Huomattavasti pienemmillä summilla pystyy aloittamaan koko touhun.
Kannattaa tutustua alustaan, hyvin monipuolisesti voi sijoittaa rahojaan. Kaupankäyntikulut on huomattavasti pienemmät kuin monessa muussa paikassa. Mukava yhteisö.
Valuutat voi myös laittaa tuottamaan passiivisesti.
Kannattaa kuitenkin tutustua rauhassa, niin säästyy sähkäykseltä.
Alla linkki minkä kautta voit halutessasi lunastaa vähän extra starttivaluuttaa, jos päiväkauppa kiinnostaa.
https://www.binance.com/activity/referral-entry/CPA?ref=CPA_004H9DQYJU&utm_source=Lite_web_account
Kryptovaluutoilla kaupankäyntiä.
Anonyymi-ap
4
312
Vastaukset 4
- Anonyymi
Binance on hyvä. :)
- Anonyymi
Enpä osaa sanoa, kun minulla on asiakkuus vain Krakenissa ja Coinbasessa. Coinbasea en käytä eli tällä hetkellä Kraken on ainut aktiivinen asiakkuuteni.
Minä annan pisteet Krakenille ilman, että laitan tähän mitään linkkiä, jolla tienaan rahaa.
- Anonyymi00003
Nyt olisi hyvä aika monelle aloittelijalle pistää Bitcoiniin vaikka vuoden kahden kk-sijoitus rullaamaan, on tultu jo suht reilusti alas huipuista, vaikka kryptotalvi todennäköisesti vielä jatkuukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459