Naisena ikävöin mies sinua ja tulee tämmösiä hulluja ajatuksia.

Anonyymi-ap

Maailmassa ei ole oikeesti yhtään TERVETTÄ ihmistä.
Kaikilla ihmisillä on mielisairas, koska ei kukaan pysty ymmärtämään sekä hyväksymään kaikkia maailman asioita.

Ihminen, kun alkaa hyväksymään kaikki asiat ja ihmisten teot niin hänestä tulee mielisairas ja hän sekoaa, koska hän joutuu taistelemaan mieltään vastaan.

Jos oltais samassa sängyssä nyt ja keskusteltais aiheesta.
Mietin vain, että tuliskohan meille riita!?
💞🥰😘

7

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieltä vastaan ei kannata taistella. Siellä on vain kaikki ne asiat ja arvot mitä olet elämäsi aikana oppinut ja sisäistänyt. Ne tekevät sinusta ihmisen ja sinut, mutta lopulta et ole niiden vanki ja niistä voi myös oppia ja kehittää itseään.

• Anonyymi

Enhän minä sitä teekkään, koska minä olen LOUKANNUT heidän KUNNIOITA joiden mielestä kaikki pitää hyväksyä.

Jostain syystä minä olen miettinyt hyvin paljon näitä asioita nyt pari päivää.
        Varsinkin, koska MAAILMAN TILANNE ON TODELLA EPÄVAKAA.

Minä aloin omassa mielessäni käymään asioita läpi ja minä vedin ns liinaa kireälle jossa minä olin lopulta ihan yksin oman mieleni kanssa.
        Minä aisitin, että MIEHENI VIESTI SUORAAN minulle, että : ET TEE TUOTA, KOSKA ME SOVITTIIN, ETTÄ SINÄ KUNNIOITAT MIESTÄSI JA MINÄ EN HALUA OLLA VÄKIVALTAINEN VAIMOANI KOHTAAN!

Minä sitten mietin, että kannattaako minun muuttaa mieltäni?
        Minun mieleni muuttui ja minä ajattelin, että EHKÄ ME PÄRJÄTÄÄN mieheni kanssa kahdestaan, kun ollaan KAHDESTAAN MEIDÄN OMA PIENI PERHE SEKÄ SUKU.
        Eihän meillä ole edes YHTEISIÄ LAPSIA joten minä voin mieheni vaimona AJATELLA ASIOITA MIELESSÄNI LAAJEMMIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä sitä teekkään, koska minä olen LOUKANNUT heidän KUNNIOITA joiden mielestä kaikki pitää hyväksyä.

Minä aloin omassa mielessäni käymään asioita läpi ja minä vedin ns liinaa kireälle jossa minä olin lopulta ihan yksin oman mieleni kanssa.
        Minä aisitin, että MIEHENI VIESTI SUORAAN minulle, että : ET TEE TUOTA, KOSKA ME SOVITTIIN, ETTÄ SINÄ KUNNIOITAT MIESTÄSI JA MINÄ EN HALUA OLLA VÄKIVALTAINEN VAIMOANI KOHTAAN!

Minun mieleni muuttui ja minä ajattelin, että EHKÄ ME PÄRJÄTÄÄN mieheni kanssa kahdestaan, kun ollaan KAHDESTAAN MEIDÄN OMA PIENI PERHE SEKÄ SUKU.
        Eihän meillä ole edes YHTEISIÄ LAPSIA joten minä voin mieheni vaimona AJATELLA ASIOITA MIELESSÄNI LAAJEMMIN.

Tuota kunnioiden loukkasta jo odoteltiinkin🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mieleni nimittäin sanoo, että : Joku yrittää käyttää minua TÖRKEÄSTI HYVÄKSI ja tuo on syy miksi mieheni asteli väliin niin hän sai ESTETTYÄ TUON.

Syy on se, että me ollaan oltu sattumalta työparina edustamassa samassa paikassa Suomen valtiota.
        En minä ollut tuolloin kenenkään kanssa suhteessa, mutta en minä töissä käynyt sen takia, että minä löytäisin miehen sieltä.
        Jos olisin sen takia käynyt töissä, että minä löydän itselleni miehen niin minähän olisin onnellisesti naimissa jossain ulkomailla jonku LENTOKONEEN KAPTEENIN TAI MEKAANIKON VAIMONA joka TIENAA SENTÄÄN PALJON PAREMMIN MITÄ SAMAN ALAN TYÖNTEKIJÄT SUOMESSA. Vaimona minä pääsisin mieheni mukana lentokoneessa hänen kanssa reissaamaan ympäri maailmaa, koska ME OLTAIS 10 KERHOSSA JA SANOTTAIS, että jos me KUOLLAAN NIIN ME KUOLLAAN SENTÄÄN YHDESSÄ JOS TÄMÄ KONE EI PYSY ILMASSA.

Äitini oli niin TYHMÄ, että hänen piti tulla JUMBOJETTIIN TAKAISIN SISÄLLE HAKEMAAN MINUT. JUMBOJETIN HENKILÖKUNTA SENTÄÄN SANOI MINULLE, että : ME OLTAIS KYLLÄ MIELELLÄÄN OTETTU SINUT MUKAAN.
        Minä sanoin heille, että : MINÄ OLISIN KYLLÄ MIELELLÄÄN LÄHTENYT TEIDÄN KANSSA!

Minä olisin MIELELLÄÄN JÄÄNYT SINNE LENTOKONEEN RUUMAANKIN AIKOINAAN JONKA PORTAITA ALETTIIN NOSTAMAAN, KUN MINÄ VEIN ROSKIA SINNE.
        Minä katselin, kun ruumassa olin, että mihinkäs täällä voi istua. Minä olin just nähnyt, että tuolla on hyvä paikka missä minä voin istua ja vaikka maata, niin RUUMAN OVI AUKESI JA PORTAAT LASKETTIIN ALAS. Vaalea iso mies jolla oli silmälasit päässä seisoi laskemassa portaita. Naureskeli vielä sen näkösenä, että KUVITTELITKO JUURI SAAVAS VÄHÄN PIDEMMÄN TAUON.
        Lentokenttä oli täynnä koneita joita piti siivoota.
        Käveltiin niin, kuin kanat peräkkäin KELTAISET liivit päällä. Pojilla oli pipot/lippalakit päässä. Minä olin KANA-EMO joka meni edellä. Minut erotti siitä, että minulla oli huivi päässä. Alussa mulla oli valkoinen huivilakki jossa oli vihaiset silmät. Ihmisillä nauratti, koska minä hymyilin ja olin ystävällinen.
        Siellä kävi niin, että minä ilmoitin : Minä en lähde lentokoneita siivoamaan jos tuo tulee sinne!
        Hän lensi pihalle porukasta.

Minä olin FINAVIAN JA AIRPRON ALIHANKKIJANA TÖISSÄ JA EDUSTIN MYÖS HEIDÄN YRITYKSIÄ!
        Heidän kanssa kyllä yhteistyö toimi, mutta minun oma äitinikään EI SUOSTUNUT TULEMAAN LENTOKONEILLE TÖIHIN, koska minä olin antanut LOPPUTILIN TYÖNTEKIJÄLLE JA HÄN KÄVI MIEHENSÄ KANSSA MINUN YRITYKSEN MAINEEN PÄÄLLE!
        He eivät suostuneet lopettamaan joten minä IRTISANOIN YHTEISTYÖ SOPIMUKSEN, koska minun työntekijät KÄVI ASIAKKAIDEN MAINEEN PÄÄLLE!
        Minä sanoin työntekijälle, että : Hommaa työntekijä.
        HÄN RAAHAS MIEHENSÄ TÖIHIN JOKA OLI ELÄKKEELLÄ OLEVA ALKOHOLISTI JOKA OLI LOPETTANUT KYLLÄ JUOPOTELUN, mutta EN MINÄ HÄNTÄ OLIS KYLLÄ TÖIHIN HUOLINUT LENTOKONEILLE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mieleni nimittäin sanoo, että : Joku yrittää käyttää minua TÖRKEÄSTI HYVÄKSI ja tuo on syy miksi mieheni asteli väliin niin hän sai ESTETTYÄ TUON.

Syy on se, että me ollaan oltu sattumalta työparina edustamassa samassa paikassa Suomen valtiota.
        En minä ollut tuolloin kenenkään kanssa suhteessa, mutta en minä töissä käynyt sen takia, että minä löytäisin miehen sieltä.
        Jos olisin sen takia käynyt töissä, että minä löydän itselleni miehen niin minähän olisin onnellisesti naimissa jossain ulkomailla jonku LENTOKONEEN KAPTEENIN TAI MEKAANIKON VAIMONA joka TIENAA SENTÄÄN PALJON PAREMMIN MITÄ SAMAN ALAN TYÖNTEKIJÄT SUOMESSA. Vaimona minä pääsisin mieheni mukana lentokoneessa hänen kanssa reissaamaan ympäri maailmaa, koska ME OLTAIS 10 KERHOSSA JA SANOTTAIS, että jos me KUOLLAAN NIIN ME KUOLLAAN SENTÄÄN YHDESSÄ JOS TÄMÄ KONE EI PYSY ILMASSA.

Äitini oli niin TYHMÄ, että hänen piti tulla JUMBOJETTIIN TAKAISIN SISÄLLE HAKEMAAN MINUT. JUMBOJETIN HENKILÖKUNTA SENTÄÄN SANOI MINULLE, että : ME OLTAIS KYLLÄ MIELELLÄÄN OTETTU SINUT MUKAAN.
        Minä sanoin heille, että : MINÄ OLISIN KYLLÄ MIELELLÄÄN LÄHTENYT TEIDÄN KANSSA!

Minä olisin MIELELLÄÄN JÄÄNYT SINNE LENTOKONEEN RUUMAANKIN AIKOINAAN JONKA PORTAITA ALETTIIN NOSTAMAAN, KUN MINÄ VEIN ROSKIA SINNE.
        Minä katselin, kun ruumassa olin, että mihinkäs täällä voi istua. Minä olin just nähnyt, että tuolla on hyvä paikka missä minä voin istua ja vaikka maata, niin RUUMAN OVI AUKESI JA PORTAAT LASKETTIIN ALAS. Vaalea iso mies jolla oli silmälasit päässä seisoi laskemassa portaita. Naureskeli vielä sen näkösenä, että KUVITTELITKO JUURI SAAVAS VÄHÄN PIDEMMÄN TAUON.
        Lentokenttä oli täynnä koneita joita piti siivoota.
        Käveltiin niin, kuin kanat peräkkäin KELTAISET liivit päällä. Pojilla oli pipot/lippalakit päässä. Minä olin KANA-EMO joka meni edellä. Minut erotti siitä, että minulla oli huivi päässä. Alussa mulla oli valkoinen huivilakki jossa oli vihaiset silmät. Ihmisillä nauratti, koska minä hymyilin ja olin ystävällinen.
        Siellä kävi niin, että minä ilmoitin : Minä en lähde lentokoneita siivoamaan jos tuo tulee sinne!
        Hän lensi pihalle porukasta.

Minä olin FINAVIAN JA AIRPRON ALIHANKKIJANA TÖISSÄ JA EDUSTIN MYÖS HEIDÄN YRITYKSIÄ!
        Heidän kanssa kyllä yhteistyö toimi, mutta minun oma äitinikään EI SUOSTUNUT TULEMAAN LENTOKONEILLE TÖIHIN, koska minä olin antanut LOPPUTILIN TYÖNTEKIJÄLLE JA HÄN KÄVI MIEHENSÄ KANSSA MINUN YRITYKSEN MAINEEN PÄÄLLE!
        He eivät suostuneet lopettamaan joten minä IRTISANOIN YHTEISTYÖ SOPIMUKSEN, koska minun työntekijät KÄVI ASIAKKAIDEN MAINEEN PÄÄLLE!
        Minä sanoin työntekijälle, että : Hommaa työntekijä.
        HÄN RAAHAS MIEHENSÄ TÖIHIN JOKA OLI ELÄKKEELLÄ OLEVA ALKOHOLISTI JOKA OLI LOPETTANUT KYLLÄ JUOPOTELUN, mutta EN MINÄ HÄNTÄ OLIS KYLLÄ TÖIHIN HUOLINUT LENTOKONEILLE.

