Nikotiini pussit lapsille

Anonyymi-ap

Eikö vanhemmat huomaa kun lapset käyttävät nikotiinipusseja, ne yhtä vaarallisia kuin tupakanpoltto ja myös hintavaa... mistä rahaa riittää.

9

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja päätit tulla tänne kirjottaa et joku vanhemmista huomais sun alotuksen.

• Anonyymi

joo ostin pojalleni ,

• Anonyymi

En olisi kovin huolissani nikotiinipusseista tai savukkeista.
      Suurempi paha näkyy olevan huumausaineet / pillerit joita näkyy katukuvassa yllättävän paljon. 12-15vuotiaat huppupäät kulkee kadulla pää sekaisin.

• Anonyymi

Olen 30 ja pää on sekaisin lähinnä teidän tuhoaman maan takia

• Anonyymi

"Pienestä"kaikki alkaa. Voin sanoo et ei hyvältä näytä.

• Anonyymi

Rappiolla on hyvä olla... Ei suomen kakarat osaa käyttää kun vanhemmat ei vaadi mitään. Koulussa opettajat ei saa mitään kuria pitää ja jos yrittää niin niin vanhemmat uhkaavat opettajia ettei meidän kullanmuru mitään ole tehnyt.
      Mihin maailma on menossa kun mitään selkärankaa ole vanhemmissa jotka ei pidä mitään kuria eikä kiellä mitään.
      Ei nuoret selviä armeijassa kun ei ole totuttu että totellaan määräyksiävsan lopettaneita entistä enemmän.
      Entäs työelämä, siellä burn outtia ja pitkiä sairaslomia kun ei jaksa ja kaikki on liikaa.
      Nyt jo laskenut kehitys pitkään elämään kun lapset ja nuoret ylipainoisia, eikä riitä olisi 5 kg vaan monella 35 - 45kg liikapaino. Kunto samalla ihan surkea, ei jaksa mitään kun liikunnan määrä olematon, lapsia kuljetetaan ovelta ovelle ja kotona istutaan ja maataan puhelimien ja läppärien orjina yöhön asti ja vanhemmat tekee samaa

• Anonyymi

Sääntö Suomi tän kaiken kuran on päälle laittanu kun mitään ei saa sanoa eikä tehdä. Vedetään nyt sit nikotiini pusseja naamaan.

• Anonyymi

Joo ja kun aikaa vetää kaikkea epäterveellistä niin sit tarvitaan lekureita ja sairaanhoitoa kun on itse elämän tavoilla itse pilannut ja tuonut kurjaa särkyä ja kipua kroppaan.
      Tarttis pikkasen ajatella ennenkuin kaikki menetetty.
      Syöpään sairastuu moni loppujen lopuksi ja sitten onkin helvetillinen lippu.

• Anonyymi

Eikö täs ole nyt nuuskan käytöstä kyse😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      5
      2878
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2517
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1383
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      776
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      26
      632
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe