Tweet
Pin-lisäosa
Posti
Hyytäviä uutisia on tulossa Japanista, kun maan johtavat asiantuntijat ovat paljastaneet räjähtäviä todisteita, jotka yhdistävät ylimääräiset kuolemat Covid mRNA:n "rokotteisiin".
Ruohonjuuritason koalitio, United Citizens for Stopping mRNA Vaccines, on pakottanut julkaisemaan viralliset rokotustiedot 21 miljoonalle Japanin kansalaiselle useiden tiedonvapauslain (FOIA) pyyntöjen kautta.
Tiedot sisältävät rokotuspäivät, eränumerot ja rokotteiden jälkeiset kuolemanilmoitukset.
Tulokset ovat tuhoisia.
Tokion tiedeyliopiston professori Murakami, arvostettu tiedemies, analysoi tiedot ja paljasti johdonmukaisen, hälyttävän mallin:
• Kuolleiden määrä kasvoi 90–120 päivää injektion jälkeen.
• Ne, jotka saivat useita annoksia, näkivät aikaisemmin ja jyrkemmät kuolemanpiikit, mikä viittaa kumulatiiviseen toksisuuteen.
• Murakami arvioi, että "rokotteet" ovat tappaneet 600 000–610 000 Japanin kansalaista.
Tämä luku on aavemaisen yhdenmukainen Japanin ylimääräisten kuoleman tilastojen kanssa.
Koska nämä kuolemat tapahtuvat tyypillisesti kuukausia jabin jälkeen, lääkärit harvoin yhdistävät ne laukauksiin, jolloin terveysviranomaiset voivat piilottaa verilöylyn näkyvissä.
United Citizens -koalitio paljasti järkyttävät havainnot lehdistötilaisuudessa, jossa räjäytettiin hallituksen terveysbyrokreita, koska he ovat jättäneet huomiotta kasvavat todisteet.
Vetämällä aikajakoja ja hämärtämällä kuolemansyynnyttä tietoja, lääketieteellinen laitos on pystynyt heiluttamaan pois rokoteisiin liittyviä kuolonuhreja, kun taas liiallinen kuolleisuus kohoaa ennennäkemättömälle tasolle.
Murakamin havainnot vahvistavat, mitä riippumattomat tutkijat ovat jo pitkään varoittaneet: vaara ei ole vain välittömiä haittavaikutuksia, vaan viivästynyt, kumulatiivinen vahinko, joka hiljaa heikentää kansanterveyttä kuukausia laukausten jälkeen.
Tulokset tulevat, kun lääketeollisuus työntää eteenpäin uusimmalla itsereplittävällä mRNA-rokotteellaan tai "replikonirokotteellaan".
Japanin kansalaiset ovat selvästi saaneet tarpeekseen.
Viime lokakuussa tapahtuneesta 4,2 miljoonan annoksen käyttöönotosta annettiin alle 10 000.
Se on mikroskooppinen 0,24% käyttöaste, mikä merkitsee yleisen luottamuksen täydellistä romahdusta.
Itse asiassa yli 100,000 Japanin kansalaista on allekirjoittanut vetoomuksia, joissa vaaditaan välittömästi kaikkien mRNA-rokoteohjelmien välitöntä lopettamista.
Raporttien mukaan Meiji Seika Pharman replikoni-injektio on osoittanut vielä enemmän haittavaikutusten ja kuolemien määrää kuin alkuperäiset Pfizer- ja Moderna-tuotteet.
Vastaisku on tullut niin voimakkaaksi, että lääkejätti on käynnistänyt oikeusjutun kongressiedustaja Kazuhiro Haraguchia ja muita, jotka uskalsivat puhua ääneen.
Ohjelman äänekäs kriitikko Haraguchi paljasti, että hänelle kehittyi lymfooma rokotuksen jälkeen, ja hänen lymfaattisesta kudoksestaan löytyi piikkiproteiineja.
Samaan aikaan Japanin terveysviranomaiset eivät ole onnistuneet puuttumaan 90–120 päivän kuolemanpiikkiin, joka näkyy nyt yhdessä kaikkien aikojen laajimmista aineistoista.
Hiljaisuus on kuuro, ja seuraukset ovat globaaleja.
Tämä 21 miljoonan levyn julkaisu ei ole mikään Internet-huhu.
Se on rikostekninen suunnitelma, joka paljastaa historian vaarallisimman massalääketieteen kokeen.
