Naisen orgasmit on kiihottavia

Anonyymi-ap

Mua Kiihottaa kun nainen laukee. Lauennutta pilluu on kiva nuolla ja nussii. Oon 40v jäbä ja tykkään nussii tosi paljon.. Ei nyt överinä mutta silleen aika paljon. Jos täällä on naista joka haluis tutustuu ja ns sitoutuu terveelliseen seksiin, niin laitahan koodia. Oon savonlinnasta. Kiihottaa semmonen ajatuskin, että tulisit esim mun luo tai mentäis johonkin,kumpikaan ei tunne toisia entuudestaan nyökättäis vaan että saa nussii, nussittais oikeen kunnolla ja sitten vasta vois tutustuu. Ja jatkaa pano hommia jos tuntuu siltä. Eihän sitä koskaan tiedä mihin se johtaa, seksi on ihan parasta. Kiva kattoo kun nainen imee munaa samalla runkkaa omaa pillua. Seksissä on järkevää mennä naisen mieltymyksen mukaan tosin kiva kokeilla uusiakin juttuja. Mitä mieltä oot nainen kiinnostaako tämmönen lähestymistapa. Onko liian härski. Voit myös ehdottaa muunlaista jos haluut esim omia himo juttuja kokeilla. Oon avoin ehdotuksille..

24

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi ihanasti kerroit mitä haet. Simpeleen ja Imatran väälimaastossa asustelen. Pitkään oltu miehen kanssa yhdessä, jotenkin intohimo seksissä kadonnu. Haluisin kokea miehen himon aidosti, olen normi kokoinen 167 60 rintani napakat, vaaleat hiukset ulottuu puoli selkään.
      Terv. Rouva kaipaa intohimoa 49v

• Anonyymi

No eihän tuo kovin kaukana ois. Haluisitko nähdä ensiksi vai mennä ihan tuntemattomana kunnon panolle. Jos nähdään joskus, niin säikähdätkö kun kosken sinua heti ja tuun lähelle. Vois olla ihan jännän tuntunen kokemus.

• Anonyymi

Tuntemattomana olisi ainaskin perhosia vatsan pohjassa valmiiksi, miksi säikkyisin sähän kerroit mistä tykkäät. Rakastellessahan oppii tuntee toisenssa parhaiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntemattomana olisi ainaskin perhosia vatsan pohjassa valmiiksi, miksi säikkyisin sähän kerroit mistä tykkäät. Rakastellessahan oppii tuntee toisenssa parhaiten.

Rämesika riehaantui hyh hyh

• Anonyymi

No niinhän minä kerroin. Olisiko sulla mahdollista tulla Savonlinnaan käymään, eli omistatko autoa. Mua rupes nyt enemmän kiinnostaa. Itse just luovuin autosta. Vähän tökeröö kysyy kyllä, mutta ei kai tää niin vakavaa ole. Siitä vois tulla ihan hyvät tällit, ainakin toivon niin. Voidaan sopii treffit johonkin savonlinnassa, kuhan mietit asiaa niin laita tänne viestiä niin sovitaan joku paikka. Ois kiva tapaa ns random nainen ketä sais koskettaa heti ja vaikka ja mitä. Ajatuksena aika kiihottavan hyvä.

• Anonyymi

Voin kyllä ajella käyn usein soppailemassa Savonlinnassa. Voidaan sopii missä tavataan saat koskettaa saman tein autossani, pukeudun hameeseen saat kätesi iholleni. Koskaan kyllä autossani yhtynyt, autoni iso varmari volvo kylläkin penkit käännettynä onnistuu. Kunhan etsitään rauhallinen paikka, ikkunat aivan tummat ulospäin kylläkään näy. T. Rouva 49v

• Anonyymi

Jatkan vielä, laukeen herkästi ja tykkään kun mies nuolee, mieheni ymmärrä nuolemisesta mitään. T. Rouva 49v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä, laukeen herkästi ja tykkään kun mies nuolee, mieheni ymmärrä nuolemisesta mitään. T. Rouva 49v

Hyi saatana rämesika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko sittenkin ns trolli. Kun ei täällä voi tietää kun anonyyminä kirjoitellaan. Mutta jos et niin tule ihmeessä käymään. Vietetään mukavaa yhdessä oloa..

• Anonyymi

Huomenta. Katsoin viestiäsi luulin olit aloittaja, tajusin, ajat ohitse missä asumme suunnilleen.
        Tykkäisin kyllä tosta jos tavata voitais useemmin, kotianikin voisit tulla kun mies töissä Lappeessa, kotio tulee iltamyöhällä työ hänelle tärkeämpää kuin minä. Tykkään suudella ilmeisesti säkin. T. Rouva 49v

• Anonyymi

Kysyn oletko mistä päin kun ajelet ohitse, olet ilmeisesti myös varattu. Terveys kaikein tärkeintä molemmin puolin. T. Rva 49v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyn oletko mistä päin kun ajelet ohitse, olet ilmeisesti myös varattu. Terveys kaikein tärkeintä molemmin puolin. T. Rva 49v

Moi,
        Juu, olen varattu ja samanlainen tilanne kotona, kuin sinullakin. Pitkä liitto ja intohimo laimentunut ajansaatossa. Terveys ja luottamus tottakai tärkeintä.
        Asustelen muutaman tunnin matkan päässä, mutta aika usein sielläpäin liikun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi,
        Juu, olen varattu ja samanlainen tilanne kotona, kuin sinullakin. Pitkä liitto ja intohimo laimentunut ajansaatossa. Terveys ja luottamus tottakai tärkeintä.
        Asustelen muutaman tunnin matkan päässä, mutta aika usein sielläpäin liikun.

Kiva, kysyin ettei olla liian tuttuja, välimatka mieluummin pidempi. Samanlainen tilanne kun molemmilla, molemmat osaa arvostaa ja nauttia seksistä avoimesti. Milloin ajelet seuraavan kerran, päästään kokeilee sovitaanko toisillemme. T. Rva 49v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, kysyin ettei olla liian tuttuja, välimatka mieluummin pidempi. Samanlainen tilanne kun molemmilla, molemmat osaa arvostaa ja nauttia seksistä avoimesti. Milloin ajelet seuraavan kerran, päästään kokeilee sovitaanko toisillemme. T. Rva 49v

Moi, luultavasti ensi perjantaina liikun taas sielläpäin. Aikataulu tosin melko tiukka mutta ehkäpä voitais jossain tavata ja tunnustella, kuinka kemiat kohtaa 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, luultavasti ensi perjantaina liikun taas sielläpäin. Aikataulu tosin melko tiukka mutta ehkäpä voitais jossain tavata ja tunnustella, kuinka kemiat kohtaa 😘

Perjantaina Imatralla onnistuu heti klo. 16 jälkeen, pääsen töistä silloin. Käytäis kahvilla jossakin ensin, autossahan voitais suudella ja kosketella toisiamme. Voihan olla kuumenemme liikaa, eihän se kuitskaa haittaa jos molemmat kokee saman tunteen. T. Rva 49v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perjantaina Imatralla onnistuu heti klo. 16 jälkeen, pääsen töistä silloin. Käytäis kahvilla jossakin ensin, autossahan voitais suudella ja kosketella toisiamme. Voihan olla kuumenemme liikaa, eihän se kuitskaa haittaa jos molemmat kokee saman tunteen. T. Rva 49v

Moi, aamupäivä kävisi mulle paremmin ja lähempänä Parikkalan suuntaa. Iltapäivästä joudun olemaan jo muualla 😒
        Kuinka sulle sopii viikonloppuisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, aamupäivä kävisi mulle paremmin ja lähempänä Parikkalan suuntaa. Iltapäivästä joudun olemaan jo muualla 😒

Niin, juu, pääset töistä, eli aamupäivä ei käy. Liian hätäisesti vastailin. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii viikon loppu jos mies menee töihin, tiedän viikolla meneekö. Parikkala kyllä sopii, löytyy varmaan hyviä paikkoja ja rauhallisia missä voidaan tutustuu toisiimme. Autossa ainaskin koskettelu onnistuu ehkäpä haluat maistella kuten kirjoitit, voin pukeutua sillä silmällä jos haluatkin, en pistäisi hanttiin olen sen puutteessa. T. Rva 49v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii viikon loppu jos mies menee töihin, tiedän viikolla meneekö. Parikkala kyllä sopii, löytyy varmaan hyviä paikkoja ja rauhallisia missä voidaan tutustuu toisiimme. Autossa ainaskin koskettelu onnistuu ehkäpä haluat maistella kuten kirjoitit, voin pukeutua sillä silmällä jos haluatkin, en pistäisi hanttiin olen sen puutteessa. T. Rva 49v

Ok, kiva kuulla.
        Ensiviikonloppu ei käy mulle, mutta seuraavanviikonlopun Sunnuntaina olen taas sielläpäin aluillasta😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. Käkösen parkkissa sivummal voitte naattii toisistanne, kuulin hotelli nyt kiinni joten hiljaista. T. Ukm 40v myös puuttees..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, maistella tosiaan haluan sua, en malta odottaa tapaamistamme, toivottavasti pian aikataulumme sopivat yhteen 😘

• Anonyymi

Milloin haluaisit tulla. Voitaisiin nähdä vaikka nätkin k kaupalla, ajellaan siitä vaikka rantsuun tai mun luona tai jotain , kyllä me keksitään. Toi hame oli hyvä idea. . Hyvä että laukeet helposti. Pilluu on kivaa ja kiihottavaa nuolla. Tässähän rupee seisoo.

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Anonyymi
      UUSI

Mulle sopis toi k-rauta, siellä ei kiinnitetä huomioon, jos on rautakanki housuissa, Kassaneiti voi kysyä kyllä kuittia, mutta asian esittely sopii varmasti kuin mirrin silitys.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3417
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3360
    Aihe