Laitoin sun isälle, äitille ja tiimiläiselle viestiä halvennus asiasta, en luovuta

Anonyymi-ap

En ennen kuin saat itse todistaa miten kyyneleihin ja traumatisoituneeksi asia minut saa. Voit perustella päässäsi, että se ei ole sinun vastuulla, voit juridisesti yrittää haavoittaa ja vahingoittaa minua ja voit yrittää valittaa somessa, mutta se ei johda mihinkään, minä olen se jolla on aitoja traumoja ja pelkoja asian johdosta.

En mustamaalaa sinua viesteissä, vaan kerron, että olet harhainen ja ajattelet oudosti, niin kuin asia onkin, kerron myös, että olen itse esittänyt sitä pelottavaa ja ahdistavaa roolia, asia ei ole silti ollut täysin minun kontrollissani.

Suomen laissa on myös henkisen väkivallan pykälä. "Pahoinpitely on rikoslain mukaan kyseessä, kun joku vahingoittaa toisen terveyttä, aiheuttaa toiselle kipua tai saattaa toisen tiedottomaan tai muuhun vastaavaan tilaan käyttämällä ruumiillista tai henkistä väkivaltaa. Myös siis kiusaaminen ja muu henkinen väkivalta voidaan katsoa pahoinpitelyksi, joka kielletään rikoslaissa, jos uhrille aiheutetaan tahallisesti näitä seurauksia."

Kiusaaminen ja halventaminen kuuluu henkisen väkivallan piiriin, jos tekijä on tietoinen, että se traumatisoi ja järkyttää toista. En usko, että sinä edelleenkään olet niin julma ja sairas, mutta joku ihminen voisi ihan oikeasti saada tuosta rangaistuksen, koska traumani ja tunteeni ovat hyvin aitoja.

Suomen laki ei määritä, että se olisi jotenkin lieventävä tekijä jos uhri itse on esittänyt halvennettavaa hahmoa, ainakaan kun kyse on mielenterveydellisestä tekijästä, eli sillä ei siis ole väliä, vaikka trauma olisi aiheutettu itse, jos olen kuitenkin pyrkinyt korjaamaan ja selvittämään tilanteen, siinä vaiheessa viimeistään, kun halvennus ja kiusaaminen vain jatkuu, sen jälkeen kun olen korjannut ja selvittänyt tilannetta, voidaan tuo katsoa jo henkiseksi väkivallaksi vähintään, tiedän kyllä miten nämä jutut toimivat.

Toivottavasti kykenet ymmärtämään, että en halua mitään pahaa sinulle, mun mielenterveys ja ahdistus vaan ei kestä tätä halvennus tilannetta, ja tämä järkyttää mieltäni, leimaat minut pahemmaksi kuin Hitler tai joku hirmuhallitsija,vaikka olen ollut vain traumatisoitunut ja pelokas lapsi, toivon, että se loppuu. Halvennustilanne on molemmille järkyttävä ja rankka..

15

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä sinulla on ikävä? 🙂

• Anonyymi

Laita sille suoraan näitä, mitä täällä keukoot?

• Anonyymi

Se on äidille, ei äitille...

• Anonyymi

Tuo ei ollut se suurin ongelma aloittajan kirjoituksessa....

• Anonyymi

Missä päin sanotaan äitille? 🧐

• Anonyymi

Miten sua on halvennettu ja kenen toimesta? Kerro jo vihdoin mulle, pliis...
      T. Veera

• Anonyymi

Muiden ja sinun toimesta, siitä roolihahmosta, haukuttu, kiusattu,väitetty asioita persoonastani jotka ei ole totta ,luotu kuvaa minusta jonkinlaisena ihmisenä mitä en ole, spekuloitu asioita persoonastani tai käytöksestäni jne, kyllä sä tiedät..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muiden ja sinun toimesta, siitä roolihahmosta, haukuttu, kiusattu,väitetty asioita persoonastani jotka ei ole totta ,luotu kuvaa minusta jonkinlaisena ihmisenä mitä en ole, spekuloitu asioita persoonastani tai käytöksestäni jne, kyllä sä tiedät..

En ole sua haukkunut missään tai kellekään enkä kuullut kenenkään muunkaan haukkuvan tai halventavan sua. En ole myöskään kertonut kellekään mitä täällä kirjoittelet. Ihmettelen vain itsekseni.
        T. Veera

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sua haukkunut missään tai kellekään enkä kuullut kenenkään muunkaan haukkuvan tai halventavan sua. En ole myöskään kertonut kellekään mitä täällä kirjoittelet. Ihmettelen vain itsekseni.
        T. Veera

Oisko tuolla skitsofrenia? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Veera

Mikään muu ei selitä sun käytöstä, päättelin asiat ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole type rä, tuo ei ole oikeasti Veera... 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään muu ei selitä sun käytöstä, päättelin asiat ihan itse.

Huonosti päätelty. Nyt tiedät, miten asiat on. Muutenkaan mua ei kiinnosta muiden mielipiteet kenestäkään. Mut tosiaan susta en oo kuullut mitään pahaa. Vielä ainakaan. Mutta täytyykin nyt kuulostella vähän, kun tuollaista noin kovasti pelkäät...
        T. Veera

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonosti päätelty. Nyt tiedät, miten asiat on. Muutenkaan mua ei kiinnosta muiden mielipiteet kenestäkään. Mut tosiaan susta en oo kuullut mitään pahaa. Vielä ainakaan. Mutta täytyykin nyt kuulostella vähän, kun tuollaista noin kovasti pelkäät...
        T. Veera

Ai niin, mitä mun vanhemmat vastasi?
        T. Veera

• Anonyymi

Se olisi kyllä hyvä jos asiat käytäisi aidois ja oikeasti läpi sen sijaan että vaan hahmotellaan muka käymisiä täällä. Niin sinäkin pääset eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      176
      10705
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      90
      7525
    3. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      30
      7383
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7376
    5. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      88
      5753
    6. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      52
      5228
    7. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      31
      4976
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      12
      4801
    9. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      3
      2142
    10. Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!

Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil
      Hyrynsalmi
      36
      1593
    Aihe