Myös uudella tyylillä. 😊
Näytit tosi hyvältä
60
1034
Vastaukset
- Anonyymi
No kiitos! Oli laitettava vähän lämpimämpää päälle niin ehkä vaikutelma tuli siitä. Villakangastakki ja pasmiinahuivi oli kyllä osuva valinta aamun viileyteen. Tänään taas kävellessäni mietin, miten ihana olisi kävellä tuokin matka mukavassa seurassa. Joka aamu toki tervehdin hyväntuulisesti kaikki vastaan tulevat naapurit ja tutut kasvot. Tulee itsekin hyvälle tuulelle kun voi luoda ympärilleen hyvää mieltä ja huomata miten ihmiset ilahtuvat kun heidät huomataan lämmöllä ja välittömyydellä.
- Anonyymi
Teennäinen huomataan kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teennäinen huomataan kyllä.
En ole teennäinen eikä muiden ilo ole sinulta pois. Ehkä sinuna miettisin miten olla levittämättä pahaamieltä muille. Kateellisuudella voi myrkyttää itsensä ja ympärillä olevat.
- Anonyymi
Eikä näyttänyt
- Anonyymi
No niin joku on herännyt väärällä jalalla ja könynnyt palstalle nuttura kireänä ja tyynynkuva poskessa.
- Anonyymi
Näytti... 😊
- Anonyymi
Missä näit hänet?😊
- Anonyymi
Siellä missä hän näki minut. 😄
- Anonyymi
Missä mukamas näit minut?
- Anonyymi
Minkälaisella uudella tyylillä?
- Anonyymi
Oli muuttanut yhden asian itsessään. Enempää en sano. 🤐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juteltiinko me ohimennen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juteltiinko me ohimennen?
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
Onko tuo joo-vastaus varmasti ap:ltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
Jos olet se mies jonka kanssa juteltiin hetki aamupäivällä tänään..niin 🥰 en nyt uskalla enempää tunnisteita laittaa mut vähän hämää tuo ett minkähän olin muuttanut itsessäni? Mut jos yhen vihjeen laitan eli (ykkönen). Pitäis jotain kelloja soittaa jos tajuat mitä vihjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo joo-vastaus varmasti ap:ltä?
Oli se. 😄 -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet se mies jonka kanssa juteltiin hetki aamupäivällä tänään..niin 🥰 en nyt uskalla enempää tunnisteita laittaa mut vähän hämää tuo ett minkähän olin muuttanut itsessäni? Mut jos yhen vihjeen laitan eli (ykkönen). Pitäis jotain kelloja soittaa jos tajuat mitä vihjaan.
Valitettavasti meni ohi. 😊-ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti meni ohi. 😊-ap
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaatko hieman tuota vihjettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaatko hieman tuota vihjettä?
Annan muutaman vihjeen lisää vaikka en edelleenkään ole mielestäni muuttanut tyyliäni mitenkään emmekä myöskään tavanneet puoli yhdeksältä eilen aamulla vaan noin tuntia myöhemmin enkä siis usko et ap olisi hän. Lisäksi anonyymi viestittely jonnekin 100 000 muun tuntemattomien viestittelijän sekaan on mielestäni aika hölmöä ja hyvin epäloogista ett täältä kukaan oikeesti omaansa löytäis 😊 enkä usko että se mies myöskään olis täällä.
Mutta laitan nyt tämän ja sen jälkeen loppuu mun osalta. Hänellä on ihanan väriset silmät vasta nyt näin ne. Vastakohta minun silmien värille ja samoin myös hiukset vastakohta minun hiusten värille.
Hän vaikutti nyt kun ekaa kertaa vähän juteltiin rauhalliselta ja harkitsevalta. Myös hyvin miehekkäältä kaikella hyvällä tavalla sekä älykkäältä. Hänestä jäi sellainen hämmentävän hyvä mieli koska hänessä on kaikki se mikä miehessä haluan olevan.
Aiemmin olin jo hänetkin sijoittanut samaan kategoriaan niiden miesten kanssa joita hyörii ympärillä mutta eivät ole sitä mitä miehessä toivon olevan joten nyt tuntuu vähän hassulta että hän onkin hyvin miehekäs tapaus hyvällä tavalla. Tuo eka vinkkini niin lisään vähän vielä eli numerot on 1 ja 2 ei muuta hän tajuaa kyllä jos on hän.
Mutta kuten sanoin epäilen ettei ap ole kuitenkaan hän eikä täällä edes viestittelis joten jätän tämän hölmöilyn nyt tähän 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan muutaman vihjeen lisää vaikka en edelleenkään ole mielestäni muuttanut tyyliäni mitenkään emmekä myöskään tavanneet puoli yhdeksältä eilen aamulla vaan noin tuntia myöhemmin enkä siis usko et ap olisi hän. Lisäksi anonyymi viestittely jonnekin 100 000 muun tuntemattomien viestittelijän sekaan on mielestäni aika hölmöä ja hyvin epäloogista ett täältä kukaan oikeesti omaansa löytäis 😊 enkä usko että se mies myöskään olis täällä.
Mutta laitan nyt tämän ja sen jälkeen loppuu mun osalta. Hänellä on ihanan väriset silmät vasta nyt näin ne. Vastakohta minun silmien värille ja samoin myös hiukset vastakohta minun hiusten värille.
Hän vaikutti nyt kun ekaa kertaa vähän juteltiin rauhalliselta ja harkitsevalta. Myös hyvin miehekkäältä kaikella hyvällä tavalla sekä älykkäältä. Hänestä jäi sellainen hämmentävän hyvä mieli koska hänessä on kaikki se mikä miehessä haluan olevan.
Aiemmin olin jo hänetkin sijoittanut samaan kategoriaan niiden miesten kanssa joita hyörii ympärillä mutta eivät ole sitä mitä miehessä toivon olevan joten nyt tuntuu vähän hassulta että hän onkin hyvin miehekäs tapaus hyvällä tavalla. Tuo eka vinkkini niin lisään vähän vielä eli numerot on 1 ja 2 ei muuta hän tajuaa kyllä jos on hän.
Mutta kuten sanoin epäilen ettei ap ole kuitenkaan hän eikä täällä edes viestittelis joten jätän tämän hölmöilyn nyt tähän 😊Oletteko olleet jo äh puh äääh lääh-puuhissa? Olisi tärkeää tietää.
- Anonyymi
Kiitos ☺️
- Anonyymi
Mut ku ottaa vaatteet pois ni on silti ruma.
- Anonyymi
Kaunein varmasti myös silloin. ☺️ -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunein varmasti myös silloin. ☺️ -ap
😂.
- Anonyymi
On mulla silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla silmät
Hänellä on, olen nähnyt ne.
Sivusta.
- Anonyymi
Menikö nyt pässiltä aasille vai mieheltä naiselle vai naiselta naiselle?Mieheltä miehelle epäilen, vaikka miksipä ei
- Anonyymi
Sorry, unohdin. m->n
- Anonyymi
Tukka hyvin!
- Anonyymi
Kiohta alkaa taas uusi päiä mikä sen nimi on PErjantai eli Perkeleenn nimipäibä onko Pirun päivä
- Anonyymi
Eipä o mulla tyyli juurikaan muuttunu nuoruudestani teini ajoilta ehkä jonkin verran
- Anonyymi
Milloin me nähtiin viimex?n- m
- Anonyymi
Puolenpäivän aikaan eilen. -ap
- Anonyymi
Ja nähdäänkö aamulla?
- Anonyymi
Ei kai sitä koskaan tiedä, mutta tuskin. -ap
- Anonyymi
Minä tulen sinne
- Anonyymi
Vaikka en jaksaisi nousta niin aikaisin
- Anonyymi
Voisitko kertoa omasta tyylistäsi, oi kulta kerro pliide.
- Anonyymi
Pipon laitoin. Osuiko?
- Anonyymi
Ei. -ap
- Anonyymi
Nähtiinkö aamulla?
- Anonyymi
Mä näin kaivattuni aamulla ❤️
Ehkä viimeisen kerran - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä näin kaivattuni aamulla ❤️
Ehkä viimeisen kerranSama ❤️ - edellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ❤️ - edellinen
Monenko aikaa?
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monenko aikaa?
Puoli ysin maissa
- Anonyymi
Kyllä. 😊 -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoli ysin maissa
Ohi oli klo 7 paikallista aikaa
- Anonyymi
New dress?
- Anonyymi
Uudet farkut
- Anonyymi
Tuo uusi tyyli? Värjännyt hiukset? Leikannut hiukset vai hame päällä farkkujen sijaan? Uusi tyyli on hyvin moninainen käsite.
- Anonyymi
Kiitos, tunsin tarvetta hieman uudistua syksyn kunniaksi. Sävy, kultaseni, sävy. Hyvä että se pukee. Tämä esitykseni, ja asenteeni ei mitään muuta kuin omaa heijastustasi.
- Anonyymi
Yritän nyt tästä edes parhaani etten enää rajoittaisi mahdollisuuksiani. Saattaa mennä hieman överiksi mutta tietääpähän tehneensä jotain itsensä eteen. Sain muutaman ihailevan katseen sinun lisäksesikin.
- Anonyymi
Toisin kuin väitetään alaston totuus ei ole kauneinta mitä maa päällään kantaa. Hyvä kuulla että osaa vielä hämätä. Kerrosta kerroksen päälle niin hyvä tulee. Mihinkään mitä näet ei voi luottaa.
- Anonyymi
Kansanpuku sopii naiselle.
- Anonyymi
Tämänpäiväinen asu sai luottamaan itseen. Ei se sen kummempaa vaadi. Mukaansatempaava ilme. Uutta mielialaa. Tunteita ja niiden onnistunutta ilmentämistä olemuksessa. Aamulla vedin henkeä ja päästin irti jostain, ja huomasin vilkaisevani peiliin nähdessäni siellä jonkun, jota en vielä aivan tunne, mutta jota en malta odottaa. En ole enää aivan sama sisältäkään.
- Anonyymi
Kiitos pukeudun nykyään täysin mustaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390