Että olisit vaikeissa hetkissä mun tukena 😔
Kai haluaisin
27
391
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sitten kun asiat on hyvin niin huitelet muiden kanssa. 😢
M>N- AnonyymiUUSI
Ei huitele
- AnonyymiUUSI
No voi, mikäs nyt on mielen päällä?
- AnonyymiUUSI
Kaverin pascaluuccu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaverin pascaluuccu
Miksi se häiritsee?
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä olisin, ei mulla juuri muuta ole ja muitakin autan.
- AnonyymiUUSI
Pyydä niin autan.
- AnonyymiUUSI
jo5tain niin mytologisik iejoja ja juttuha jos siis kirjastostakinjoltakinjoltainkyayy voir löyrää jänniä jurrujakin
mikähän oli joku jännä kirja... alkuperäinen Muata Raamatrrukin, missä dwmoniwn nimiäkin, iki vnhoja nimiälikin. - AnonyymiUUSI
Mieluummin viiltäisin ranteet auki kun olisin sun tukena
- AnonyymiUUSI
Sanoista tekoihin vaan sitte typerys!
- AnonyymiUUSI
vaarallisimmat muistain joku alkuperäinen musta rm<u, niiin demonit, lucifer, mephisto ja joku Azazazelm öskin aika kova demoni
- AnonyymiUUSI
Mikäli olet se ihana kassa niin olisin kyllä
- AnonyymiUUSI
voi olla liian jännittäviä juttuja rytröille lukkea joku alkupwereäinen musta raamatukin.
illalllla 5utee joku muistaakseni hauska elokuva Black Adam ja myöskin Titanic.
Jos joku Titanic on tuijoteltu miljoonia kertoja niin Black Adam kai. - AnonyymiUUSI
kai voi ehttaa jorain elokuvaakin jos joku netdlixin aakaskin
- AnonyymiUUSI
On vaikeita aikoja ja täytyy yrittää edes jotenkin pärjätä. Silloin tukijoita on vähän, kun tarvitsisi.
- AnonyymiUUSI
Niin, taustajoukoissa kunnes kesä taas tulee? Raskaat, mutta mielikuvitukselliset kuukaudet vaihtuu pian rankimpaan syksyyn ikinä. Kiitollinen olen sinulle ikuisesti, tiedät kai sen? Nyt tuli suru tähän liian pieneen puseroon 😟
- AnonyymiUUSI
Voisiko meillä olla kesä myös syksyllä? Itkettää koko ajan.. 😢 Olisitpa tässä ☺️
- AnonyymiUUSI
illalla joku hauska elokuvakin... nooh niin miten minulla ilmoiytyaa että joku DVB-7 Full HD jutytuja telkkaeissakin.
- AnonyymiUUSI
Se on ainakin parisuhteissa ihan perusoletus.
- AnonyymiUUSI
Nää on taas näitä että sun pitäs itsen pysty si samaan tarvittaessa
- AnonyymiUUSI
Haluaisin olla.
- AnonyymiUUSI
Tietysti olisin mutta hän ei vaikuta kovin kiinnostuneelta joten enpä tyrkytä itseäni sitten muutenkaan.
- AnonyymiUUSI
Olen naisen tukena, olen puhelin soitonpäässä!
- AnonyymiUUSI
Jos puoliso ei ole tukena niin se ei ole sitten mitään.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Niinkuin sä olit silloin kun oisin sua tarvinnut.
- AnonyymiUUSI
Aina, kun vaan annat olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1219519Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1137731Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin347594Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2387308Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.976032Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k865901Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j485688Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1055581Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit704714Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m323299