Näytit tosi hyvältä

Anonyymi-ap

Myös uudella tyylillä. 😊

60

1034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kiitos! Oli laitettava vähän lämpimämpää päälle niin ehkä vaikutelma tuli siitä. Villakangastakki ja pasmiinahuivi oli kyllä osuva valinta aamun viileyteen. Tänään taas kävellessäni mietin, miten ihana olisi kävellä tuokin matka mukavassa seurassa. Joka aamu toki tervehdin hyväntuulisesti kaikki vastaan tulevat naapurit ja tutut kasvot. Tulee itsekin hyvälle tuulelle kun voi luoda ympärilleen hyvää mieltä ja huomata miten ihmiset ilahtuvat kun heidät huomataan lämmöllä ja välittömyydellä.

• Anonyymi

Teennäinen huomataan kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teennäinen huomataan kyllä.

En ole teennäinen eikä muiden ilo ole sinulta pois. Ehkä sinuna miettisin miten olla levittämättä pahaamieltä muille. Kateellisuudella voi myrkyttää itsensä ja ympärillä olevat.

• Anonyymi

Eikä näyttänyt

• Anonyymi

No niin joku on herännyt väärällä jalalla ja könynnyt palstalle nuttura kireänä ja tyynynkuva poskessa.

• Anonyymi

Näytti... 😊

• Anonyymi

Missä näit hänet?😊

• Anonyymi

Siellä missä hän näki minut. 😄

• Anonyymi

Missä mukamas näit minut?

• Anonyymi

Minkälaisella uudella tyylillä?

• Anonyymi

Oli muuttanut yhden asian itsessään. Enempää en sano. 🤐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juteltiinko me ohimennen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihonut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juteltiinko me ohimennen?

Joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo.

Onko tuo joo-vastaus varmasti ap:ltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo.

Jos olet se mies jonka kanssa juteltiin hetki aamupäivällä tänään..niin 🥰 en nyt uskalla enempää tunnisteita laittaa mut vähän hämää tuo ett minkähän olin muuttanut itsessäni? Mut jos yhen vihjeen laitan eli (ykkönen). Pitäis jotain kelloja soittaa jos tajuat mitä vihjaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo joo-vastaus varmasti ap:ltä?

Oli se. 😄 -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet se mies jonka kanssa juteltiin hetki aamupäivällä tänään..niin 🥰 en nyt uskalla enempää tunnisteita laittaa mut vähän hämää tuo ett minkähän olin muuttanut itsessäni? Mut jos yhen vihjeen laitan eli (ykkönen). Pitäis jotain kelloja soittaa jos tajuat mitä vihjaan.

Valitettavasti meni ohi. 😊-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti meni ohi. 😊-ap

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaatko hieman tuota vihjettä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaatko hieman tuota vihjettä?

Annan muutaman vihjeen lisää vaikka en edelleenkään ole mielestäni muuttanut tyyliäni mitenkään emmekä myöskään tavanneet puoli yhdeksältä eilen aamulla vaan noin tuntia myöhemmin enkä siis usko et ap olisi hän. Lisäksi anonyymi viestittely jonnekin 100 000 muun tuntemattomien viestittelijän sekaan on mielestäni aika hölmöä ja hyvin epäloogista ett täältä kukaan oikeesti omaansa löytäis 😊 enkä usko että se mies myöskään olis täällä.

Mutta laitan nyt tämän ja sen jälkeen loppuu mun osalta. Hänellä on ihanan väriset silmät vasta nyt näin ne. Vastakohta minun silmien värille ja samoin myös hiukset vastakohta minun hiusten värille.

Hän vaikutti nyt kun ekaa kertaa vähän juteltiin rauhalliselta ja harkitsevalta. Myös hyvin miehekkäältä kaikella hyvällä tavalla sekä älykkäältä. Hänestä jäi sellainen hämmentävän hyvä mieli koska hänessä on kaikki se mikä miehessä haluan olevan.

Aiemmin olin jo hänetkin sijoittanut samaan kategoriaan niiden miesten kanssa joita hyörii ympärillä mutta eivät ole sitä mitä miehessä toivon olevan joten nyt tuntuu vähän hassulta että hän onkin hyvin miehekäs tapaus hyvällä tavalla. Tuo eka vinkkini niin lisään vähän vielä eli numerot on 1 ja 2 ei muuta hän tajuaa kyllä jos on hän.

Mutta kuten sanoin epäilen ettei ap ole kuitenkaan hän eikä täällä edes viestittelis joten jätän tämän hölmöilyn nyt tähän 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan muutaman vihjeen lisää vaikka en edelleenkään ole mielestäni muuttanut tyyliäni mitenkään emmekä myöskään tavanneet puoli yhdeksältä eilen aamulla vaan noin tuntia myöhemmin enkä siis usko et ap olisi hän. Lisäksi anonyymi viestittely jonnekin 100 000 muun tuntemattomien viestittelijän sekaan on mielestäni aika hölmöä ja hyvin epäloogista ett täältä kukaan oikeesti omaansa löytäis 😊 enkä usko että se mies myöskään olis täällä.

