jos sinne joutuisi.,ja tuskin siellä älykännyt pelaisi???? Siis jossain vinkuintiassa....
Mitä ihminen ottaisi mukaan autiolle saarelle...
26
650
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ottaisin lietevaunun!Ehdottomasti!lietevaunu autiolla saarella toisi mukanansa mukavaa puuhastelua laitteen eri toimintoihin tutustumisessa sekä tarvittaessa takaisi saaren lietepalvelut!
- Anonyymi
Ja minä ottaisin Zetor traktorin että voisin vetää sun lietevaunua,
saat uskoa etten olis halpa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä ottaisin Zetor traktorin että voisin vetää sun lietevaunua,
saat uskoa etten olis halpa.Niin, mutta miten voi vetää toisen lietevaunua Zetorilla autiolla saarella? Ja ottaa siitä vielä hintaa? Eihän se silloin autio ole. Voit ottaa autiolle saarelle mukaan tavaran, mutta jos siellä on jo joku lietekärryn tai Zetorin kanssa niin ei se ole autio enää... vai pääseekö/joutuuko sinne kaikki vastaajat yhtäaikaa?
- Anonyymi
Ota komposti mukaan niin kohta tulee tarkastaja ja et ole enää yksin.
- Anonyymi
Haulikko ja paljon pateja! Saisi hankituksi ruokaa ja pidetyksi rannalle juhlimaan tulleet kannibaalit aisoissa.
- Anonyymi
Ottaisin mukaan merikontillisen rakennustarpeita että saisi majan rakennettua,...
- Anonyymi
Vasara ja nauloja, saha ja kirves.....😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltä hakisit rakennusluvan? Lietemieheltäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatina-pölkky ottas isoutaraisen kantturan.
- Anonyymi
Minä ottaisin merikontillisen kauniita naisia mukaani sinne. Toinen merikontillinen hyvää syötävää ja kolmas kontillinen hyvää juotavaa ja videopelejä.
Luulisin viihtyväni omalla autiolla saarellani hyvinin jouluun saakka näitten apuvälineitten kanssa.- Anonyymi
Naiset on hyvä ja ruoka tietty, lisäisin tuohon vielä helikopterin kuskeineen sitä tarvitaan sitten kun ruoka loppuu ja naiset alkaa kyllästyttää.
- Anonyymi
Rautakanki. Mikäli lietemies tulee sinne niin teen hänestä selvää rautakangella.
- Anonyymi
Liätemiähellä on musta vyä karatesa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liätemiähellä on musta vyä karatesa!
Ei ,mutta uimahousuissa
- Anonyymi
Vessapaperia
- Anonyymi
Otatko pytyn myös?????
- Anonyymi
No talvitie ottaisi peltomaan jyrkin.
- Anonyymi
Minä en ottaisi valittajia mukaan.
- Anonyymi
Ikuiset, ja kaikesta asiasta valittajat saisi poistaa täältä meiltäkin.
- Anonyymi
Valittajat valittaa siitä että valitetaan🤔
- Anonyymi
Ottasin livakan mukkaani saarelle.
- Anonyymi
Mää ottaisin naapurin Maijan on milf
- Anonyymi
Mutta et kai timoo
- Anonyymi
Sata metrinen huvijahti kaikilla herkuilla satelliitti puhelimeen yms. Juuri muuta ei tarvitse.
- Anonyymi
Tuommoinen on kyllä aika alimittainen vaikka Välimerenkin aallokoissa. Pitäis olla mittaa aj massaa aika reilusti enemmän, ettei rikkaan kaikki aika mene pelkässä keikuttelussa.
- Anonyymi
Meteorologi Jenna Salmisen. Ennustaisi lähestyvät myrskyt ja muut sääilmiöt ja olisi varmaan muutenkin kivaa seuraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20411863- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586266Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725194- 514948
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai484500Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1183890
- 813383
- 511907