Nyt olen poistanut kaikki viestimme sekä numerosi. Numeron poistin myös varasäilytyspaikasta. Toiveesi on kuultu ja näillä mennään. Teit valinnan ja ehkä joskus unohdan sinut.
Huomenta
31
412
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän sen valinnan teit 🤣
- Anonyymi
Täysi mahdottomuus oli koko juttu. "Ehkä joskus unohdat." Unohda samantien ja eletään molemmat eteenpäin.
- Anonyymi
Kiitos. Unohdat varmasti. 👍
- Anonyymi
Kyllä. Kyllä unohdan. 👍
- Anonyymi
Mihin olet tarvinnut numeron varasäilytyspaikkaa? Noinko paljon vihaa olet tuntenut mua kohtaan? Hyvä tietää. Onneksi ei enää olla missään tekemisissä.
- Anonyymi
Meillä oli semoinen on of kylmä kuuma yhteys😅
- Anonyymi
Numeroita ei yleensä säilytetä vihasta vaan siksi
Että ollaan epävakaata ja tullaan ja mennään
Eikä osata päättää pysyvästi .
Todella negatiivinen ajatus syyttää vihaa heti
Kannattais tutkituttuttas mieli kuntoon ennen kun tuosta vihan näkemisestä kaikkialla tulee ongelma
Sivusta
- Anonyymi
Mä olen poistellu aika vähä numeroita joitain joskus mitä ei ole tullu aikoihin käytettyä
- Anonyymi
Sivusta varmaankin
- Anonyymi
Anteeksi. Mä muistelen kyllä oikeasti lämmöllä sit joskus. Kiitos siitä mitä oli. Vähän vitutusta on, mutta kyllä se siitä.
- Anonyymi
Eli sulla oli se numero koko ajan mut silti jauhot täällä jonninjoutavaa pskaa.Kiva.
- Anonyymi
Ei ole ollut numeroa 2 kk .
Ja olen käsitellyt asiaa ja pian valmis unohtamaan kokonaan sinut mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut numeroa 2 kk .
Ja olen käsitellyt asiaa ja pian valmis unohtamaan kokonaan sinut miesEiks teillä ole tapana heti laittaa estot päälle ja siirtyä seuraavaan?
Miks sitä numeroa pitäis säilyttää?
Haluaa ja ei halua. Mitä ideaa, ja vielä jos on mennyt toisen miehen matkaan?
Hyvä jos vihdoin osasit päättää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks teillä ole tapana heti laittaa estot päälle ja siirtyä seuraavaan?
Hyvä jos vihdoin osasit päättää.Mä oon erilläni kylläkin muista syistä kun
Sen vuoksi et olisin löytänyt uuden rakkauden
Mies löysi kyllä mä en enkä löydä
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks teillä ole tapana heti laittaa estot päälle ja siirtyä seuraavaan?
Hyvä jos vihdoin osasit päättää.Oon estänyt jos toinen ghoustanut. Tai e ole vastannut viestiini tai roikkunut mun somessa vaan etä voi nauraa mulle kavereiden kanssa. Ei ole exän numeroita enää.
- Anonyymi
Onko aloitus naiselta miehelle vai miten? Toivottavasti ei ainakaan mulle🥺ei ole mukana olla huonoissa väleissä😥
Naiselta - Anonyymi
No jos tän paskapalstan varaan kaatuisi, niin kiitos kyllä ja mahdollisimman nopeasti. En voisi ikinä elää ihmisen kanssa joka tekee ratkaisut täällä.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Älkää taas omiko näitä. Ette tunne kirjoittajaa.
- Anonyymi
Ominpas sillä tiedän että käsittelimme
asioita sivuston kautta molemmat sen jälkeen kun kieltäydyin pitämästä irl yhteyksiä ja lielsin häntä olemasta yhteyksissä minuun .
Olemme kai nyt molemmat käsitelleet asian siten että jatkamme eri suuntiin .
Kavereita ei voida olla ollaan oltu liian intiimisti siihen nähden tekemissä
Ystävyys ei oo mahdolista
Asumme liian kaukana toisistamme
Ja olemme eri elämäntilanteessa ja fyysisessä voinnissa . Hän on terve ja minä en ole.
Minun pitäisi asua hänen naapurissa että
Voisin nähdä riittävän usein kun oon oikeasti köyhä .
Kun miettii miten läheisiä olimme hetken
Olisimme todella läheisiä ystäviä
Ja minun elämäni ei anna myöden
Todella läheinen ystävä kanssakäyntiin .
Mikään puhelin yhteys juttu ei riitä ja kelpaa kummalekkaan ♥️:ksi
Tämä molemmat haluaa suojella itseä ja toistakin
Välitämme kuitenkin toisistamme vaikka kaikki menikin vaikeaksi meille.
Mahdollisuudet on aika umpikujassa.
Naiselta miehelle.
- Anonyymi
niin noh jos on oikea tietokonekin peiton alla piilossakin, niin sillä voi tehdä juttuja.
- Anonyymi
Minäkin voisinkin piiloutuakin peitonkin allekin.
- Anonyymi
No mitäpä sä niil teetkään kun et koskaan mitään edes kirjoittanut tai soittanut. Katteettomia lupauksia ja sitten vielä se todella kova isku vyön alle, josta ei voi koskaan toipua.
- Anonyymi
Ja olin siis sivustakommentoija, niin ei tarvitse siitä raivota.
- Anonyymi
Mä säilytän hänen numeron ja viestit vaikkei oltaisi koskaan enää väleissä. Ajattelen vain hyvää hänestä silti vaikkei meillä olisi enää mitään. Niin tekee silloin kun aidosti toista rakastaa.
- Anonyymi
Nii mäkin vetoa on vieläkin🍓👩🏻🦳
- Anonyymi
Älä vikittelee miestäni.
- Anonyymi
Sanoi, että ei ole naimisissa.
- AnonyymiUUSI
Eipä tuo haittaa.
- AnonyymiUUSI
En oo ollut naimisis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?907177Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277099Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1186320Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975428Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635245Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus425141Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274625Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t34134Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193655