mutta lahaa on ja apukin parikin kilsan päässä eli matka kohti Sale Rautavaara, Savontie 21, 73900 Rautavaara
Perutusuuno, perähikiä. Savo
Taas on jano ja juotavaa ei ole..
4
119
Vastaukset 4
- Anonyymi00003
Saleen vaan rohmuamaan juotavaa jos kaivovesi ei kelpaa
- Anonyymi00004
Kyllä ööliä on onneksi jääkaappini täynnä ja lisää laatikoita on komerossa.
- Anonyymi00005
edellistä kiljusatsia yli 6 litraa jäljellä ja uusi tulossa valmiiksi viikonloppuna tai heti sen jälkeen kyllä kelpaa
- Anonyymi00006
Järvivesikin pitää ensin kuulemma keittää ja jäähdyttää siit ollakseen juomakelpoista. Meitillä Honkamäen luoteispuolella oli luonnonlähde metsässä.
Hirvetkin hokasivat sen ja kävivät pienestä lähteestä hörppäämässä kylmää lähdevettä janoonsa. sen näki niistä kavionjäljistä.
Meitin piha-aukiolla oli kivetty luonnonlähde. Isoveli laittoi jonkun moottorihökötyksen nostamaan veden ihan keittiökraanaan. Saimma suihkut ja kaikki torppaan.
Silti se hirsitorppa kyllöittää mua. Äiti kävi mua katsomassa Puistolassa. Muistan Äitii hyvällä, mutta isämiehen kaa me vielä puhutaan henkimaailmassa naamatusten...
En hyväksy itseäin peilikuvassa, mutta en ole yksin syypää ohkaiseen rumuuteeni.
Isäni kuulin morkkaavan tästä mun äitiänsä; sun syytäis, että pojasta tuli noin Olmin näköinen.
Raataja, suon peltosaroiksi kuokkinut ja sodat käyny mies hän silti oli. Asettui makuulleen tuvan lattialle ja pyysi veljeäni konttaamaan kipeillä raatajan harteillaan.
Tupakoimaan hän oppi vasta sotapalveluksessaan. Kasvatti omia tupakkakasvejaan. Kuivatti niiden lehtiä ja silppusi ne puukolla sätkiin sopivaksi rouheeksi.
Isosiskoni oli paremmissa väleissä isäni kanssa. Kertoi, että isälläni oli paha virtsausongelma. Ei mennyt lääkäriin noin "pienen" syyn takia.
Urhoollinen mies. Minusta ei ole ikinä hänen saappaisiinsa.
Otamma kylmät huurteiset ukkospilven päällä hänen kanssaan. Met muistelemma millaista elo oli maanpäällä.
Pikkusiskoni, vanhempieni Iltatähti oli hänen elämänsä Valo. Kiusasin pikkusiskoani. Muutin mökistämme eteläiseen Suomeen.
Hän ei uskonut tieteen tuomiin edistysaskeleisiin tippaakaan. Hän oli käynyt liiankovan koulun.
Sotakaverinsa kertoi ohuen jutun rintamatilanteen ajoilta. Veli venäläinen oli saanut isäni tähtäimeensä. Rivakasti isäni pamahti maihin ja niittasi kaverin Ukkopekka geväärillään.
Hän oli tarkka-ampuja.
Minulla oli lukupäätä, mutta eihän sieltä korvessa mitään töitä ollut. Isännät joskus pyysivät munt muka-töihinsä.
Lähin siit
Etelä-Suomeen alutteks rengiksi Toijalan suunnalle. Sitten tehtaisiin, rakennuksille ja muihin seka-alan duuneihin.
Olen nyt kotitorpan vanhin kyyssä. Eläkeäijä. Ehdin tuhota terveyteni viinapäissäni. Jalkanikin niin tohjoiksi kolhinut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510