on tuosta hävitäjien jo viikon lentelystä saastetta tullu.?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ei ne hävittäjät toimi lehmillä.
- Anonyymi
Ei tuo naapuri ole kovin luotettava. Olisi siellä ollut töitä pistää omat nurkat kuntoon, eikä lähteä nokittelemaan naapureiden kanssa. Taitaa olla jo miljoona miestä kylmänä. Ei näytä ihmiset oppineen mitään edellisestä suursodasta. Vallanhalu on järjetön.
- Anonyymi
No sehän onvympärisgöteko jos miljoona hapenkuluttajaa on jo vähemmän jatkakoon samaanmalliin niin maailmapelastuu
- Anonyymi
Paljon, pitäs laittaa katalysaattori nuihin ja adblueta.
- Anonyymi
Joo, ja aina syyllistetään maanviljelijöitä. Olen itse tosi ylpeä maanviljelijöistä, jotka vaan jaksavat ja jaksavat, vaikka kuraa tulee niskaan. Maanviljelys ja maidon ja lihan tuotanto on perusasioita, joita ilman ei Suomi eikä muutkaan maat tule toimeen. T. Maanviljelijän tytär Raudaskylältä.
- Anonyymi
Ja lisäys, joka ei varsinaisesti liity asiaan;en osta Temusta mitään. Ymmärrän toki, että jos ei ole rahaa, niin tilataan Temusta. Mutta onneksi sieltä ei luultavasti saa ruokaa 🙂Ja yritän itse aina ostaa suomalaisia tuotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäys, joka ei varsinaisesti liity asiaan;en osta Temusta mitään. Ymmärrän toki, että jos ei ole rahaa, niin tilataan Temusta. Mutta onneksi sieltä ei luultavasti saa ruokaa 🙂Ja yritän itse aina ostaa suomalaisia tuotteita.
Onko traktorit suomalaisia??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko traktorit suomalaisia??
kyllä noista nykyajan navetoista melkolailla hönkäyksiä tulee,nytkin nivalassa aletaan paskaa kuljettaan edestakaisin,kyllä kannattaa paskaralli.puhdasta piokaasua muka lehemän lannasta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761049- 42774
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218634Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34472- 23468
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70415Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399- 18393
- 32385
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga43384