jos olisin käyttänyt niin sillä EI ole yhtään mitään tekemistä Ilmastonmuutoksen kanssa vaan Aerosolit (Deodorantit). Sinut tuomitaan KUOLEMAAN, koska sinä olet Ilman MINUN lupaani seuraillut elämääni. Juttelen Jeesus Kristukselle, jos on jotakin sanomista niin pääset Pysyvästi Ikuiseen Rauhaan ja Lepoon ❤️💛🖤👽🫵✍️👽

Kyllä Mennen tuoksahti kun ohi kuljit ja astmaatikkonaiset häipyi baarista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Brylcreemiä oli hiuksissa niinkuin Elviksellä. Tanelin kahviossa ihan häikäistyi, kun astuit pajatson viereisestä ovesta sisään. Martti Ljokkoi ei sinua päästänyt olutpuolelle sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUOLE 😄🫵🤍❤️💛🖤👽siksi, koska sinä et ymmärrä, että Lapsuudessani minun ITSENÄISEEN ELÄMÄÄNI Hyökänneet Ihmiset ovat KUOLEMAANTUOMITTAVIA!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö se HÄÄTÖKIRJE vuodelta 1994 ..... nesteputki meni Taivaaseen ..... Makkarakeittoni NÄIVETTYI kokonaan ..... olit Huutanut minulle, että SE ON VALMISTEILLA NYT!!!!! Minä Huusin aikaisemmin sinulle, johon vastasit tuolla Tavalla eli siis WTC-ISKU !!!! KUOLE SAATANAN MAAILMANLOPUN TEKIJÄ!!! SINUN JA SINUN PUOLELLA OLIJOIDEN SYYTÄ ILMASTONMUUTOS...KORONAVIRUS y.m y.m.s jne. KUOLE HELEVETTIIN!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö se HÄÄTÖKIRJE vuodelta 1994 ..... nesteputki meni Taivaaseen ..... Makkarakeittoni NÄIVETTYI kokonaan ..... olit Huutanut minulle, että SE ON VALMISTEILLA NYT!!!!! Minä Huusin aikaisemmin sinulle, johon vastasit tuolla Tavalla eli siis WTC-ISKU !!!! KUOLE SAATANAN MAAILMANLOPUN TEKIJÄ!!! SINUN JA SINUN PUOLELLA OLIJOIDEN SYYTÄ ILMASTONMUUTOS...KORONAVIRUS y.m y.m.s jne. KUOLE HELEVETTIIN!!!

Ajoitko 80- luvulla Sunbeamilla?

• Anonyymi

Taitavat olla mömmöjen vaikutuksia.

• Anonyymi

Kaikille samaa niin helpottaa kummasti.

• Anonyymi

Mitä helkuttaa? Uskotko kaiken tämän? Ilmasto on aina muuttunut, eikä se ihmisestä johdu!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      162
      3556
    2. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      21
      3489
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      41
      2911
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      11
      2834
    5. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      126
      2733
    6. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      108
      1818
    7. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      85
      1553
    8. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      4
      1518
    9. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1396
    10. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      21
      1355
    Aihe