Vaaleansininen Ford

Anonyymi-ap

Kiusanteko kanssa-autoilijoille jatkuu.
Milloinkohan sattuu pahempi vahinko kun välillä aina oikeanpuolen rengas käy reunakivetyksellä ja ajolinjat muutenkin kyseenalaiset. Alinopeutta ajava auto nyt lienee jo kaikille paikallisille tuttu näky.

12

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on paikallinen safety car. Kortin pois ottaminen voisi olla vaihtoehto. Kuitenkin ajelee ihan joutavaa kylällä, ilman mitään tarkoitusta.

• Anonyymi

Mie lirruutan tojotalla ihan urpojen kiusaksi.

• Anonyymi

Tojotat nyt lirruuttaa muutenkin ja tarkottamattakin! Noppeusmittari näyttää satasta vaikka oikee vauhti on 90. Siihe kun lisätää polliisin peloko, eli ei uskalleta ajella sitä mittarin näyttämääkää, nii siinäpä se on sitte 15km/t alle rajotusten. Sitte tällä varsinaisella älymystöllä on vielä sekin tapana että heti kun rajotusmerkki tai peltipolliisi on näkyvillä, jarrutellaa vähintää riittävästi jo parisattaa metrii aikasemmin vauhin vähentämiseks parikymmentä kilometrii tunnissa. Eikä tämä oo liiottelluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tojotat nyt lirruuttaa muutenkin ja tarkottamattakin! Noppeusmittari näyttää satasta vaikka oikee vauhti on 90. Siihe kun lisätää polliisin peloko, eli ei uskalleta ajella sitä mittarin näyttämääkää, nii siinäpä se on sitte 15km/t alle rajotusten. Sitte tällä varsinaisella älymystöllä on vielä sekin tapana että heti kun rajotusmerkki tai peltipolliisi on näkyvillä, jarrutellaa vähintää riittävästi jo parisattaa metrii aikasemmin vauhin vähentämiseks parikymmentä kilometrii tunnissa. Eikä tämä oo liiottelluu.

Tuo on ihan tosiasia ja poliisin vahvistama. Tiesin kyllä Toyotan mittarin liioittelevan hyvinkin paljon ja sillä hetkellä kun ajoin tutkaa 100km/t alueella, se näytti 130km/t. Poliisit pysäytti ja sanoivat "pikkuisen oli vauhtia liikaa; 117km/t ja mittari varmaankin näytti 130. Sanoin että "mistäpä tiesit" mihin poliisi vastasi että kokemus opettaa tietämään.😆

• Anonyymi

Jokaisella on nykyään puhelimessa GPS jolla on helppo mitata oikea matkanopeus. 100kmh rajoitusalueella kun laittaa vakionopeussäätimen siihen 112kmh nopeudeksi (siis oikeaksi GPS nopeudeksi) niin matka menee sujuvammin eikä poliisikaan sano mitään, kun tuostä vähentää sen 3kmh niin on ”vain” 9kmh ylitys.

• Anonyymi

On on, mutta kuinka moni sitä käyttää? Etenkin vanhemmat ihmiset ei taida kovin paljon muuutakaan ymmärtää nykypuhelimesta. Itseasiassa 7km/t on ollut se raja milloin poliisi on puuttunut ylinopeuksiin, mutta sekin heille huonon päivän sattuessa. Nythän on kovasti uhkailtu ettei pienintäkään ylinopeutta sallita, mutta sehän sitten jää nähtäväksi...😆https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/85c6f311-55e4-4720-81e1-b1faec586593

• Anonyymi

Kortti pois tältä seniililtä tötteröltä ja heti!

• Anonyymi

Ostin tojotan alan ajella matelemalla valittajien kiusaksi...heh heh

• Anonyymi

Miten on mahdollista ettei korttia ole otettu pois? Nytkin oli auto pysäytetty keskelle jalkakäytävää ja välillä näytetään vilkkua vaikkei ollakaan kääntymässä. Melkoinen turvallisuusriski.

• Anonyymi

Mahdollisesti kortin myöntänyt joutuu itse kontrollin alle sekä vastuuseen.
        Samaa ikäluokkaa kumpikin.

• Anonyymi

Pientähän tuo vielä, mutta aatteleppa jos kävis niin että jalat ois nii heikossa kunnossa ettei niitä pystys kunnolla hallihtemmaa. Siinä sitä kun pappa kaasupolinta painas nii sepä jäisi kerralla alas asti eikä jarruttaminekaa onnistus!😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pientähän tuo vielä, mutta aatteleppa jos kävis niin että jalat ois nii heikossa kunnossa ettei niitä pystys kunnolla hallihtemmaa. Siinä sitä kun pappa kaasupolinta painas nii sepä jäisi kerralla alas asti eikä jarruttaminekaa onnistus!😆

Kolmas jalka toimii vielä, joten se riittää..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe