Tein ilmoituksen pahaäänisestä moposta, joka kokoajan kaahaa kaupungin ja lohtajan väliä.
Ei oo poliisi ihan kaikkia mopoja saanut ratsattua, vielä noilla muutama vatipää kaahaa ihan järjettömästi.
Pahaääninen mopo.
9
320
Vastaukset
- Anonyymi
Omiasi taidat kuulla.
- Anonyymi
Onko siellä ainuttakaan hiljaista mopoa??? No ei ole. Valottomia ,mustia enduromallisia mopoja, säkkipimeässä ajetaan täysillä vastaan viritetyillä mopoilla ja liikennesäännöistä ei ole tietoakaan ja janttereilla on muka mopokortit. Virkavalta ei pysäyttele näitä vaikka nämä ajaa päivin ja öin keskustankin katuja pimeillä viritetyillä mopoilla. Jotenkin ihmetyttää tuo homma.
- Anonyymi
Rekisteri ylös ja ota video mistä näkyy/kuulee selvästi että kone on viritetty niin poliisin on pakko puuttua rikokseen ja takavarikoida pärisijä. Jos toiminta poliisin kanssa ei tuota tulosta, niin selvitä kotiosoite ja käy sujauttamassa hiekkaa bensatankkiin.
- Anonyymi
Ota vaan videoita ihan rauhassa ja lähettele poliisille niin pääset itse poliisin luo kylään syytettynä häiriköinnistä. Mopotko ne on mielestäsi niin tärkeä että niihin pitäisi uhrata kaikki viranonaisten aika. Maailmassa tapahtuu nyt vähän vakavampiakin asioita kuin mopopojat. Kyllä se kuule luonto karsii ne pöljimmät samoin kuin autokuskeistakin. Ei valtiolla ole aikaa kytätä jokaista paskamopolla ajavaa laitosjonnea.
- Anonyymi
Luuletko sinä,että niissä jossakin on vielä rekisterikilvetkin?? pilkkopimeässä hujahtaa viritetty musta valoton ja rekisterikilvetön mopojuippi mustissa kamppeissa satasta ohi niin siinäpä ei jää jäljelle kuin se melusaaste ja toivoa ettei aja kenenkään päälle tai aja kolaria muiden ajoneuvojen kanssa. Ehkäpä nuorilla mopojuipeilla on hämäränäkykyky kuin pimeäkiikarilla varustetulla tarkka-ampujalla, kun näkevät ajaa säkkipiemeässä ilman valoja.
- Anonyymi
Niin, voithän nää ilmoittaa että sulla viiraa päässä
- Anonyymi
Sieltäpäs kuuluu jotain epämääräistä kaasunrunkkaajajonnen vikinää..
- Anonyymi
Nuo romu mopoilla kaahaavat vajakit, on hyvin pian myös autoilija ikäisiä.
Minkälainen luulette asenteen olevan auton ratissa?- Anonyymi
Juurikin samanlainen asenne kuin niillä gayräppi dieselbemari kouhaajilla on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076949Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4895099Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1373129Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132581Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t332273Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su761197Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080- 1071074