Kummallista. 🤨🤨🤨🤨🥴🥴🥴🥴
Täällä tapahtuu jotain erittäin
24
422
Vastaukset
- Anonyymi
En ole huomannut. Kerro lisää!
- Anonyymi
Kaikenlaisia tapahtumia. 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaisia tapahtumia. 🥴
Liitänntuon hymiön aina yhteen mieheen johon olen rakastunut ja vaikka aika yllättävässä elämänkäänteessä ollaankon niin yllättyisin jos olisit hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitänntuon hymiön aina yhteen mieheen johon olen rakastunut ja vaikka aika yllättävässä elämänkäänteessä ollaankon niin yllättyisin jos olisit hän
Nainen olen.
- Anonyymi
Mitäköhän kummallista palstaäijä tarkoittaa?
- Anonyymi
Päässäsi tapahtuu🙂
- Anonyymi
Olin sanomassa ihan samaa
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin sanomassa ihan samaa
-sivustaMutta kelle? Sivusta.
- Anonyymi
Monta päivää ollu harhaisia juttuja ja haukkumisia. En käynyt täällä viikkoon. Nyt vain seurannut sivusta. On kyllä sairaita yksilöitä kun kuvittelevat jonkun tietyn ihmisen monien ilkeitten tekstien taakse. Minuakin mustamaalattu täällä useaan otteeseen vuosien varrella mutta ei jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi
Huomattu on. 👀
- Anonyymi
Kyllä! Onneksi joku muukin alkaa sen viimein huomaamaan
- Anonyymi
Itseäni ihmetyttää miksi tästä on tullut jollekin joku leikki parisuhteen leikkimispaikka. Kyselellään ja keskustellaan sekä riidellään kuin oltaisiin jonkun kanssa henkilökohtaisesti tekemisissä. Erittäin ahdistavaa.
- Anonyymi
mitäpä luulet selviikkö nää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäpä luulet selviikkö nää
Mitkä pitäisi selvitä. Ongelmat joita ei edes ole olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä pitäisi selvitä. Ongelmat joita ei edes ole olen.
Olemassa siis ****
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemassa siis ****
Nuo tuommoisia ajatustenlukutähtiä?
Veikkaan Babu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo tuommoisia ajatustenlukutähtiä?
Veikkaan Babu.Ne oli kyllä vaan siks ettei viestiä poisteta liian lyhyeänä.
- Anonyymi
⚠️Kun palsta muuttuu parisuhdeleikiksi, ahdistus on taattu. Täällä ei oikeasti voi olla henkilökohtaisesti tekemisissä.
- Anonyymi
tarantellojen työtä
- Anonyymi
No tule pois sieltä jos siellä niin kummallista on.
- Anonyymi
Totta. Tosi kummallista. Ei aina ihan pysy kärryillä mitä kaikkea.
- Anonyymi
Palstan anonyymiteetti ei selvästi ole ollenkaan niin itsestäänselvä asia kuin palsta antaa ymmärtää. Mutta missä anonymiteetin tai sen rikkomisen rajat kulkevat, ei ole ollenkaan selvää. Moderaattorit jäljittävät henkilötiedot ja ilmeisesti kertovat löydöistä tuttavilleen, jos joitain meheviä juoruja löytävät.
- Anonyymi
Ei ole normaalia että kun anonyymillä foorumilla kirjoittaa jotain niin vaikutus on sama, kuin olisi kattojen päältä kaikelle kansalle jotain julistanut.
- Anonyymi
Tai ei vaikutus vaan fiilis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420