Taas on jano ja juotavaa ei ole..

Anonyymi-ap

mutta lahaa on ja apukin parikin kilsan päässä eli matka kohti Sale Rautavaara, Savontie 21, 73900 Rautavaara

Perutusuuno, perähikiä. Savo

4

123

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Saleen vaan rohmuamaan juotavaa jos kaivovesi ei kelpaa

• Anonyymi00004

Kyllä ööliä on onneksi jääkaappini täynnä ja lisää laatikoita on komerossa.

• Anonyymi00005

edellistä kiljusatsia yli 6 litraa jäljellä ja uusi tulossa valmiiksi viikonloppuna tai heti sen jälkeen kyllä kelpaa

• Anonyymi00006

Järvivesikin pitää ensin kuulemma keittää ja jäähdyttää siit ollakseen juomakelpoista. Meitillä Honkamäen luoteispuolella oli luonnonlähde metsässä.
      Hirvetkin hokasivat sen ja kävivät pienestä lähteestä hörppäämässä kylmää lähdevettä janoonsa. sen näki niistä kavionjäljistä.

Meitin piha-aukiolla oli kivetty luonnonlähde. Isoveli laittoi jonkun moottorihökötyksen nostamaan veden ihan keittiökraanaan. Saimma suihkut ja kaikki torppaan.

Silti se hirsitorppa kyllöittää mua. Äiti kävi mua katsomassa Puistolassa. Muistan Äitii hyvällä, mutta isämiehen kaa me vielä puhutaan henkimaailmassa naamatusten...
      En hyväksy itseäin peilikuvassa, mutta en ole yksin syypää ohkaiseen rumuuteeni.

Isäni kuulin morkkaavan tästä mun äitiänsä; sun syytäis, että pojasta tuli noin Olmin näköinen.
      Raataja, suon peltosaroiksi kuokkinut ja sodat käyny mies hän silti oli. Asettui makuulleen tuvan lattialle ja pyysi veljeäni konttaamaan kipeillä raatajan harteillaan.

Tupakoimaan hän oppi vasta sotapalveluksessaan. Kasvatti omia tupakkakasvejaan. Kuivatti niiden lehtiä ja silppusi ne puukolla sätkiin sopivaksi rouheeksi.

Isosiskoni oli paremmissa väleissä isäni kanssa. Kertoi, että isälläni oli paha virtsausongelma. Ei mennyt lääkäriin noin "pienen" syyn takia.

Urhoollinen mies. Minusta ei ole ikinä hänen saappaisiinsa.

Otamma kylmät huurteiset ukkospilven päällä hänen kanssaan. Met muistelemma millaista elo oli maanpäällä.
      Pikkusiskoni, vanhempieni Iltatähti oli hänen elämänsä Valo. Kiusasin pikkusiskoani. Muutin mökistämme eteläiseen Suomeen.

Hän ei uskonut tieteen tuomiin edistysaskeleisiin tippaakaan. Hän oli käynyt liiankovan koulun.
      Sotakaverinsa kertoi ohuen jutun rintamatilanteen ajoilta. Veli venäläinen oli saanut isäni tähtäimeensä. Rivakasti isäni pamahti maihin ja niittasi kaverin Ukkopekka geväärillään.
      Hän oli tarkka-ampuja.

Minulla oli lukupäätä, mutta eihän sieltä korvessa mitään töitä ollut. Isännät joskus pyysivät munt muka-töihinsä.
      Lähin siit
      Etelä-Suomeen alutteks rengiksi Toijalan suunnalle. Sitten tehtaisiin, rakennuksille ja muihin seka-alan duuneihin.
      Olen nyt kotitorpan vanhin kyyssä. Eläkeäijä. Ehdin tuhota terveyteni viinapäissäni. Jalkanikin niin tohjoiksi kolhinut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe