Olipa paha asenneongelma toimittelijalla Oulussa: https://www.hs.fi/alueet/art-2000011484598.html Kukahan antoi ohjeet kirjoittaa tuollainen? Joku grynderikö?
Raksilan Prisma on ehdottomasti paras ja toimivin ruokakauppa Oulussa! Toimittelija vain oli saanut tehtäväkseen moittia sitä ja sen teki. Itse kauppiaskin varovasti myönteli toimittelijan asennetta syystä tai toisesta. Eikä se rakennus ole mitenkään vanhanaikainen eikä ikänsä takia huono, vaan yhä toimiva, valoisa ja kotoinen sisustukseltaan. Sinne varaston puolelle kun ei asiakas näe, niin siiitä en sano mitään.
Kun kerran rakennetaan kunnolla ja asiantuntemuksella, niin rakennus toimii ja kestää vuosikymmenet, Keski-Euroopassa vuosisadatkin (paremman suunnittelun ja ylläöpidon takia). Suomessa vain pakkaa nykyään rakennuksista tulemaan sutta ja sekundaa, aitoa neuvostolaatua. Niin kaupoista, kirkoista kuin varsinkin asunnoista!
Prisman yläkerta sensijaan ei minua oikein säväytä. Vaatetusosasto on vaatimaton, laatu kehnoa ja ylikallista. Tyhjänvatkaajien osastosta en sano mitään, sen palveluja kun en tarvitse. Sama kirjaosastosta - minä olen jo sen verran vanha, että jäljelläolevan elinaikani aion käyttää muuhun kuin roskaromaanien lukemiseen.
Muutamia suunnitelmia on esitetty silloin tällöin paikallislehdessä, mutta kaikki ne ovat olleet todella surkeita ja epäonnistuneita. Näinkö alas suomalainen arkkitehtuuri on todella romahdutettu? Kaikki täynnä epäonnistuneita ratkaisuja, kuten viimeksi Oulun asuntomessuilla nähtiin. Ja hirveään hintaan, tokihan asioitten pyörittelijöitten jatkuva rahantulo pitää taata! Kelvoton laatu tuo rahaa remonteista ja piankoko rakennuskin pitää purkaa vakavien suunitteluvirheitten takia.
Raksilan Prisma on esimerkki siitä, että kerran kunnolla tehty kestää, ja siksi haittaa grynderien ahneuden tavoitteita. Asiakkaatkin pitävät siitä toisin kuin Valkean synkeästä olemuksesta rikollisineen.
Asenneongelma
Anonyymi-ap
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741