Olen myös työtön eikä kiinnosta harrastaa mitään. Aina vain pitää samat asiat tehdä vuodesta toiseen. Kuka tällaista jaksaa? Itse ainakaan millään enää jaksaisi. Miehenä ole mitään toivoa kumppaninkaan löytämisestä. Olen jo niin masentunut että taidan kohta päättää päiväni. Koen jo 36-vuotiaana että olen tainnut elää jo ihan tarpeeksi kauan.
On tämä yksinäisen elämä turhaa
16
82
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Missä sun ystävät on?
- AnonyymiUUSI
Kaikilla ei oo yhden yhtäkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja niitä ei voi etsiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no voisko sille asialle tehdä jotain itse?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no voisko sille asialle tehdä jotain itse?
Jos ei harrasta.. Kuten aloittaja (selkeesti masentunu) niin ei se niin helpoo oo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei harrasta.. Kuten aloittaja (selkeesti masentunu) niin ei se niin helpoo oo
niin ja itsemurja on sitten ratkaisu yksinäisyyteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eihän se harrastusta tartte. ystäviä voi hakea vaikka netin kautta jos livenä ei onnistu
- AnonyymiUUSI
Niin ja vaikka olis ystäviä niin ratkaisisko se asioita jos ongelma on se että on kyllästynyt kaikkeen eikä oikein näe mielenkiintoa enää missään.
- AnonyymiUUSI
pitäiskö sun hakea apua siihen masennukseen
- AnonyymiUUSI
miksi olet kyllästynyt kaikkee? Mikä masentaa
- AnonyymiUUSI
Varmaan työttömyys ja rahattomuus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
suomessa on paljon työttömiä mutta kaikki ei ole tappamassa itseensä työttömyyden takia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oletko ajatellut että opiskelisit uuden ammatin jo sun ammaatiin ei ole vapaita työpaikkoja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eli sun ongelma ei ole yksinäisyys vaan työttömyys. Luuletko että kaikki suomen työttömät on tappamassa itsensä sen takia ettei ole avoimia työpaikkoja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eli sun ongelma ei ole yksinäisyys vaan työttömyys. Luuletko että kaikki suomen työttömät on tappamassa itsensä sen takia ettei ole avoimia työpaikkoja?
En tiiä alottajasta mut monelle työttömyyys ja rahattomuus on masentavaa. Eikä enään uutta ammattiakaan opiskella noin vaan
- AnonyymiUUSI
Masennuksesta se kertoo, kun sanoo, ettei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va546868Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k395399Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko995321Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas994904Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84730Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi194627Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774553Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html524432Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast704135Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä234125