Suuttunut olotila vai mieli maassa?
Onko sulla
37
429
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, ihan hyvä olo mites sinulla🙂
- Anonyymi
Yritän pitää nyt sitä toivomaasi etäisyyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sanonut sulle suoraan, että pidä etäisyyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kuvittelet puhuvasi tässä?
-Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sanonut sulle suoraan, että pidä etäisyyttä?
On se epäsuorasti täälä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se epäsuorasti täälä
Kuka siis on?
- Anonyymi
Molempia.
- Anonyymi
Ei kumpikaan. Rauhallinen.
- Anonyymi
Ei mitään. Ihan normaali ja tasainen olo.
- Anonyymi
Vähän molempia ja väsymys
- Anonyymi
Mulla pelkkä väsymys ja päänsärkyä.
- Anonyymi
Helpotti 👍🏻
- Anonyymi
Sekä että. Vihaan tätä päivää 😔
Ja elämän epäreiluutta - Anonyymi
Molemmat on päällä. Ja mieli ei ole maassa vaan se on jo maan alla.
- Anonyymi
Vaihtelee ja noiden lisäksi muitakin ikäviä tunteita.
- Anonyymi
Hieman surullinen
- Anonyymi
Ihan ok olo. Vähän haikea ehkä välillä.
- Anonyymi
Väsynyt olo. Pitkä päivä tänään. Ensimmäistä kertaa käänsin virran pois päältä itsestäni vasta uimahallin saunassa äsken. Nyt lasi kuplivaa parvekkeella, ihan vain koska voin niin tehdä. Kyllä tämä tästä.
- Anonyymi
Rintakehä revitty auki. En pysty edes halaamaan ihmistä, joka tämän aiheutti. Välillä helpottaa, mutta sitten haava aukeaa taas.
Samantapainen tilanne oli pääsiäisenä, silloin ei nukuttanut, yks aamu vedin jonkun tiukan villarin päälle, join kahvin, sain tunneryöpyn, aloin hyperventiloimaan ja meinasin varmaan kuolla sydäriin. Sain onneks villapaidan riisuttua ja rintakehän venyttely auttoi. Se oli aika hurjaa, aika voimakkaasti hallusinoinkin siinä tilanteessa. - Anonyymi
Pohtiva kausi ja tekevä kausi. Molempua vuorotellen.
- Anonyymi
Tulosta tekevä kausi
- Anonyymi
Mieli maassa. Nukun vain aina kun mahdollista, itkettää. Viimeksi ollut näin huono olla kun oli raudanpuuteanemia. Mut en usko että se sitä nyt kun on syönyt rautatabletteja jo jonkun aikaa.
- Anonyymi
Ihan hyvä olo on.
- Anonyymi
Masentaa.
Tänään oli työpäivä. Saha toimi taas moitteettomasti ja päivän kruunasi nokipannukahvit.
- Anonyymi
Mieli maassa, koska en saa olla hänen lähellä.
- Anonyymi
En ole mistään suuttunut.
Enemmänkin ihmeissäni ettei tästä meidän jutusta tullutkaan mitään.
Jotenkin mieli maassa siitä ettei kaksi aikuista pysty keskustelemaan kasvotusten ja sen takia meidän juttu on hiljentynyt.
Naiselta- Anonyymi
Hiljaisuus vaatii aina sen, että molemmat ovat hiljaa. Miksi sinä et riko hiljaisuutta?
- Anonyymi
Kuumeinen, parempi kuin eilen. 100 asiaa pyörii päässä ja hän yksi johtotähti niistä.
- Anonyymi
Jos on mieli maassa niin ei kaipaa pelleilyä
- Anonyymi
Molemmat ja oon kipeenä ollu jo niin pitkään, että kaikki ottaa päähän.
- Anonyymi
Töissä kaikki on pilalla. Pelkkää pskaa tilalla.
Tunnen nykyään olevani mitätön hänelle. En jaksa enää yrittää. En kelpaa edes kaveriksi. - Anonyymi
Ei kumpikaan hieman tylsää kunnoikein tiedä mitä huvittas tehdä töitä pitäs toki siitä huolimatta ehtiä et sais velat/lainat pankille maksettua auton laitettua/laitatettua et vois nähä poitsua muutoi ei mikään kiiree ole töidenkään kanssa muutoin odottelen koska edustajat päättäjät johtajat tunnustaa myöntää maailmannolevan konkurssissa vai alkaako se kolmas maailmansota
- Anonyymi
Oli nainen kivaa tänään, millon tulet taas käymään🤤
- Anonyymi
Kumpaakin vaihtelevasti. Onhan se merkki, kun hätistellään lähtemään, mutta samalla vaikuttaa siltä ettei minun mielipiteelläni, tunteillani ja valinnoilla ole merkitystä.
Karuinta on, että yritetään ehdottaa äidinrakkauden tarvetta vaikka äidinrakkaus on viimeisin ja tukahduttavin rakkaudenmuoto, jota en tällä hetkellä koe tervitsevani. Miehistä rakkautta kaipaisin entistäkin enemmän. - Anonyymi
Rauhoita minua vähän.. Olisit hyvä siinä;) 214
- Anonyymi
Oon täysin hajalla ollu keväästä lähtien
Missään ei oo mitää järkee
Mullein ol enää unelmia
Tai mitää semmoista elämäs
Mikä Lois yhtään valoa ..
Mä en jaksa ja nauti edes taiteesta
On nii paha olo .
Joudun hiltteennitseä etten deletoin aivan
Kaikkea tehtyä itse vihan ja ihon puuskassa
Joita olen kun olinkin rakkauteen taaskin
Ihan vääränlainen ihminen
Hän on jo jatkanut toisaalle muussa seurassa
Se. Siitä .
Mä en vain sopeudu
En halua tätä paskaa läpi taas
On niin valmis rakkauteen
Kyllä tämä vituttaa
Ja mieles on yks aina kysymys
Et miksi vitussa näin kävi
Ja miks aina minä ketään ne huonot
Kortit ja vaikeudet 😭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400