jos häntä katsoo kiinnostuneena, eikä tee mitään aloitetta hänen suuntaansa, tilanteessa missä toistakin voisi vähän kiinnostaa? Onko miehellä velvollisuus lähestyä naista tuollaisen katselun jälkeen? Jotkuthan flirttailee ihan huvikseen vaikka eivät etsikään mitään... Missä menee sopivan silmäilyn rajat?
Voiko nainen suuttua
75
941
Vastaukset
- Anonyymi
Mua on aina ennen ahdistanut tommonen silmäily. Nykyisin se ei enää kiinnosta. 🥱👀 Varmaan riippuu ihmisestä.
- Anonyymi
Kyllä se on katsekontakti. Sen jos teet, niin olet velvollinen viemään naisen vähintäänkin sänkyyn. (Jos nainen sitä haluaa.)
- Anonyymi
Se on silmillä riisumista eli raiskaus 🤣 ei kannata rumana edes kattoo naisia päin voi saada syytteen 🤣
- Anonyymi
Onhan toi ihan helvetin ärsyttävää pidemmän päälle.
- Anonyymi
Mutta ei nyt suuttua, kyllästyä ja menettää kiinnostuksen. Suuttumisen takana on jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei nyt suuttua, kyllästyä ja menettää kiinnostuksen. Suuttumisen takana on jotain muuta.
Niin no just noin siinä käy jos ei mitään muuta tee kuin hymyilee mutta muuten ei kiinnostusta osoita.
Itsellä tosin se että jos en ole kiinnostunut miehestä niin en hirveästi noteeraa sitä hymyilyäkään vaikka toki voin hymyillä takaisin.
Jos mies kiinnostaa ja hän hymyilee katson takaisin ja hymyilen niin kauan kun mies hymyilee ja katsoo jolla yritän osoittaa että kyllä olen myös kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi
Niin, onko se jo sellaista toisen henkilökohtaiseen tilaan menemistä? Vilkaisu ok, pitkään tuijottaminen ei...
- Anonyymi
Riippuu ihmisten luonteista pitkälti. Joillekin jo pelkkä halaaminen on lupaus, että annat seksiä, halusit sitä itse tai ei, niin se on annettava.
- Anonyymi
Korkeintaan nainen hämmentyy silmäilystä, ja ehkä miettii miksi mies ei lähesty. Todennäköisesti ei mieti asiaa sen kummemmin, eikä odota mitään. Miehet katselevat naisia aina ja joka paikassa muutenkin. Harvoin siitä mitään aloitteita seuraa. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta lähestyä ketään, jos et halua. Ei nainen suutu, ja jos suuttuu on hän aika epävakaa persoona.
- Anonyymi
Tämä. Just tässä mietin erästä mielenkiintoista ja ihanaa miestä ja yritän arvailla oliko se hymyily keskustelussamme vain kohteliasta käytöstä vai ehkä sittenkin vähän enemmän? Tuntuu melko tukalalta kun ei tiedä onko hän vain niin ystävällinen kaikille. ☺️
- Anonyymi
Puhut epävakaudesta kokemuksesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Just tässä mietin erästä mielenkiintoista ja ihanaa miestä ja yritän arvailla oliko se hymyily keskustelussamme vain kohteliasta käytöstä vai ehkä sittenkin vähän enemmän? Tuntuu melko tukalalta kun ei tiedä onko hän vain niin ystävällinen kaikille. ☺️
On ystävällinen kaikille 😊
- Anonyymi
Joo, älä viitsi mulkoilla naisia. Kiitos.
T. nainen - Anonyymi
Naisena sanon, että jos oon miehestä vahvasti kiinnostunut ja flirttaileva silmäily jatkuu vaan eikä mitään tapahdu, turhaudun. En suutu. Ja jos jatkuu näin, se kiinnostushan ihan luonnostaan lopahtaa.