NYT KYLLÄ LÄHETÄÄN MIEHENI KANSSA HAKEMAAN OMIAMME TAKAISIN, KOSKA HÄN ON OLLUT MYÖS LENTOKONEELLA PORTAIDEN SÄÄTÄJÄNÄ, KUN MINÄ OLEN VIENYT ROSKAT RUUMAAN.
        TUO ON AINUT KERTA, KUN MINÄ NÄIN HÄNET JA EN MUISTAIS MUUTEN, MUTTA TUO OLI AINUT KERTA MINULLE SATTU NOIN.
        Työkaveri ei suostunut viemään, koska hän oli edellisellä kerralla saanut kokea tuon saman. Minä olin silloin lentokoneessa yksin tarkistamassa, että kone on varmasti siisti.
        Minä tulin koneesta niin hän seiso odottamassa ja kerto mitä oli tapahtunut. Minä sanoin hänelle,että minä vien jatkossa roskat ruumaan jos tarvii.
        Kyllä he minut olis viimeistään siinä vaiheessa huomanneet kadonneen, kun kotia ollaan lähdössä.
        Me oltiin tultu minun autolla ja ei he olis päässeet mihinkään, koska auton avaimet oli minulla taskussa.
        Minä kyllä huolehdin heistä kokoajan ja näytin aina mille koneelle piti seuraavaksi mennä.
        Heille piti huolehti TURVALIIVITKIN ja sanoa, että : NÄMÄ LAITETAAN SITTEN PÄÄLLE, KUN MENNÄÄN OVESTA ULOS!
        KORTIT PITI HUOLEHTIA, ETTÄ NE ON VARMASTI KAULASSA JA NÄKYY NIIN ME PÄÄSTÄÄN VIIMISESTÄ PORTISTA ULOS VAIKKA OLIS ASIAKKAITA.
        Tuo oli syy miksi piti olla siististi pukeutunut sekä muutenkin siisti ulkonäkö, koska EI KUKAAN ARVOSTA ROSKA-LÄJÄN NÄKÖISTÄ SIIVOOJA VARSINKAAN LENTOKONEESSA!

• Anonyymi

Sääntö numero yksi. ÄLÄ seuraa johtajaa. Voidaan puhua myös johtajan monikkomuodosta eli johtajista. Jos seuraa muita ihmisiä, auktoriteetteja tai mitä vaan niin tällöin lahjoittaa oman valtansa toisille. Elämässä pätee toinenkin sääntö, nimittäin se että sen varaan ei voi laskea että joku toinen hoitaisi asiat itsesi puolesta.

Eli jos antaa vallan, ajatukset ja päätöksenteon toisten ihmisten käsiin niin se ei yksinkertaisesti riitä. Aina voi ignoorata haitalliset tuputukset ja keskittyä elämään oman kuplansa sisällä. Henkilökohtainen kupla on todellisuutta mikä koskettaa juuri sinua itseäsi enemmän kuin mikään muu.

• Anonyymi

Minusta varovainen saa olla, monet osaavat valheitaankin hyvin uskottavasti perustella? Hyvän ihmisen löytäminen voi kestää vaikka koko elämän, siksi itsekin olen enempi odottavalla kannalla, että se oikea ihminen minulle tulisi esittäytymään ja siten voisi todeta, onko hän minulle se oikea?

Erehtyminen on tehnyt oman kyvyn puutteellisemmaksi löytämisen suhteen, aiemmin olin liian luottavainen kykyyni löytää se oikea, en enää ole. Kohtasin väärän ja kadotin uskon hyvään. Elämä on toisille vain peliä (m-n)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3417
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3360
    Aihe