Kirja Perhon liikuntahallin historiasta

Anonyymi-ap

Voisiko joku koota kirjan kaikista "Liikuntahalli Perhoon" tällä Suomi24 -palstalla olevasta viestiketjusta. Siinähän näkyy kaikki rakentamisen vaiheisiin liittyvät kummallisuuset. Minä ainakin ostaisin sidotun, kovakantisen teoksen itselleni ja sukulaisilleni, vaikka ei olisi ihan halpakaan. Asian ympärillehän voisi koota vaikka "Pro Perhonhalli " -ryhmän! Materiaaliahan olisi sopivasti pienen kirjan verran.

14

715

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, 280 kommenttia näkyy olevan. On konkurrssit yms.

• Anonyymi

Siihen voisi sisällyttää myös asiaan liittyvää tutkivaa journalismia. Kiinnostaisi moni asia, kuten ekan urakoitsijan valinta ym. ym.

• Anonyymi

Löytyyhän viestit edelleen suomi24. Ei muuta kun tulostamaan ja nitomaan.
      Halli tulee tulevaisuudessa kirjoittamaan oman urheiluhistoriallisesti merkittävän luvun Perhon historiaan.

• Anonyymi

Varmaankin vanheneva väestö tarvitsee lisää hoitotiloja. Historiaahan perhon urheilusaavutukset jo ovatkin, monien vuosien takaa.

• Anonyymi

Onhan se historiallisesti merkittävää kun sedät ja tädit pelaa lentopalloa ja veronmaksajat maksaa miljoonat

• Anonyymi00006

Onko kirjoja vielä ostettavissa, jos niin mistä?

• Anonyymi00007

Kysy kunnantoimistosta

• Anonyymi00008

Romaaniin tulee vain lisää uusia sivuja....

• Anonyymi00009

Kuinka tällainen episodi on edes mahdollinen?

• Anonyymi00010

Mitähän vikoja sieltä vielä on löytymättä. Miten muuten tuota rakennusprojekita valvottiin. Kiero lattia, puutteellinen kosteuseristys katossa ym.

• Anonyymi00011

Lapsi aina muistuttaa jollain tavalla isäänsä/ isästään, niin hyvässä kun pahassa. Olisikohan hallinkin tapauksessa, että ” historia” kertoo/ tulee kertomaan idean ” isistä” niin hyvässä kun pahassa…..?

• Anonyymi00012

Sivut historiaan vain kasvaa

• Anonyymi00013

Paksu kirja tulisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1742
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      913
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      107
      734
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      664
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      585
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      562
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      19
      558
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    Aihe