Kansalaisvetoinen ryhmä, jolla on 70,000-kannattajia ja 3,000 aktiivista vapaaehtoista, ajaa nyt maailmanlaajuista yhteistyötä lopettaakseen seuraavan mRNA-kokeilun aallon, mukaan lukien mRNA-pohjainen influenssa laukaus, joka on suunniteltu syksylle 2025.
Ryhmän rokotetietokanta databasekäännetään englanniksi ja se on pian avoinna tutkijoille maailmanlaajuisesti.
Aikana, jolloin hallitukset kieltäytyvät tutkimasta tai edes tunnustamasta, mitä tapahtuu, kansalaistutkijoiden ja rohkeiden ilmiantajien tehtävä on paljastaa totuus.
Japanin varoitus maailmalle on selvä: rokotuskuolemien piikki on todellinen, seuraavan sukupolven kokeellisten rokotteiden käyttöönoton on loputtava, ja totuuden tukahduttamisesta vastuussa olevat on saatettava vastuuseen.
Näiden levyjen julkaisu on yksi suurimmista koskaan paljastetuista reaalimaailman tietoaineistoista.
Nyt on selvää, että virallinen kertomus "turvallisesta ja tehokkaasta" ei voi selviytyä vakavasta tarkastelusta.
Japanin kansanterveyskriisi on vihdoin keskiössä.
Tiedot vahvistavat, että kaukana ihmishenkien pelastamisesta mRNA-ohjelma on saattanut aiheuttaa yhden nykyhistorian suurimmista kansanterveydellisistä katastrofeista.
* *
Napsauta alla olevaa jakopainiketta lähettääksesi tämän artikkelin. Seuraa meitä Instagramissa ja X:ssä ja tilaa Telegram-kanavamme. Voit vapaasti julkaista maailmanlaajuiset tutkimusartikkelit oikealla määrittelemisellä.
Professori Murakami arvioi, että rokotteet ovat tappaneet 600 000 Japanin kansalaista
15
282
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu kankaanpään palstalle
- Anonyymi
Rokotetta tarjoiltiin Kankaanpäässäkin, kai otit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotetta tarjoiltiin Kankaanpäässäkin, kai otit?
Ja vitut
- Anonyymi
Tämä tökköpää hokee joka palstalla tuota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihi laiska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai otit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai otit?
Olennaisempi kysymys on että meuhkasitko rokoteagitaatiota työpaikalla, sekä kavereille ja sukulaisille?
- Anonyymi
Kuolleita on 0,48% japanin väestöstä. Yleensä uusiin rokotteisiin kuolee noin 0,00127% väestöstä. Osaakohan kukaan tutkija arvioida paljonko ihmisiä kuolisi ellei rokotettaisi lainkaan.
- Anonyymi
Et ilmeisesti ymmäränyt lukemaasi lainkaan, nyt ehkä on alle prosentti mutta jatkaa kasvuaan. Kukaan ei ole koronarokotteella pelastunut, samanlailla on kaikki tutut olleet kipeitä, otti koronarokotteen tai ei. Itse asiassa rokotetut tutut jatkuvasti kipeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ilmeisesti ymmäränyt lukemaasi lainkaan, nyt ehkä on alle prosentti mutta jatkaa kasvuaan. Kukaan ei ole koronarokotteella pelastunut, samanlailla on kaikki tutut olleet kipeitä, otti koronarokotteen tai ei. Itse asiassa rokotetut tutut jatkuvasti kipeitä.
Minä ja tuttuni taas ovat kaikki säästyneet koronalta ottamalla rokotteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja tuttuni taas ovat kaikki säästyneet koronalta ottamalla rokotteen.
Kaikki sen on sairastanut, ne jotka muuta väittää valehtelee
- Anonyymi
Suomessakin joutuu hyppimään ruumiskasojen yli, kun lähtee iltalenkille.
- Anonyymi
Naapurin Reiska oli asiasta eri mieltä.
- Anonyymi
On tämä niin koomista kun foliohattujen mielestä kaikki rokotetut kuolevat. Mihinkähän täällä Suomessakin on ne ruumiskasat oikein piilotettu? 😆
- Anonyymi
Kuka on väittänyt että kaikki kuolee tai kuolee heti, ylikuolleisuustilastoissa rokotukset näkyvät jo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582