Koska Kauniskankaan voimalahankkeet alkavat tuottamaan loppuvuodesta rahaa.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Ne on äkkiä juotu.
- Anonyymi
Kenelle tuotta kenelle ei!
- Anonyymi
Kauniskankaan hanke on oikein kultakaivos.
- Anonyymi
totta on näin,, mm Vehkaperäisetkin ym peukuttavat asiaa.
- Anonyymi
Onko Vehkaperällä peukkua?
- Anonyymi
senverran ,että peukuttavat hyvän asian puolesta, tää on oikeaa hyvää peukkua !
- Anonyymi
Miten ne tuo rahaa kun ei sitä ole hyväksytty - ja jos hyväksytään, niin menee vielä monta vuotta ennenkuin kunta saa rahaa. Että kannattaa alkaa odottamaan jotain muuta rahanlähdettä laiskureiden.
- Anonyymi
Paletin läheisyyteen avataan Shaize Bazar.
- Anonyymi
Nurmijoelle tulee uusi luvussa tanssikeskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nurmijoelle tulee uusi luvussa tanssikeskus.
Vehkaperällehän sen piti tulla. Nytkö nurmijokiset ja vehkaperäset tappelevat siitä.
- Anonyymi
No niin . karstula sai mykkyistä tuloja just. 750000 th, auttavat kummasti , myllyistä siis . Olisi tarpeen tåål KYY-ORKISSAKIN sellanen raha.
- Anonyymi00013
Kyyjärvelle tulee nyt 10. Eniten tuulivoimatuloja koko Suomessa.
- Anonyymi00014
Tuulivoima peruttu. Perse Power rakentaa Kyyjärvelle paskavoimalaitoksen.
- Anonyymi00015
Katos! Itse laitoksen toimitusjohtaja ilmoitti, joku tiese ,et hänen asuntonsa on jo sellanen V. laitos , uskotaan.
- Anonyymi00016
Kyllä kyyjärvi sai harkinnanvaraista .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470