Olen luonteeltani avoin ja sosiaalinen, ihmisistä kiinnostunut, ja jotkut miehet lukee sitä flirttinä, vaikka oon tämmöinen kaikkien kanssa. Jos joku mun kans flirttailee, en välttämättä tajua edes flirtiksi ellei sitten mulla oo herännyt kiinnostus. Sitten alankin ujostella😊 - Anonyymi
Voi katsoa eri tavoilla. Sillä silmällä, että joo, hetkinen tunnenko ton jostain, hauskannäkönen, jotenkin erikoinen, mitäs toi oikein hymyilee tai yrmyilee, kiva tyyli, onpa lihaksikas, mikäs tyyppi tuossa on. Neutraalein olis varmaan sellanen ravihevosen katse eteenpäin, silmälaput sivuilla.
- Anonyymi
Harvemmin miehet silmäpeliä harrastaa. Eiköhän se ole enemmän naisten juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin miehet silmäpeliä harrastaa. Eiköhän se ole enemmän naisten juttu.
Kenen kanssa ne naiset silmäpeliä sitten pitää? Keskenään? Ei minun kokemuksen mukaan.
- Anonyymi
No minua ainakin ahdistaa jos silmäillään kiinnostuneena vartaloa enkä itse ole kiinnostunut. Jos joku katselee kasvoja niin ei ole niin häiritsevää. Kannattaa muistaa, että se mitä pidät flirttailuna voi olla vain tavallista ystävällisyyttä.
- Anonyymi
Miehiä ei yleensä kasvot kiinnosta. Eiköhän se katse mene suoraan peppuun tai rintoihin. Yleensä puhuvatkin suoraan rinnoille eivätkä katso suoraan silmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehiä ei yleensä kasvot kiinnosta. Eiköhän se katse mene suoraan peppuun tai rintoihin. Yleensä puhuvatkin suoraan rinnoille eivätkä katso suoraan silmiin.
Jos pidät ne esillä, niin niitä katsoo sekä miehet että naiset, koska haluat niitä esitellä. Jos ei ole tarve hakea rinnoilleen huomiota, ne voi pitää vaatteiden alla.
- Anonyymi
Miehet yleensä suuntaavat katseensa suoraan peppuun tai rintoihin, naiset silmiin. Miehet yleensä menevät sokkona ehdottelemaan kaikenlaista ilman sen kummempia lämmittelynä, naiset tunnustelevat ja osoittavat kiinnostusta ensin silmillään.
- Anonyymi
Kyllä mulle tuli selväks erään miehen koko olemus👌niin 🎯 järjetön näkymä 😍 ja se ääni
Mut se varmaan lumosi mut
Tää koko juttu on niin väärin aina mä saan kärsiä - Anonyymi
Mulla on ihan erilaisia kokemuksia miehistä. Miehet juuri aloittaa silmäpelillä ja kehon kieli puhuu muutenkin.
- Anonyymi
Ihmisethän nyt voivat suuttua oikeastaan mistä tahansa. Se on sitten eri kysymys, että kannattaako kiukkuperceiden kiukutteluista välittää tai olla selaisten kanssa tekemisissä, sukupuolesta riippumatta.
- Anonyymi
Miehen kuuluu tehdä alote. FAKTA TIETO
- Anonyymi
Eipä ollut 💁♂️
- Anonyymi
Voi kyllästyä, ei oo syytä suuttua. Jos on kovasti kiinnostusta niin jaksaa odottaa. Rohkeimmat tulee itse jutulle.
- Anonyymi
Miksi kysyt, etkö voi vaan lähestyä jos kiinnostaa? Oot kenties varattu tms?
- Anonyymi
Onhan sellanen turhan toivon antaminen ihan peestä. Että jos katseet kohtaa aina vaan niin kyllä pitäå miehen olla mies ja tehdä jotain tai olla kokonaan pelleilemättä
- Anonyymi
Tieks, sä oot oikeasti niinvitun vammainen tapaus. ÄO takuulla alle 10.
