Mua Kiihottaa kun nainen laukee. Lauennutta pilluu on kiva nuolla ja nussii. Oon 40v jäbä ja tykkään nussii tosi paljon.. Ei nyt överinä mutta silleen aika paljon. Jos täällä on naista joka haluis tutustuu ja ns sitoutuu terveelliseen seksiin, niin laitahan koodia. Oon savonlinnasta. Kiihottaa semmonen ajatuskin, että tulisit esim mun luo tai mentäis johonkin,kumpikaan ei tunne toisia entuudestaan nyökättäis vaan että saa nussii, nussittais oikeen kunnolla ja sitten vasta vois tutustuu. Ja jatkaa pano hommia jos tuntuu siltä. Eihän sitä koskaan tiedä mihin se johtaa, seksi on ihan parasta. Kiva kattoo kun nainen imee munaa samalla runkkaa omaa pillua. Seksissä on järkevää mennä naisen mieltymyksen mukaan tosin kiva kokeilla uusiakin juttuja. Mitä mieltä oot nainen kiinnostaako tämmönen lähestymistapa. Onko liian härski. Voit myös ehdottaa muunlaista jos haluut esim omia himo juttuja kokeilla. Oon avoin ehdotuksille..
Naisen orgasmit on kiihottavia
84
1374
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi ihanasti kerroit mitä haet. Simpeleen ja Imatran väälimaastossa asustelen. Pitkään oltu miehen kanssa yhdessä, jotenkin intohimo seksissä kadonnu. Haluisin kokea miehen himon aidosti, olen normi kokoinen 167 60 rintani napakat, vaaleat hiukset ulottuu puoli selkään.
Terv. Rouva kaipaa intohimoa 49v- Anonyymi
Tuun Imatralle hoteliin yöksi maanantaina, voisin ajella vaikka hakee sut. Intohimoinen ja kyltymätön seksiin oon, laitan mittani 185 80 19 jämäkkä karvaton sekä runsas lastinen, joten vakosi saa hyvän liukasteen. Lupaan saat kunnolla eri asennoista, tykkään antaa suu natintoa. T. M 32v
- Anonyymi
No eihän tuo kovin kaukana ois. Haluisitko nähdä ensiksi vai mennä ihan tuntemattomana kunnon panolle. Jos nähdään joskus, niin säikähdätkö kun kosken sinua heti ja tuun lähelle. Vois olla ihan jännän tuntunen kokemus.
- Anonyymi
Tuntemattomana olisi ainaskin perhosia vatsan pohjassa valmiiksi, miksi säikkyisin sähän kerroit mistä tykkäät. Rakastellessahan oppii tuntee toisenssa parhaiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntemattomana olisi ainaskin perhosia vatsan pohjassa valmiiksi, miksi säikkyisin sähän kerroit mistä tykkäät. Rakastellessahan oppii tuntee toisenssa parhaiten.
Rämesika riehaantui hyh hyh
- Anonyymi
No niinhän minä kerroin. Olisiko sulla mahdollista tulla Savonlinnaan käymään, eli omistatko autoa. Mua rupes nyt enemmän kiinnostaa. Itse just luovuin autosta. Vähän tökeröö kysyy kyllä, mutta ei kai tää niin vakavaa ole. Siitä vois tulla ihan hyvät tällit, ainakin toivon niin. Voidaan sopii treffit johonkin savonlinnassa, kuhan mietit asiaa niin laita tänne viestiä niin sovitaan joku paikka. Ois kiva tapaa ns random nainen ketä sais koskettaa heti ja vaikka ja mitä. Ajatuksena aika kiihottavan hyvä.
- Anonyymi
Voin kyllä ajella käyn usein soppailemassa Savonlinnassa. Voidaan sopii missä tavataan saat koskettaa saman tein autossani, pukeudun hameeseen saat kätesi iholleni. Koskaan kyllä autossani yhtynyt, autoni iso varmari volvo kylläkin penkit käännettynä onnistuu. Kunhan etsitään rauhallinen paikka, ikkunat aivan tummat ulospäin kylläkään näy. T. Rouva 49v
- Anonyymi
Jatkan vielä, laukeen herkästi ja tykkään kun mies nuolee, mieheni ymmärrä nuolemisesta mitään. T. Rouva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä, laukeen herkästi ja tykkään kun mies nuolee, mieheni ymmärrä nuolemisesta mitään. T. Rouva 49v
Hyi saatana rämesika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko sittenkin ns trolli. Kun ei täällä voi tietää kun anonyyminä kirjoitellaan. Mutta jos et niin tule ihmeessä käymään. Vietetään mukavaa yhdessä oloa..
- Anonyymi
Huomenta. Katsoin viestiäsi luulin olit aloittaja, tajusin, ajat ohitse missä asumme suunnilleen.
Tykkäisin kyllä tosta jos tavata voitais useemmin, kotianikin voisit tulla kun mies töissä Lappeessa, kotio tulee iltamyöhällä työ hänelle tärkeämpää kuin minä. Tykkään suudella ilmeisesti säkin. T. Rouva 49v - Anonyymi
Kysyn oletko mistä päin kun ajelet ohitse, olet ilmeisesti myös varattu. Terveys kaikein tärkeintä molemmin puolin. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn oletko mistä päin kun ajelet ohitse, olet ilmeisesti myös varattu. Terveys kaikein tärkeintä molemmin puolin. T. Rva 49v
Moi,
Juu, olen varattu ja samanlainen tilanne kotona, kuin sinullakin. Pitkä liitto ja intohimo laimentunut ajansaatossa. Terveys ja luottamus tottakai tärkeintä.
Asustelen muutaman tunnin matkan päässä, mutta aika usein sielläpäin liikun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi,
Juu, olen varattu ja samanlainen tilanne kotona, kuin sinullakin. Pitkä liitto ja intohimo laimentunut ajansaatossa. Terveys ja luottamus tottakai tärkeintä.
Asustelen muutaman tunnin matkan päässä, mutta aika usein sielläpäin liikun.Kiva, kysyin ettei olla liian tuttuja, välimatka mieluummin pidempi. Samanlainen tilanne kun molemmilla, molemmat osaa arvostaa ja nauttia seksistä avoimesti. Milloin ajelet seuraavan kerran, päästään kokeilee sovitaanko toisillemme. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, kysyin ettei olla liian tuttuja, välimatka mieluummin pidempi. Samanlainen tilanne kun molemmilla, molemmat osaa arvostaa ja nauttia seksistä avoimesti. Milloin ajelet seuraavan kerran, päästään kokeilee sovitaanko toisillemme. T. Rva 49v
Moi, luultavasti ensi perjantaina liikun taas sielläpäin. Aikataulu tosin melko tiukka mutta ehkäpä voitais jossain tavata ja tunnustella, kuinka kemiat kohtaa 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, luultavasti ensi perjantaina liikun taas sielläpäin. Aikataulu tosin melko tiukka mutta ehkäpä voitais jossain tavata ja tunnustella, kuinka kemiat kohtaa 😘
Perjantaina Imatralla onnistuu heti klo. 16 jälkeen, pääsen töistä silloin. Käytäis kahvilla jossakin ensin, autossahan voitais suudella ja kosketella toisiamme. Voihan olla kuumenemme liikaa, eihän se kuitskaa haittaa jos molemmat kokee saman tunteen. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina Imatralla onnistuu heti klo. 16 jälkeen, pääsen töistä silloin. Käytäis kahvilla jossakin ensin, autossahan voitais suudella ja kosketella toisiamme. Voihan olla kuumenemme liikaa, eihän se kuitskaa haittaa jos molemmat kokee saman tunteen. T. Rva 49v
Moi, aamupäivä kävisi mulle paremmin ja lähempänä Parikkalan suuntaa. Iltapäivästä joudun olemaan jo muualla 😒
Kuinka sulle sopii viikonloppuisin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, aamupäivä kävisi mulle paremmin ja lähempänä Parikkalan suuntaa. Iltapäivästä joudun olemaan jo muualla 😒
Kuinka sulle sopii viikonloppuisin?Niin, juu, pääset töistä, eli aamupäivä ei käy. Liian hätäisesti vastailin. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sulle sopii viikonloppuisin?Sopii viikon loppu jos mies menee töihin, tiedän viikolla meneekö. Parikkala kyllä sopii, löytyy varmaan hyviä paikkoja ja rauhallisia missä voidaan tutustuu toisiimme. Autossa ainaskin koskettelu onnistuu ehkäpä haluat maistella kuten kirjoitit, voin pukeutua sillä silmällä jos haluatkin, en pistäisi hanttiin olen sen puutteessa. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii viikon loppu jos mies menee töihin, tiedän viikolla meneekö. Parikkala kyllä sopii, löytyy varmaan hyviä paikkoja ja rauhallisia missä voidaan tutustuu toisiimme. Autossa ainaskin koskettelu onnistuu ehkäpä haluat maistella kuten kirjoitit, voin pukeutua sillä silmällä jos haluatkin, en pistäisi hanttiin olen sen puutteessa. T. Rva 49v
Ok, kiva kuulla.
Ensiviikonloppu ei käy mulle, mutta seuraavanviikonlopun Sunnuntaina olen taas sielläpäin aluillasta😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii viikon loppu jos mies menee töihin, tiedän viikolla meneekö. Parikkala kyllä sopii, löytyy varmaan hyviä paikkoja ja rauhallisia missä voidaan tutustuu toisiimme. Autossa ainaskin koskettelu onnistuu ehkäpä haluat maistella kuten kirjoitit, voin pukeutua sillä silmällä jos haluatkin, en pistäisi hanttiin olen sen puutteessa. T. Rva 49v
Esim. Käkösen parkkissa sivummal voitte naattii toisistanne, kuulin hotelli nyt kiinni joten hiljaista. T. Ukm 40v myös puuttees..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, maistella tosiaan haluan sua, en malta odottaa tapaamistamme, toivottavasti pian aikataulumme sopivat yhteen 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
Miten sulle kävisi ensi sunnuntai, illemmalla?
Olisin sielläpäin liikkeellä ja tekisi mieli sua maistella ja hyväillä ihanaa vartaloasi samalla. Tepparin lähettyvillä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
Miten sulle kävisi ensi sunnuntai, illemmalla?
Olisin sielläpäin liikkeellä ja tekisi mieli sua maistella ja hyväillä ihanaa vartaloasi samalla. Tepparin lähettyvillä?Tiedän perjantaina olenko yksin viikon lopun, ihanalta tuntuisi hyväily saat toki maistella. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän perjantaina olenko yksin viikon lopun, ihanalta tuntuisi hyväily saat toki maistella. T. Rva 49v
Odotan vastaustasi kuumeisena perjantaina. Olisi kiihottavaa tavata viimeinkin 😘 ja jatkossa aina kun siellä vierailen ja sulle sopii.
Outlook.com S.postilla saat myös yhteyden, salaisesti72 eteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan vastaustasi kuumeisena perjantaina. Olisi kiihottavaa tavata viimeinkin 😘 ja jatkossa aina kun siellä vierailen ja sulle sopii.
Outlook.com S.postilla saat myös yhteyden, salaisesti72 eteen.💘💋 t. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän perjantaina olenko yksin viikon lopun, ihanalta tuntuisi hyväily saat toki maistella. T. Rva 49v
Oikein pahaa tekee lukee viestejäsi. Oletko harkinnut lähdet kävelee, kuiteskin oot parhaas pano iässä. Toivon löydät pystyvän miehen jolta saat hellyytä ja kunnolla munaa. T. Seuraaja N
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein pahaa tekee lukee viestejäsi. Oletko harkinnut lähdet kävelee, kuiteskin oot parhaas pano iässä. Toivon löydät pystyvän miehen jolta saat hellyytä ja kunnolla munaa. T. Seuraaja N
Meillä kaikki muu suhteessa hyvin, ikä ero tuo omat haasteensa. Tiedostan olen parhaas pano iässä, tässä iässä osaa nauttia ilman teeskentelyä. Päättänyt löytää miehen jota pääsis tapilee silloin tällöin, saisin ja voisin antaa hellyyttä unohtamatta saisin kunnolla munaa. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kaikki muu suhteessa hyvin, ikä ero tuo omat haasteensa. Tiedostan olen parhaas pano iässä, tässä iässä osaa nauttia ilman teeskentelyä. Päättänyt löytää miehen jota pääsis tapilee silloin tällöin, saisin ja voisin antaa hellyyttä unohtamatta saisin kunnolla munaa. T. Rva 49v
😘
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💘💋 t. Rva 49v
😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa tilanteessa sun hyvä etsiä vaki pano, saat kyrpää etkä tartte kärsii puutteessa. Nauti kun vielä kyrpä maistuu🤗.T. ukm puutteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa tilanteessa sun hyvä etsiä vaki pano, saat kyrpää etkä tartte kärsii puutteessa. Nauti kun vielä kyrpä maistuu🤗.T. ukm puutteessa
Kerrot asian niinkuin miehet kertoo. Seksi jossa mies aidosti mukana sitä kaipaan, miehelläni nykyään pakollinen toimitus kotona vaimolle. Eihän ihanampaa tunnetta kun " kyrpä" liikkuu naisen sisällä. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot asian niinkuin miehet kertoo. Seksi jossa mies aidosti mukana sitä kaipaan, miehelläni nykyään pakollinen toimitus kotona vaimolle. Eihän ihanampaa tunnetta kun " kyrpä" liikkuu naisen sisällä. T. Rva 49v
Kuis sullw käy sunnuntai ilta?
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis sullw käy sunnuntai ilta?
-salaisesti72Mihin aikaan sulle sopisi. Mies kyllä kotona ei lähde kuulema kun maanantaina reissuun. Olen kyllä kolme yötä sit yksin. Autossa tietysti voisin ratsastaa, uskon molemmat haluumme yhtyä kun tavataan. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikaan sulle sopisi. Mies kyllä kotona ei lähde kuulema kun maanantaina reissuun. Olen kyllä kolme yötä sit yksin. Autossa tietysti voisin ratsastaa, uskon molemmat haluumme yhtyä kun tavataan. T. Rva 49v
Moi, mulla aikataulu vielä epäselvä, en tarkkaan tiedä vielä, monen aikaan pääsen pääkaupunkiseudulta lähtemään. Menee kyllä yli kuuteen sinne saapuminen, ilmoittelen myöhemmin, kun aikataulut varmistuvat. 😘
On kiihottavaa saada sut syliini, hyväilen, suukottelen, imen samalla sun ihania rintojasi, kun ratsastat päälläni.
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikaan sulle sopisi. Mies kyllä kotona ei lähde kuulema kun maanantaina reissuun. Olen kyllä kolme yötä sit yksin. Autossa tietysti voisin ratsastaa, uskon molemmat haluumme yhtyä kun tavataan. T. Rva 49v
Voitaisiin tavata tiistaina t.paikallinen50vmies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, miten sovimme tarkemmin tapaamisen ajankohdan ja paikan? Täällä sopiessamme voi paikalle tulla muita uteliaita 🤔
-salsisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, mulla aikataulu vielä epäselvä, en tarkkaan tiedä vielä, monen aikaan pääsen pääkaupunkiseudulta lähtemään. Menee kyllä yli kuuteen sinne saapuminen, ilmoittelen myöhemmin, kun aikataulut varmistuvat. 😘
On kiihottavaa saada sut syliini, hyväilen, suukottelen, imen samalla sun ihania rintojasi, kun ratsastat päälläni.
-salaisesti72Hei😍
Yllätyin oletkin Hesassa sulla ajomatkaa aikalailla.
Oisko parempi sopii joku toinen päivä kun yksin olen kotona, voisit olla yötä kanssani ilman kiirettä.
Pitkä matka ajaa edestakaisin rakastelee autossa kanssani, ainaskin itseäni alkaa väsyttää intesiivisen yhdynnän jälkeen. Tykkäisin juuri mitä kerroit, autossa juuri noin olen ollut vieraan miehen kaa. Menee aika myöhäksi jos tapaamme kuuden jälkeen, mitään pika sellaisia tykkäis tehdä eka tapaamisella, vaikkakin olen puutteessa ja nautin tunteesta kun ratsastan kalullasi. T. Rva 49v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, miten sovimme tarkemmin tapaamisen ajankohdan ja paikan? Täällä sopiessamme voi paikalle tulla muita uteliaita 🤔
-salsisesti72Sovitaan vaan paikka missä tavataan jos kiinnostunut yksittäinen mies tulisi paikalle, uskoisin mitään harmia aiheuta. Tiedän yhden paikallisen joka mielestäni etsii varattua naista myös itse varattu. Antanut singaalia jo pitkään aina kun nähdään, olemme tuttuja hänen vaimon kanssa siksi lähtenyt mukaan vihjailuun. Ihan miehekäs mies kylläkin ei vasten mielinen ollenkaan. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisiin tavata tiistaina t.paikallinen50vmies
Oletko samassa tilanteessa kanssani, luotettava ystävä likellä kiinnostais kyllä. Todennäköisesti olemme ainaskin näkö tuttuja, toisaalta eihän siinä pahaa olisi. Kyseessä kuiteski molemmilla siitä tärkeimmästä pari suhteessa, hellyydestä ja toistenssa tyydyttämisestä hyvällä seksillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rva 49v olet todella kyrvän puuttees. M 67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan vaan paikka missä tavataan jos kiinnostunut yksittäinen mies tulisi paikalle, uskoisin mitään harmia aiheuta. Tiedän yhden paikallisen joka mielestäni etsii varattua naista myös itse varattu. Antanut singaalia jo pitkään aina kun nähdään, olemme tuttuja hänen vaimon kanssa siksi lähtenyt mukaan vihjailuun. Ihan miehekäs mies kylläkin ei vasten mielinen ollenkaan. T. Rva 49v
Olisiko TB:n takana / lähettyvillä hiekkamontuilla rauhallista. Voisimme näin ensialkuun autossasi "tutustua lähemmin". Jatkossa sitten vaikka luonasi tai muualla jos sopivan paikan löydän. Malttamattomana jo odotan huomista iltaa 😘
Kuinka käteni hyväilevat vartaloasi, huuleni, kieleni leikittelee rinnoillasi, huulillasi, klitallasi, sormeni etsivät herkimmät paikkasi sisältäsi saaden sut kastumaan, valumaan huulilleni 😋
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan vaan paikka missä tavataan jos kiinnostunut yksittäinen mies tulisi paikalle, uskoisin mitään harmia aiheuta. Tiedän yhden paikallisen joka mielestäni etsii varattua naista myös itse varattu. Antanut singaalia jo pitkään aina kun nähdään, olemme tuttuja hänen vaimon kanssa siksi lähtenyt mukaan vihjailuun. Ihan miehekäs mies kylläkin ei vasten mielinen ollenkaan. T. Rva 49v
Onko sulla kik rva49 täällä paikallinen50v m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko TB:n takana / lähettyvillä hiekkamontuilla rauhallista. Voisimme näin ensialkuun autossasi "tutustua lähemmin". Jatkossa sitten vaikka luonasi tai muualla jos sopivan paikan löydän. Malttamattomana jo odotan huomista iltaa 😘
Kuinka käteni hyväilevat vartaloasi, huuleni, kieleni leikittelee rinnoillasi, huulillasi, klitallasi, sormeni etsivät herkimmät paikkasi sisältäsi saaden sut kastumaan, valumaan huulilleni 😋
-salaisesti72Oletko sittenkin tulossa tänään vai sopisiko sulle huomenna, vähän kinkkinen tilanne kun miehen veli ja vaimo tulevat iltapäivällä kylään. Täytyy sitten keksii joku ilta meno, pääsen luistaa pois kotoa. Rauhallisia paikkoja kyllä tb takana, pikkuteitä jotka talvella kiinni. Älä härnää kertomalla noin tarkkaan, jodun muuten lähtee etsii miestä tb:ltä😍 Kastun ja valun herkästi joten huulesi kostuvat hetkessä, auton penkille varaan pyyhkeen kun ratsastan upeella kalullasi, vuodan koko ajan päällesi. Sovitaan ettet ime rintoihin ja kaulaani liian räikeitä jälkiä, tiedän aina pieniä tulee jotka meikeillä voin tasoittaa. Reisissä ja alavartalossa ei haittaa saat merkata jos tykkäät. T. Rva 49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rva 49v olet todella kyrvän puuttees. M 67
Enhän voi kieltää kyllä kyrpää kaipaan kun kotona sitä tarjolla ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-salaisesti72Ajelette vähän matkaa Imatralle päin, vasemmalle käännytte soratie siinä heti levenne suojassa. Hyvä vaikka autoa vasten rouvaa naida. T. M 58v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajelette vähän matkaa Imatralle päin, vasemmalle käännytte soratie siinä heti levenne suojassa. Hyvä vaikka autoa vasten rouvaa naida. T. M 58v
Miekin käny sienes parkkerannu siinä. Käytettyjä kortsui useita maassa, suojaissa paikka purkaa paineet..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miekin käny sienes parkkerannu siinä. Käytettyjä kortsui useita maassa, suojaissa paikka purkaa paineet..
Aika moni tietää siellä nuoret parit ja mies yhdyntää harrastetaan ainaskin kesäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sittenkin tulossa tänään vai sopisiko sulle huomenna, vähän kinkkinen tilanne kun miehen veli ja vaimo tulevat iltapäivällä kylään. Täytyy sitten keksii joku ilta meno, pääsen luistaa pois kotoa. Rauhallisia paikkoja kyllä tb takana, pikkuteitä jotka talvella kiinni. Älä härnää kertomalla noin tarkkaan, jodun muuten lähtee etsii miestä tb:ltä😍 Kastun ja valun herkästi joten huulesi kostuvat hetkessä, auton penkille varaan pyyhkeen kun ratsastan upeella kalullasi, vuodan koko ajan päällesi. Sovitaan ettet ime rintoihin ja kaulaani liian räikeitä jälkiä, tiedän aina pieniä tulee jotka meikeillä voin tasoittaa. Reisissä ja alavartalossa ei haittaa saat merkata jos tykkäät. T. Rva 49v
Voin tulla huomenna tai ti m50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sittenkin tulossa tänään vai sopisiko sulle huomenna, vähän kinkkinen tilanne kun miehen veli ja vaimo tulevat iltapäivällä kylään. Täytyy sitten keksii joku ilta meno, pääsen luistaa pois kotoa. Rauhallisia paikkoja kyllä tb takana, pikkuteitä jotka talvella kiinni. Älä härnää kertomalla noin tarkkaan, jodun muuten lähtee etsii miestä tb:ltä😍 Kastun ja valun herkästi joten huulesi kostuvat hetkessä, auton penkille varaan pyyhkeen kun ratsastan upeella kalullasi, vuodan koko ajan päällesi. Sovitaan ettet ime rintoihin ja kaulaani liian räikeitä jälkiä, tiedän aina pieniä tulee jotka meikeillä voin tasoittaa. Reisissä ja alavartalossa ei haittaa saat merkata jos tykkäät. T. Rva 49v
Moi, ei ehkä kannata sun tänään kesken vierailun lähteä kotoa, sovitaan jokin parempi ajankohta että molemmilla on paremmin aikaa 😘
Olen itsekin siellä vasta seitswmän jälkeen.
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, ei ehkä kannata sun tänään kesken vierailun lähteä kotoa, sovitaan jokin parempi ajankohta että molemmilla on paremmin aikaa 😘
-salaisesti72Tosin mielelläni olisin sua maistellut, nauttinut kuumasta, kosteasta puristuksestasi kullini ympärillä, merkannut sut huultesi, klittasi lähistöltä 😋😘
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-salaisesti72Vieraat lähti juuri en millään olisi päässyt lähtee.
Tuutko työ matkalle vai lomalle tänne jos yksin olisin voisin nähdä vielä tänäänkin. T. Rva 49v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin mielelläni olisin sua maistellut, nauttinut kuumasta, kosteasta puristuksestasi kullini ympärillä, merkannut sut huultesi, klittasi lähistöltä 😋😘
-salaisesti72Osaat kertoa asian naiselle silleen, saat haluamaan ainaskin minut saman tein. Samoin istuisin ja hieroisin itseäni tiedät millä, ajatuksissa tiesinkin mihin merkkaisit jäljet😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin mielelläni olisin sua maistellut, nauttinut kuumasta, kosteasta puristuksestasi kullini ympärillä, merkannut sut huultesi, klittasi lähistöltä 😋😘
-salaisesti72Hitsi kun pääsis imee kunnol klitan viereen veri jälkii. M 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaat kertoa asian naiselle silleen, saat haluamaan ainaskin minut saman tein. Samoin istuisin ja hieroisin itseäni tiedät millä, ajatuksissa tiesinkin mihin merkkaisit jäljet😍
Kiva jos pidät. Todellakin haluaisin sut tavata, kirjoittelumme saa mut haluamaan sua yhä enemmän.😘
Haluaisin jo tuntea ihosi vasten omaani, maistaa sut, huuliasi, klittaasi, hyväillä ihania rintojasi, bebaasi.
Toivottavasti aikataulumme sopivat pian yksiin ja pääsen nauttimaan susta 😍
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos pidät. Todellakin haluaisin sut tavata, kirjoittelumme saa mut haluamaan sua yhä enemmän.😘
Haluaisin jo tuntea ihosi vasten omaani, maistaa sut, huuliasi, klittaasi, hyväillä ihania rintojasi, bebaasi.
Toivottavasti aikataulumme sopivat pian yksiin ja pääsen nauttimaan susta 😍
-salaisesti72Oli pakko päästä katsoo vastasitko vistiini, olen jo sänkyssä ilman rihman kiertämää. Kuvittelen tulisit viereeni ja ihomme koskettavat toisiaan, tuntisin miten miehuutesi koskettaa häpyäni, levitän reisiäni painaudut sisääni, suutelemme hellästi tunnen miten mihuutesi kasvaa lisää sisässäni.
Hivelen sormillani juuri olen aivan märkä susta, odotan milloin kohdataan. 🥰 salaa muilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli pakko päästä katsoo vastasitko vistiini, olen jo sänkyssä ilman rihman kiertämää. Kuvittelen tulisit viereeni ja ihomme koskettavat toisiaan, tuntisin miten miehuutesi koskettaa häpyäni, levitän reisiäni painaudut sisääni, suutelemme hellästi tunnen miten mihuutesi kasvaa lisää sisässäni.
Hivelen sormillani juuri olen aivan märkä susta, odotan milloin kohdataan. 🥰 salaa muilta.Olisimpa vierelläsi, hyväilemässä ihanaa vartaloasi, etsien herkimmät paikkasi saaden sut värähtelemään, hengityksesi kiihtymään. Tutkin vartaloasi käsin huulillani, kielelläni mitään paikkaa unohtamatta, nautin maustasi, ahmin, nuolen sua villisti samalla kun vedän käsilläni sut tiukasti kasvoihini kiinni, haluan sua 😍😘
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli pakko päästä katsoo vastasitko vistiini, olen jo sänkyssä ilman rihman kiertämää. Kuvittelen tulisit viereeni ja ihomme koskettavat toisiaan, tuntisin miten miehuutesi koskettaa häpyäni, levitän reisiäni painaudut sisääni, suutelemme hellästi tunnen miten mihuutesi kasvaa lisää sisässäni.
Hivelen sormillani juuri olen aivan märkä susta, odotan milloin kohdataan. 🥰 salaa muilta.Huomenna aamupäivällä kävisi hyvin tulla missä tavataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisimpa vierelläsi, hyväilemässä ihanaa vartaloasi, etsien herkimmät paikkasi saaden sut värähtelemään, hengityksesi kiihtymään. Tutkin vartaloasi käsin huulillani, kielelläni mitään paikkaa unohtamatta, nautin maustasi, ahmin, nuolen sua villisti samalla kun vedän käsilläni sut tiukasti kasvoihini kiinni, haluan sua 😍😘
-salaisesti72Olipa ihana viesti lukea kahvi tauolla just😍
Ai kun nuolet hyvin, hankaan itseäni suutasi vasten ei pakko lopettaa fantasiointi nyt. T. Rva 49 sykkii sinulle juuri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hivelen sormillani juuri olen aivan märkä susta, odotan milloin kohdataan. 🥰 salaa muilta.Hei rva 49! Milloin viimeks oot saanu vierasta kyrpää. Uskoisin puuttees kotona pitkään, annat aika herkästi pillua miehille. M 39
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa ihana viesti lukea kahvi tauolla just😍
Ai kun nuolet hyvin, hankaan itseäni suutasi vasten ei pakko lopettaa fantasiointi nyt. T. Rva 49 sykkii sinulle juuriIhanan kosteaa työpäivää 😍😘
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan kosteaa työpäivää 😍😘
-salaisesti72Kiitos😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei rva 49! Milloin viimeks oot saanu vierasta kyrpää. Uskoisin puuttees kotona pitkään, annat aika herkästi pillua miehille. M 39
Mietin vastaanko sulle, kysymys jota toinenkin voi miettii. Valehtelisin jos sanoisin kertaakaan miestäni pettänyt, kuiteski vuosia kärsinyt seksin puutteessa. Käyn tanseissa lavoilla kesäisin sekä talvella muutamassa jossa live orkesteri esiintyy.
Viimeksi heinäkuussa olin lavalla, tapasin kivan ikäiseni miehen, tansimme illan aikana paljon yhdessä. Haluni yltyi tanssiessa ja hitailla tunsin miten miehellä hankasi veitikka jalkojeni väliä.
Tanssien päätyttyä molemmat halusimme toisiamme, ajoimme syrjäiselle tielle löysimme sopivan paikan. Yhdyimme ulkona nurmikolla allamme oli peitto joka miehellä mukana juuri sitä varten. Kertoi käynyt useesti samassa paikassa samalla asialla, kaikki naiset olleet myös varattuja.
Nautittiin aamu yö toisistamme sain kyrpää kunnolla kun kysyit suoraan asiaa. T. Rva 49v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vastaanko sulle, kysymys jota toinenkin voi miettii. Valehtelisin jos sanoisin kertaakaan miestäni pettänyt, kuiteski vuosia kärsinyt seksin puutteessa. Käyn tanseissa lavoilla kesäisin sekä talvella muutamassa jossa live orkesteri esiintyy.
Viimeksi heinäkuussa olin lavalla, tapasin kivan ikäiseni miehen, tansimme illan aikana paljon yhdessä. Haluni yltyi tanssiessa ja hitailla tunsin miten miehellä hankasi veitikka jalkojeni väliä.
Tanssien päätyttyä molemmat halusimme toisiamme, ajoimme syrjäiselle tielle löysimme sopivan paikan. Yhdyimme ulkona nurmikolla allamme oli peitto joka miehellä mukana juuri sitä varten. Kertoi käynyt useesti samassa paikassa samalla asialla, kaikki naiset olleet myös varattuja.
Nautittiin aamu yö toisistamme sain kyrpää kunnolla kun kysyit suoraan asiaa. T. Rva 49vTosi hyvä avauduit asiasta käyn miehenä yksin tansseissa. Sinkkuna kaipaan hyvää seksii jota haen juuri vatatuilta naisilta, joita nykyään yksin liikkuu lavoilla. Antautuvat herkästi mukaan just kesällä luonnossa yhtyminen naisia kiinnostaa. Monasti pika panokin antoisa kun lyhyt hame helppo nostaa ylös tartte riisuuntuu. Tutuksi tullut isot kivet ja auton konrpelti kun takaa kyrpää antanut rouville. Topit ja paita puserot helppoja ottaa päältä pois, saan rinnat hyvin käsiini naidessa. Parasta saan naida paljaalla ja laueta naisen sisään yleensä, monella mukana pikkuhousun suojat laittavat nainnin jälkeen. M 43
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä avauduit asiasta käyn miehenä yksin tansseissa. Sinkkuna kaipaan hyvää seksii jota haen juuri vatatuilta naisilta, joita nykyään yksin liikkuu lavoilla. Antautuvat herkästi mukaan just kesällä luonnossa yhtyminen naisia kiinnostaa. Monasti pika panokin antoisa kun lyhyt hame helppo nostaa ylös tartte riisuuntuu. Tutuksi tullut isot kivet ja auton konrpelti kun takaa kyrpää antanut rouville. Topit ja paita puserot helppoja ottaa päältä pois, saan rinnat hyvin käsiini naidessa. Parasta saan naida paljaalla ja laueta naisen sisään yleensä, monella mukana pikkuhousun suojat laittavat nainnin jälkeen. M 43
Tottahan se tänäpäivänä seksistä puhuminen avoimempaa myös naisten puolelta. Kyllä meitä varattuja yksin tanseissa liikkuu paljonkin, tansiessa helppoa tutustuu vastapuoleen luonnollisesti. Onneksi miehetkin jotka tykkää tanssia oivaltaneet, miten turvallista iskeä varattu ja harrastaa yhdyntää vaikka luonnossa. Terkuin tansiva puoliso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa ihana viesti lukea kahvi tauolla just😍
Ai kun nuolet hyvin, hankaan itseäni suutasi vasten ei pakko lopettaa fantasiointi nyt. T. Rva 49 sykkii sinulle juuriOlisi ihana tuntea huulesi klittasi kasvojani, huuliani vasten. Imisin nuolisin huuliasi, klittaasi samalla kun painaudut kasvojani vastaan. Nain sua kielelläni samalla kun käteni hyväilee ihanaa vartaloasi, haluan sua, olen aivan kovana . En malta odottaa tapaamistamme 😍😘
-salaisesti72 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan se tänäpäivänä seksistä puhuminen avoimempaa myös naisten puolelta. Kyllä meitä varattuja yksin tanseissa liikkuu paljonkin, tansiessa helppoa tutustuu vastapuoleen luonnollisesti. Onneksi miehetkin jotka tykkää tanssia oivaltaneet, miten turvallista iskeä varattu ja harrastaa yhdyntää vaikka luonnossa. Terkuin tansiva puoliso.
Hei tanssivsäa puoliso,
Missäpäin tanssahtelet?😉
Olisi kiihottavaa tavata vsikka tanssin pyörteissä, tai ilman tanssejakin 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tansivat naiset sekä miehet ovat seksuaallisesti aktiivisia, tansi mukkaa keskivartalon ja alapään lihaksia ja verenkiertoa. Naiset eritoten pukeutuu naisellisesti ja tansiessa avoimesti kiihotetaan toista osapuolta vartalon liikkeillä. Missään muussa lajissa päästä luvalla vierasta syleilee ja vaihtaa energioita toiseen. M 56 tansija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tansivat naiset sekä miehet ovat seksuaallisesti aktiivisia, tansi mukkaa keskivartalon ja alapään lihaksia ja verenkiertoa. Naiset eritoten pukeutuu naisellisesti ja tansiessa avoimesti kiihotetaan toista osapuolta vartalon liikkeillä. Missään muussa lajissa päästä luvalla vierasta syleilee ja vaihtaa energioita toiseen. M 56 tansija
Asiaa kirjootat! Parina harrastamme parin vaihtoo ja kolmansii, melkeinpä kaikki harrastaapi tansseissa käynti kuten mekin vaimon kaa. Yleensää uuden parin tapaamme juuri tansseissa joko sovitusti tai yhteys syttyy tanseissa, joka johtaakin myöhemmin parin vaihtoon myös sänkyssä. T. Tanssi ja seksi täydentävät ystävyyttä. Pari 45 v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän missään muualla päästä tuntematonta koskettaa vyötäisiltä ja vetää lähelle omaa vartaloa, vielä liikuttaa kehoa toistaan vasten luvalla. Lisättynä keskustelu kun molemmat hyvällä fiiliksellä tansivat, päästää hormoonit hyrrää lattialla. T. M 43
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä avauduit asiasta käyn miehenä yksin tansseissa. Sinkkuna kaipaan hyvää seksii jota haen juuri vatatuilta naisilta, joita nykyään yksin liikkuu lavoilla. Antautuvat herkästi mukaan just kesällä luonnossa yhtyminen naisia kiinnostaa. Monasti pika panokin antoisa kun lyhyt hame helppo nostaa ylös tartte riisuuntuu. Tutuksi tullut isot kivet ja auton konrpelti kun takaa kyrpää antanut rouville. Topit ja paita puserot helppoja ottaa päältä pois, saan rinnat hyvin käsiini naidessa. Parasta saan naida paljaalla ja laueta naisen sisään yleensä, monella mukana pikkuhousun suojat laittavat nainnin jälkeen. M 43
Itsellänikin aina käsilaukussa kondomeja pari ja pikkuhousun suojia kun tanseissa yksin liikun.
Kondomeja kerran antanut miehelle pelkäsi jos tuun raskaaksi, vaikka kerroin tartte peljätä oltiin molemmat siinä tilassa, annoin kumin saan hänet sisääni. Pikkuhousujen suojat tärkeimmät olla mukana kun mies voi purkaa paljonkin spermaa sisääni, yleensä suoja imee kaiken ylimääräisen mikä vuotaa autolla ajaessa kotia. N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihana tuntea huulesi klittasi kasvojani, huuliani vasten. Imisin nuolisin huuliasi, klittaasi samalla kun painaudut kasvojani vastaan. Nain sua kielelläni samalla kun käteni hyväilee ihanaa vartaloasi, haluan sua, olen aivan kovana . En malta odottaa tapaamistamme 😍😘
-salaisesti72Huomenta😍
Kiirettä pitänyt olen miettinyt milloin tavattaisiin, vai oletko muuttanut mielesi. Näköjään joku matkamies haluisi hakee minut Imatralle hotelliin, vielä vastannut vaikka mieli tekisi. Rva 49v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta😍
Kiirettä pitänyt olen miettinyt milloin tavattaisiin, vai oletko muuttanut mielesi. Näköjään joku matkamies haluisi hakee minut Imatralle hotelliin, vielä vastannut vaikka mieli tekisi. Rva 49vRva 49v olet varmaan vaistonnut kyseinen henkilö ainoastaan fantasioi susta. Välimatka tosi pitkä tapaamiselle, katoin toista aloitusta jossa 50v ukm etsii likeltäsi seksi kumppanii. Sopis sulle hyvin kun molemmat saa nussia. T. Seuraaja
- Anonyymi
Milloin haluaisit tulla. Voitaisiin nähdä vaikka nätkin k kaupalla, ajellaan siitä vaikka rantsuun tai mun luona tai jotain , kyllä me keksitään. Toi hame oli hyvä idea. . Hyvä että laukeet helposti. Pilluu on kivaa ja kiihottavaa nuolla. Tässähän rupee seisoo.
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Mulle sopis toi k-rauta, siellä ei kiinnitetä huomioon, jos on rautakanki housuissa, Kassaneiti voi kysyä kyllä kuittia, mutta asian esittely sopii varmasti kuin mirrin silitys.
- Anonyymi
.
- Anonyymi
myös naisen itsetyydytystä on ihana katsella varsinkin orkkuun asti
- Anonyymi
Huh huh, näitä viestejä kun lukee niin pillu kyllä kostui.
- Anonyymi
Moi, missäpäin pääsisin nauttimaan kosteasta pullustasi 😋😘
-kielimies JKL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, missäpäin pääsisin nauttimaan kosteasta pullustasi 😋😘
-kielimies JKL...pillustasi.. 😆
- Anonyymi
Eipä hätää , minulla myös kyrpä on suonikkaanab 🥰
Pääsisipä tositoimiin t. V - Anonyymi
Löytyykö Jyväskylästä halukkaita Rouvia intohimoisiin tapaamisiin, sillointällöln?
-JKL M - Anonyymi
.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4083119Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12289Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k672263Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll191920Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1741443Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel81317Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011119Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441016- 90901
Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee101882