niin voiko siitä syyttää..? Varsinkin jos tarkoitusperä on hyvä?
Jos tekee oikein ja väärin samaan aikaan,
12
216
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin teen niin toisinaan...
- Anonyymi
Oletko ajatellut meneväsi psykologin jutulle?
- Anonyymi
Se varmaan riippuu aika monesta asiasta mm. mihin kaikkeen vaikuttaa sen seuraukset
- Anonyymi
Riippuu siitä, mitä tekee ja miten sen tekee.
Esimerkiksi, jos on sitä mieltä, että ei halua jatkaa.. on oikein, että ei jatka. Mutta, se on väärin, jos jättää toisen odottamaan ilman vastausta! - Anonyymi
Onko se oikein toimimista, jos asian olisi voinut hoitaa paremminkin? Onko se oikein tekemistä, jos se on oikein jotain kohtaan, mutta väärin jotain toista kohtaan?
Turhan usein ihmiset oikeuttavat omaa toimintaansa itsekkäistä syistä. Tarkoitus ei aina pyhitä keinoja.- Anonyymi
No ei viddu tosiaankaan
- Anonyymi
kun tuntee elävänsä tuntee kuolevansa
- Anonyymi
No niin, pidä sää toi palstaäijä Harlin R
- Anonyymi
There is no such thing.
- Anonyymi
Yes, there is. Nothing is just black and white.
- Anonyymi
Tarkoitus pyhittää keinot? Ei se kyllä oikein toimi, joku menee rikki, itsensä ainakin.
- Anonyymi
Et sinä muilta voi kysyä teetkö jotain toista kohtaan oikein, vaan selvität ja selvität sitä keskenänsä kun asia tulee päivänvaloon. Jos saat mahdollisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223057- 402674
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621