on tuosta hävitäjien jo viikon lentelystä saastetta tullu.?
Monenkohan lehemän pierut ja hönkäyket
8
315
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne hävittäjät toimi lehmillä.
- Anonyymi
Ei tuo naapuri ole kovin luotettava. Olisi siellä ollut töitä pistää omat nurkat kuntoon, eikä lähteä nokittelemaan naapureiden kanssa. Taitaa olla jo miljoona miestä kylmänä. Ei näytä ihmiset oppineen mitään edellisestä suursodasta. Vallanhalu on järjetön.
- Anonyymi
No sehän onvympärisgöteko jos miljoona hapenkuluttajaa on jo vähemmän jatkakoon samaanmalliin niin maailmapelastuu
- Anonyymi
Paljon, pitäs laittaa katalysaattori nuihin ja adblueta.
- Anonyymi
Joo, ja aina syyllistetään maanviljelijöitä. Olen itse tosi ylpeä maanviljelijöistä, jotka vaan jaksavat ja jaksavat, vaikka kuraa tulee niskaan. Maanviljelys ja maidon ja lihan tuotanto on perusasioita, joita ilman ei Suomi eikä muutkaan maat tule toimeen. T. Maanviljelijän tytär Raudaskylältä.
- Anonyymi
Ja lisäys, joka ei varsinaisesti liity asiaan;en osta Temusta mitään. Ymmärrän toki, että jos ei ole rahaa, niin tilataan Temusta. Mutta onneksi sieltä ei luultavasti saa ruokaa 🙂Ja yritän itse aina ostaa suomalaisia tuotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäys, joka ei varsinaisesti liity asiaan;en osta Temusta mitään. Ymmärrän toki, että jos ei ole rahaa, niin tilataan Temusta. Mutta onneksi sieltä ei luultavasti saa ruokaa 🙂Ja yritän itse aina ostaa suomalaisia tuotteita.
Onko traktorit suomalaisia??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko traktorit suomalaisia??
kyllä noista nykyajan navetoista melkolailla hönkäyksiä tulee,nytkin nivalassa aletaan paskaa kuljettaan edestakaisin,kyllä kannattaa paskaralli.puhdasta piokaasua muka lehemän lannasta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1516837MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635993Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884579NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074529Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1684328Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941690- 4021606
- 821399
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311387Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411161