Voisiko joku koota kirjan kaikista "Liikuntahalli Perhoon" tällä Suomi24 -palstalla olevasta viestiketjusta. Siinähän näkyy kaikki rakentamisen vaiheisiin liittyvät kummallisuuset. Minä ainakin ostaisin sidotun, kovakantisen teoksen itselleni ja sukulaisilleni, vaikka ei olisi ihan halpakaan. Asian ympärillehän voisi koota vaikka "Pro Perhonhalli " -ryhmän! Materiaaliahan olisi sopivasti pienen kirjan verran.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Juu, 280 kommenttia näkyy olevan. On konkurrssit yms.
- Anonyymi
Siihen voisi sisällyttää myös asiaan liittyvää tutkivaa journalismia. Kiinnostaisi moni asia, kuten ekan urakoitsijan valinta ym. ym.
- Anonyymi
Löytyyhän viestit edelleen suomi24. Ei muuta kun tulostamaan ja nitomaan.
Halli tulee tulevaisuudessa kirjoittamaan oman urheiluhistoriallisesti merkittävän luvun Perhon historiaan.- Anonyymi
Varmaankin vanheneva väestö tarvitsee lisää hoitotiloja. Historiaahan perhon urheilusaavutukset jo ovatkin, monien vuosien takaa.
- Anonyymi
Onhan se historiallisesti merkittävää kun sedät ja tädit pelaa lentopalloa ja veronmaksajat maksaa miljoonat
- Anonyymi00006
Onko kirjoja vielä ostettavissa, jos niin mistä?
- Anonyymi00007
Kysy kunnantoimistosta
- Anonyymi00008
Romaaniin tulee vain lisää uusia sivuja....
- Anonyymi00009
Kuinka tällainen episodi on edes mahdollinen?
- Anonyymi00010
Mitähän vikoja sieltä vielä on löytymättä. Miten muuten tuota rakennusprojekita valvottiin. Kiero lattia, puutteellinen kosteuseristys katossa ym.
- Anonyymi00011
Lapsi aina muistuttaa jollain tavalla isäänsä/ isästään, niin hyvässä kun pahassa. Olisikohan hallinkin tapauksessa, että ” historia” kertoo/ tulee kertomaan idean ” isistä” niin hyvässä kun pahassa…..?
- Anonyymi00012
Sivut historiaan vain kasvaa
- Anonyymi00013
Paksu kirja tulisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546