Mitä mieltä ootte? Musta yhteinen...
Yhteinen vai erillinen tili?
44
414
Vastaukset
- Anonyymi
Erilliset rahat niin ei tarvii niistäkin riidellä
- Anonyymi
Eri.
Riskit pitää jakaa
jos tili tyhjennetään
roistojen toimesta - Anonyymi
Sekä että. Molemmilla omat tilit, mutta myös yhteinen tili yhteisiin hankintoihin.
- Anonyymi
Sama kanta mulla.
- Anonyymi
Tämä on järkevin vaihtoehto. 👍
- Anonyymi
Miehen kuuluu saada käyttää naisen rahoi.
- Anonyymi
Lyön sult hampaat kurkkuu
- Anonyymi
Ti-pi-tii-pä juuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyön sult hampaat kurkkuu
Ennen sitä mä vedän sua pataan! Varo vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ti-pi-tii-pä juuri
Tää on helppo peli. Monopolin rahat.
- Anonyymi
Saa, mut vain sen verran kuin annetaan.
- Anonyymi
No voe ny fithu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa, mut vain sen verran kuin annetaan.
Viikkoraha lauantaisin 🤭 karkkirahaa🍬
- Anonyymi
eri.
- Anonyymi
Yhteinen ja eri. Taloustili joka yhteinen ja lisäksi omat tilit molemmille.
- Anonyymi
Erilliset tilit ja mies maksaa kaiken ja vähän sen päälle.
- Anonyymi
Molemmat. Jos ei homma toimi sen yhteisen kanssa niin sitten omat.
- Anonyymi
Aina ollut eri tilit ja maksettu sit miten maksettu. Ekassa pitkässä suhteessa hyvinkin tasaisesti, mutta nykyisessä toinen osapuoli on maksanut kaikesta paljon enemmän, kun itse olin opiskelija ja hän hyväpalkkaisissa töissä. Joku tuollainen yhteinen hankinta- tai taloustili voisi olla ok pidemmän päälle. Ja silti molemmilla eri tilit.
- Anonyymi
Aina omat tilit!
- Anonyymi
Ei se siipiveikkonen ollut mikään paha. Täällä ei vaan ymmärretä huumoria tai sarkasmia..Valehtelijoiden klubi elää omaa elämäänsä🙋♀️
- Anonyymi
Mikä se sellainen musta tili on?
- Anonyymi
Erilliset.
- Anonyymi
Yhteinen tili, josta voi ostaa ruoat. Kumpikin laittaa sinne ruokarahaa.
- Anonyymi
Molemmilla omat tilit joita ei kumpikaan pankkitunnuksillaan näe ja täysin oma hallinta varoilleen!
- Anonyymi
Varallisuus kyllä merkitsee jossain mielessä mutten halua kuin lapseni niistä kostua!
- Anonyymi
Minun rahat on minun rahat ja sinun rahat on meidän rahat. Eikö niin, kultsi 🤭
- Anonyymi
Nakertaa kyllä ihmistä, jos joutuu siipeilemään toisen kustannuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nakertaa kyllä ihmistä, jos joutuu siipeilemään toisen kustannuksella.
No revi siitä siipiveikko huumoria Nakke Nakuttaja
- Anonyymi
Jos on raha-asioissakin viilattu linssiin, niin miten voi luottaa uudessa parisuhteessa niin että tili voisi olla yhteinen?
- Anonyymi
Ei mitenkään. Virheistä opitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitenkään. Virheistä opitaan
Kiva, että joku ymmärtää.
- Anonyymi
Yksi yhteinen ja molemmilla myös omat.Toimii hyvin.
- Anonyymi
Omat ja Omat ruoankin.
- Anonyymi
Mitä tekee naisella, jolla ei ole varaa kustantaa miehen elämää?
- Anonyymi
Naisella oma tili, ja vapaa pääsy kaikkiin miehen tileihin, ja kortteihin 😆💰 💸💳 💼
Miehen tehtävää makdaa kaikki kitisemättä 😃🤭- Anonyymi
Sellaiset naiset saa kelalta tuet ja maksusuoritukset. siihen ei maksumiehet ikinä hairahdu.
- Anonyymi
Yhteinen on hyvä.
- Anonyymi
erillinen todellakin. Omat tienatut rahat ja lupa käyttää niitä mihin itse haluaa.
- Anonyymi
meinasin kirjoittaa että vain omat tilit. mutta voi olla järkevää saada katseluoikeus yhteisiin laskuihin ja maksuihin ja verkkolaskut kohdistuu oikein. kaupassa käynti varmaa.
- Anonyymi
Yhteinen taloustili, jolle kumpikin siirtää asumis- ja talouskustannusten maksuun tarkoitetut varat sekä kummallakin omat tilit, joiden rahojen käyttö on kummankin oman päätöksen varassa.
Omat Tilit == Eri elämät, eri tulevaisuudet.
Taloustili ja omat tilit == Yhteinen elämä, eri tulevaisuudet.
Yhteinen tili == Yhteinen elämä ja yhteinen tulevaisuus.- Anonyymi
Alimmainen. Kiitos❤️🪽🙏
- Anonyymi
En voisi ikinä käydä huorissa, jos tili olisi yhteinen.
Ei kuulu naiselle, mitä rahoillani (ja kehollani) teen. - Anonyymi
Korkeintaan yhteinen taloustili, jolta hoidetaan yhteisiä kuluja. Tämän lisäksi aina omat tilit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415316Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13210455Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089420Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump267374Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole576816Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1836597Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1816296Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri345859Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282092IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1541746