- Anonyymi
Yleensä miehet ei katsele vaan lähestyy. Siksi saavat niin useasti pakkeja. Sitten ihmettelevät miksi tuli pakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä miehet ei katsele vaan lähestyy. Siksi saavat niin useasti pakkeja. Sitten ihmettelevät miksi tuli pakit.
Niin miehet lähestyy ja hiiret tuijottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieks, sä oot oikeasti niinvitun vammainen tapaus. ÄO takuulla alle 10.
Eläs veetuile siellä neanderi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan lähesty. 😂
- Anonyymi
Miksi sä sit katselet kiinnostuneena? Kannattaa varmaan lopettaa niin et vahingossakaan suututa toista.
- Anonyymi
Silmäpeli on toimiva tapa ellei jää liikaa tuijottamaan. Yhden miehen kanssa suhde alkoi, kun tultiin usein toisiamme vastaan ja oli silmäpeliä joka kerta. Vähitellen siihen tuli mukaan kevyttä sanailua. Siitä lähti etenemään, mentiin ulos leffaan ja yksille jne.
- Anonyymi
En minä ole suuttunut, mutta harmittaa se kyllä.
Tulee sellainen olo, että mies ei ole kiinnostunut, kun ei yritä mitään.
Minä haluaisin, että edes joku joskus pitäisi minusta niin paljon, että tekisi itse sen aloitteen.
Ja ehkä nyt, kun on kyseessä sellainen mies, jonka pitäisi kyllä tietää jo minun kiinnostuksestani käytökseni perusteella.
Vaikka toisaalta, niin minäkin olen kuvitellut, että hän olisi kiinnostunut minusta, mutta yksin tässä kuitenkin eletään... - Anonyymi
Miksi haluat vain katsoa jos tiedät että myös toinen on kiinnostunut?
- Anonyymi
Sitä miettii ettei tästä kuitenkaan mitään tule. Ei vaan jaksa mitään ylimääräistä oman voinnin takia. Varsinkaan jos menee vaikeaksi. Varmaan liikaa omia ongelmia ja kuormittunut olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä miettii ettei tästä kuitenkaan mitään tule. Ei vaan jaksa mitään ylimääräistä oman voinnin takia. Varsinkaan jos menee vaikeaksi. Varmaan liikaa omia ongelmia ja kuormittunut olo.
No, jos nainen aistii tämän ja siitä syystä on loukkaantunut. Ehkä oli ajatellut/luullut, että tässä on kyse vähän suuremmasta, mutta huomannut, että ei ne tunteet taida olla samalla tasolla ja tästä syystä on sitten vihainen, surullinen ja loukkaantunut jne. Mietin vain näin omaa tilannetta sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos nainen aistii tämän ja siitä syystä on loukkaantunut. Ehkä oli ajatellut/luullut, että tässä on kyse vähän suuremmasta, mutta huomannut, että ei ne tunteet taida olla samalla tasolla ja tästä syystä on sitten vihainen, surullinen ja loukkaantunut jne. Mietin vain näin omaa tilannetta sivusta.
Sehän on parempi nähdä heti millainen toinen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on parempi nähdä heti millainen toinen on.
Varmasti, mutta ei voi sitten ihmetellä tuota miksi on pettynyt tms.
- Anonyymi
Empä tie mu nainenko se siittä vasta suuttuukin kun annat ymmärtää mu et ymmärrä antaa noi omasta kokemuksestani ainakin
- Anonyymi
Miehet katselee naisia paljon ja naiset on tottuneita siihen. Ei pelkkä katselu tarkoita mitään. Eli ei ole velvollisuus lähestyä. Katselu ei haittaa mitään, mutta se suututtaisi, jos joku lähestyisi velvollisuudesta.
- Anonyymi
Kyllä se tyhmän miehen merkki on jos hymyillen tuijottaa. Myös vähän sellasta sarjamurhaajafibaa viestittää. Ja sitä tyhmyyttä, että kuvittelee tietävänsä jotain tai olevansa jotenkin tilanteessa herra vaikka on ihan pihalla vieraan ihmisen kanssa.
- Anonyymi
Norman Bates hymy on ihana!
- Anonyymi
Mikä tuo VÄHÄN on tässä kysymyksessä?
Mieheni ei ollut vielä ilmoittanut minulle eikä muillekaan tuolloin, että minä olen hänen vaimo.
Sen minä kyllä kuulin, että joku sano siinä pöydässä tekevänsä jotain. Ei minua kiinnostanut, koska minä istuin toisessa pöydässä ja juttelin hänen kanssa jonka kanssa minä olin mennyt syömään.
Yks nousi seisomaan peruukki päässä ja minä olin ennenkin nähnyt hänet se sama peruukki päässä.
Minulle ei annettu vaihtoehtoa, kun katsoa.
Ilmoitus luontoinen asia jäi kertomatta jostain syystä.
Jos jäi vaivaamaan miksi minä katsoin niin vihaisesti takaisin. Syy et ollut sinä vaan hän jonka kanssa minä olin syömässä!
Hänellä oli EPILEPSIA ja hän olisi voinut saada EPILEPSIA KOHTAUKSEN.
Joskus on syytä käyttää sitä KAUNISTA PERUNA ÄLYKKYYTTÄ vaikka minä en ihan PIENISTÄ HÄTKÄHDÄ, mutta seurassani voi olla ihmisiä jotka saattaa saada vaikka SYDÄNKOHTAUKSEN ja kuolla siihen.- Anonyymi
Sellaset dramatisoinnit sieltä 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaset dramatisoinnit sieltä 🥱
Ei ollut ainakaan minun puolelta, koska en enään suostunut lähtemään hänen seuraksi syömään.
Hän meni tuon jälkeen yksin vaikka tuli ilmoitus, että korona-rajoitukset astui voimaan ja ruokailu voidaan järjestää toisella tavalla.
Olin kyllä käynyt ottamassa rokotukset ja huolehtinut, että minun vanhemmat käy myös rokotuksista.
Kyse oli siitä, että minä halusin SUOJATA HEITÄ JOTKA EIVÄT OLLEET HALUNNEET OTTAA ROKOTETTA, koska me jotka oltiin saatu rokotus EI VOITU TIETÄÄ, että onko meillä korona.
Korona-rajoitukset ovat myös syy miksi minä opin elämään toisella tavalla, mutta sehän on KUNNIANLOUKKAUS NOUDATTAA ANNETTUJA OHJEITA!
Korona rajoitukset tarkoitti sitä, että NYT LÄHETÄÄN PIMPPI PALJAANA BAILAAMAAN JA VEDETÄÄN VIINAA!!!!
Siskoni lähti kuulemma poikansa kanssa hakemaan Virosta viinaa Espoosta, kun UUDENMAAN LÄÄNI meni sulkuun koronan takia.
Lappiin tuli ulkomaalaisia turisteja ja hyvinvointi alueen varat on miinuksella, koska EI TUOSSA TEHNEET TILIÄ MUUT, KUN MATKAILU-YRITTÄJÄT!
- Anonyymi
Varatut tekee tota. Katsoa saa muttei koskea
😉 👀- Anonyymi
Ihan hiton naurettavaa ja ilkeetä pelleilyä. Kattelis kotonansa
- Anonyymi
Jotkut myös koskee, tulevat lähelle, osoittavat kiinnostusta. Ja sitten varattu ihmettelee, että mites se sinkku nyt meni tuollein ihastumaan, sehän oli vain leikkiä hehe.
T. Sinkku, johon koskee 💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut myös koskee, tulevat lähelle, osoittavat kiinnostusta. Ja sitten varattu ihmettelee, että mites se sinkku nyt meni tuollein ihastumaan, sehän oli vain leikkiä hehe.
T. Sinkku, johon koskee 💔Mä luulen, että se on myös ihastunut.
- Anonyymi
Jotku harrastaa tuota tuijottelua vissiin aika paljon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen, että se on myös ihastunut.
Kommenttini poistettiin. Taisi osua johonkin.
No totean uudestaan, että luulin hänen olevan ihastunut. Vaan ei se ole niin. 14:01:45 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttini poistettiin. Taisi osua johonkin.
No totean uudestaan, että luulin hänen olevan ihastunut. Vaan ei se ole niin. 14:01:45Juttelitte asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelitte asiasta?
Kierrellen ja kaarrellen on tehnyt tiettäväksi, että ymmärsin väärin eikä se ole minun vika. Onhan se ihan kiva kuulla, ettei syytä minua. Ei tokikaan auta tähän kurjaan oloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierrellen ja kaarrellen on tehnyt tiettäväksi, että ymmärsin väärin eikä se ole minun vika. Onhan se ihan kiva kuulla, ettei syytä minua. Ei tokikaan auta tähän kurjaan oloon.
Jaa, no ohi.
- Anonyymi
Saa kattella. ;)
- Anonyymi
Kiva. :)
- Anonyymi
Tervehtiminen nyt vähintään suotavaa. Tulee vaan outo olo jos joku vain tuijottaa.
- Anonyymi
Usean kanssa pelleily suututtaisi, ei katselu.
- Anonyymi
Riippuu henkilöstä, ja kokemuksista, tilanteesta, ympäristöstä.
Jos vieras henkilö katsoo, tulee mieleen, että muistutan jotakuta, tai ehkä hän luulee minua toiseksi henkilöksi. Vai miettiiköhän hänkin, tunnemmeko jo.
Ei ole velvollisuutta. Yksittäinen katsominen voi olla vain sattumaakin. Toistuvat katseet kyllä saisivat ihmettelemään, tunnistaako hän minut jostakin, ja mikähän mielikuva hänellä mahtaa olla, ja pitäisikö minun tunnistaa hänet myös. - Anonyymi
Kyllä ihmiset saattaa tuntea eri tavoin kuin itse. Joku saattaa suuttua joku pettyä. Kunhan tunteista ei muille koidu haittaa.
Itse en ainakaan oleta että miehen pitäisi. - Anonyymi
Nainen, yli koko ikäjakauman, voi suuttua jos mies arvioi tätä silmämääräisesti. Mutta yhtä todennäköisesti voi suuttua jos mies ei niin tee.
- Anonyymi
Mene nyt muualle.
- Anonyymi
Älä katsele, jos vähän vaan kiinnostaa.
- Anonyymi
Käytä silmälappuja, niitä joita hevosetkin.
- Anonyymi
suuuttua siis kuiin valtionpettureille eli poliiseille?
ei kai pysty suuttumaan oikeasti ainakaan kovin pahasti... jos poliisi on automaattisesti aina valtionpeturi niin niille voi ehkä KAJ - Anonyymi
pitäisi yrittää valvoa jotta illalla jaksaisi katsoa Arnoldin vanhimpia elokuvia Commando.
- Anonyymi
Mikään tuijotus nyt ei koskaa kerro hyvää tai että terveestä yksilöstä välttämättä puhe
- Anonyymi
Varatut flirttailkoon vain varattujen kanssa. Jättäkää sinkut rauhaan.
- Anonyymi
Olipa tyhmä kommentti.
- Anonyymi
Itse katselen naista jos olen kiinnostunut hänestä. Yritän katselemalla vain selvittää onko hän kiinnostumut minusta. Nykyään ei kannata mennä juttelee naisille ellei ole vastakaikua. Nolaa vaan itsensä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380