Mutta laitan nyt tämän ja sen jälkeen loppuu mun osalta. Hänellä on ihanan väriset silmät vasta nyt näin ne. Vastakohta minun silmien värille ja samoin myös hiukset vastakohta minun hiusten värille.

Hän vaikutti nyt kun ekaa kertaa vähän juteltiin rauhalliselta ja harkitsevalta. Myös hyvin miehekkäältä kaikella hyvällä tavalla sekä älykkäältä. Hänestä jäi sellainen hämmentävän hyvä mieli koska hänessä on kaikki se mikä miehessä haluan olevan.

Aiemmin olin jo hänetkin sijoittanut samaan kategoriaan niiden miesten kanssa joita hyörii ympärillä mutta eivät ole sitä mitä miehessä toivon olevan joten nyt tuntuu vähän hassulta että hän onkin hyvin miehekäs tapaus hyvällä tavalla. Tuo eka vinkkini niin lisään vähän vielä eli numerot on 1 ja 2 ei muuta hän tajuaa kyllä jos on hän.

Mutta kuten sanoin epäilen ettei ap ole kuitenkaan hän eikä täällä edes viestittelis joten jätän tämän hölmöilyn nyt tähän 😊

Oletteko olleet jo äh puh äääh lääh-puuhissa? Olisi tärkeää tietää.

• Anonyymi

Kiitos ☺️

• Anonyymi

Mut ku ottaa vaatteet pois ni on silti ruma.

• Anonyymi

Kaunein varmasti myös silloin. ☺️ -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunein varmasti myös silloin. ☺️ -ap

😂.

• Anonyymi

On mulla silmät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla silmät

Hänellä on, olen nähnyt ne.
        Sivusta.

• Anonyymi

Menikö nyt pässiltä aasille vai mieheltä naiselle vai naiselta naiselle?Mieheltä miehelle epäilen, vaikka miksipä ei

• Anonyymi

Sorry, unohdin. m->n

• Anonyymi

Tukka hyvin!

• Anonyymi

Kiohta alkaa taas uusi päiä mikä sen nimi on PErjantai eli Perkeleenn nimipäibä onko Pirun päivä

• Anonyymi

Eipä o mulla tyyli juurikaan muuttunu nuoruudestani teini ajoilta ehkä jonkin verran

• Anonyymi

Milloin me nähtiin viimex?n- m

• Anonyymi

Puolenpäivän aikaan eilen. -ap

• Anonyymi

Ja nähdäänkö aamulla?

• Anonyymi

Ei kai sitä koskaan tiedä, mutta tuskin. -ap

• Anonyymi

Minä tulen sinne

• Anonyymi

Vaikka en jaksaisi nousta niin aikaisin

• Anonyymi

Voisitko kertoa omasta tyylistäsi, oi kulta kerro pliide.

• Anonyymi

Pipon laitoin. Osuiko?

• Anonyymi

Ei. -ap

• Anonyymi

Nähtiinkö aamulla?

• Anonyymi

Mä näin kaivattuni aamulla ❤️
        Ehkä viimeisen kerran

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä näin kaivattuni aamulla ❤️
        Ehkä viimeisen kerran

Sama ❤️ - edellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama ❤️ - edellinen

Monenko aikaa?

• Anonyymi

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monenko aikaa?

Puoli ysin maissa

• Anonyymi

Kyllä. 😊 -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puoli ysin maissa

Ohi oli klo 7 paikallista aikaa

• Anonyymi

New dress?

• Anonyymi

Uudet farkut

• Anonyymi

Tuo uusi tyyli? Värjännyt hiukset? Leikannut hiukset vai hame päällä farkkujen sijaan? Uusi tyyli on hyvin moninainen käsite.

• Anonyymi

Kiitos, tunsin tarvetta hieman uudistua syksyn kunniaksi. Sävy, kultaseni, sävy. Hyvä että se pukee. Tämä esitykseni, ja asenteeni ei mitään muuta kuin omaa heijastustasi.

• Anonyymi

Yritän nyt tästä edes parhaani etten enää rajoittaisi mahdollisuuksiani. Saattaa mennä hieman överiksi mutta tietääpähän tehneensä jotain itsensä eteen. Sain muutaman ihailevan katseen sinun lisäksesikin.

• Anonyymi

Toisin kuin väitetään alaston totuus ei ole kauneinta mitä maa päällään kantaa. Hyvä kuulla että osaa vielä hämätä. Kerrosta kerroksen päälle niin hyvä tulee. Mihinkään mitä näet ei voi luottaa.

• Anonyymi

Kansanpuku sopii naiselle.

• Anonyymi

Tämänpäiväinen asu sai luottamaan itseen. Ei se sen kummempaa vaadi. Mukaansatempaava ilme. Uutta mielialaa. Tunteita ja niiden onnistunutta ilmentämistä olemuksessa. Aamulla vedin henkeä ja päästin irti jostain, ja huomasin vilkaisevani peiliin nähdessäni siellä jonkun, jota en vielä aivan tunne, mutta jota en malta odottaa. En ole enää aivan sama sisältäkään.

• Anonyymi

Kiitos pukeudun nykyään täysin mustaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7101
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe