miesluolaan a/sumaan? On pelit ja vehkeet!
Naiselle Mieheltä
Haluaisitko tulla mun
26
392
Vastaukset
- Anonyymi
En!
- Anonyymi
Miksi olet niin sekava
- Anonyymi
Oon varakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon varakas.
Niin varmaan ja sit sä heräsit. Voin tuoda mun laskupinkan sulle, ni voit maksaa ne, jookos!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan ja sit sä heräsit. Voin tuoda mun laskupinkan sulle, ni voit maksaa ne, jookos!?
Mihin posti katoaa?
- Anonyymi
Voisin harkita!
- Anonyymi
Onko sulla pakastin, kahvinkeitin, mikroprosessori ja videonauhuri?
- Anonyymi
On! ja popkornikone myös
- Anonyymi
Rakkaus riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On! ja popkornikone myös
:DDD
- Anonyymi
Joo mut en tiedä mitä on sumaaminen
- Anonyymi
Ei minulta. Minulla on pieni peli eikä vehkeitä enkä halua ketään asumaan.
- Anonyymi
Lol
- Anonyymi
Hööh! Mää olisin varmasti halunnut sut, puutteistasi huolimatta! :)
- Anonyymi
En kyllä halua tulla asumaan sun luokse. 💔
- Anonyymi
Onko RTX 50-sarjan grafiikkaprossu koneessa?
- Anonyymi
Yläkertaanko?
- Anonyymi
Voisitko hypätä vaikka mereen? Sulla tuntuu olevan jokin päävika
- AnonyymiUUSI
Joo rintamamieskämpän yläkertaan, vanhemmat asuu alakerrassa ja mulla on parisänkykin valmiina.
- Anonyymi
Lopeta
- Anonyymi
Et saa!!
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä tunnetaanko me.
Ventovieraan kanssa nyt ei ihan pelkän puheen perusteella lähde mihinkään vaikka olisi miljardööri!
- Aivan - AnonyymiUUSI
Juu en mä ehkä kiitos vaan. Luolassa on varmaan kivempi yksin.
- AnonyymiUUSI
Yesss.. voisi olla hauskaa
- AnonyymiUUSI
Ei kiitos. ostan pian sen rivitalon tästä kaupungista. niitä on jo katsottu valmiiksi ja useampi vaihtoehto 🙂
- AnonyymiUUSI
Tottahan toki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267073Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1166198Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv183481Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400