Olen siis 7.lk ja olen ihastunut tyttöön vaikka olen tuntenut hänet vasta 6vk niin mukava, suloinen, ujo, urheilullinen ja ihana. Olen ihan rakastunut häneen ja huomaan välillä että otetaan paljon katsekontaktia olisiko merkki siitä että sama sillä tytöllä. Haluaisin näyttää ihastumisen hänelle mutta hän on kokoajan kavereidensa kanssa ja en tiedä oikeasti pitääkö hän minusta. Olen miettinyt 8.lk kevättä koska olisi silloin kortti ja voisin kuskata häntä mutta en tiedä sitä kuinka saisin sen toteutumaan koska vasta 7.lk alkanut ja haluaisin näyttää hänelle ihastumisen. Plus jos en tiedä vielä onko kannattavaa heti alkuun viedä kukkia ja joku kortti reppuun tai laittaa vaan snäpissä viesti että olen rakastunut sinuun niin mitä pitäisi tehdä että saisin edes 8.lk kevät suunnitelman toimimaan aikaa vastata kumminkin niin toivon apua. Jos joku voi antaa oikean neuvon niin kertokaa ja otetaan myös huomot vastaan.
Miten voin näyttää 7.lk tytölle että rakastan häntä vaikka tuntenut 6vk mukava ja ystävällinen
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Hormonit hyrrää
- Anonyymi
Joo ymmärrän hyvin että 7.lk hormonit hyrrää mutta vakavasti
- Anonyymi
Tekemällä hyviä asioita ympärilläsi vakuutat hänet siitä, että olet hyvä tyyppi. Ole joustava, ymmärtävä ja auttavainenkin (huomioi aina välillä häntä hyvällä tavalla "kunnioittaen", näin hän kokee itsensä turvalliseksi seurassasi), mutta varo joutumasta hyväksikäytetyksi (kohtuus kaikessa). Nainen haluaa tuntea itsensä merkitykselliseksi, ole fiksu hänelle niin, että hänkin helposti haluaa olla sinun kanssa. Tee asioita, joissa tiedät olevasi hyvä, älä tee asioita överisti.
- Anonyymi
Kiitos neuvosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405118Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400