jos sinne joutuisi.,ja tuskin siellä älykännyt pelaisi???? Siis jossain vinkuintiassa....
Mitä ihminen ottaisi mukaan autiolle saarelle...
26
554
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ottaisin lietevaunun!Ehdottomasti!lietevaunu autiolla saarella toisi mukanansa mukavaa puuhastelua laitteen eri toimintoihin tutustumisessa sekä tarvittaessa takaisi saaren lietepalvelut!
- Anonyymi
Ja minä ottaisin Zetor traktorin että voisin vetää sun lietevaunua,
saat uskoa etten olis halpa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä ottaisin Zetor traktorin että voisin vetää sun lietevaunua,
saat uskoa etten olis halpa.Niin, mutta miten voi vetää toisen lietevaunua Zetorilla autiolla saarella? Ja ottaa siitä vielä hintaa? Eihän se silloin autio ole. Voit ottaa autiolle saarelle mukaan tavaran, mutta jos siellä on jo joku lietekärryn tai Zetorin kanssa niin ei se ole autio enää... vai pääseekö/joutuuko sinne kaikki vastaajat yhtäaikaa?
- Anonyymi
Ota komposti mukaan niin kohta tulee tarkastaja ja et ole enää yksin.
- Anonyymi
Haulikko ja paljon pateja! Saisi hankituksi ruokaa ja pidetyksi rannalle juhlimaan tulleet kannibaalit aisoissa.
- Anonyymi
Ottaisin mukaan merikontillisen rakennustarpeita että saisi majan rakennettua,...
- Anonyymi
Vasara ja nauloja, saha ja kirves.....😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltä hakisit rakennusluvan? Lietemieheltäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatina-pölkky ottas isoutaraisen kantturan.
- Anonyymi
Minä ottaisin merikontillisen kauniita naisia mukaani sinne. Toinen merikontillinen hyvää syötävää ja kolmas kontillinen hyvää juotavaa ja videopelejä.
Luulisin viihtyväni omalla autiolla saarellani hyvinin jouluun saakka näitten apuvälineitten kanssa.- Anonyymi
Naiset on hyvä ja ruoka tietty, lisäisin tuohon vielä helikopterin kuskeineen sitä tarvitaan sitten kun ruoka loppuu ja naiset alkaa kyllästyttää.
- Anonyymi
Rautakanki. Mikäli lietemies tulee sinne niin teen hänestä selvää rautakangella.
- Anonyymi
Liätemiähellä on musta vyä karatesa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liätemiähellä on musta vyä karatesa!
Ei ,mutta uimahousuissa
- Anonyymi
Vessapaperia
- Anonyymi
Otatko pytyn myös?????
- Anonyymi
No talvitie ottaisi peltomaan jyrkin.
- Anonyymi
Minä en ottaisi valittajia mukaan.
- Anonyymi
Ikuiset, ja kaikesta asiasta valittajat saisi poistaa täältä meiltäkin.
- Anonyymi
Valittajat valittaa siitä että valitetaan🤔
- Anonyymi
Ottasin livakan mukkaani saarelle.
- Anonyymi
Mää ottaisin naapurin Maijan on milf
- Anonyymi
Mutta et kai timoo
- Anonyymi
Sata metrinen huvijahti kaikilla herkuilla satelliitti puhelimeen yms. Juuri muuta ei tarvitse.
- AnonyymiUUSI
Tuommoinen on kyllä aika alimittainen vaikka Välimerenkin aallokoissa. Pitäis olla mittaa aj massaa aika reilusti enemmän, ettei rikkaan kaikki aika mene pelkässä keikuttelussa.
- AnonyymiUUSI
Meteorologi Jenna Salmisen. Ennustaisi lähestyvät myrskyt ja muut sääilmiöt ja olisi varmaan muutenkin kivaa seuraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4093231Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1002416Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12329Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll242022Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1901544Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121362Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2021160Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441112- 931031
Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee119992