Kaipaan perusteluja.
Miksi haluat minulta sitä
24
366
Vastaukset
- Anonyymi
En halua sinulta…
- Anonyymi
Aijaa. Joku ilmeisesti haluaa.
- Anonyymi
Olet s*ksikäs. Tunnen vetovoimaa sinuun nainen.
- Anonyymi
Mies
- Anonyymi
Kaipa se jonkun rauhan toisi sydämeeni. Loukkasit käytökselläsi kuitenkin todella paljon silloin.
- Anonyymi
Millai?
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten?
Luulisi tietävän. Mitätöi käytöksellään käytännössä kaiken meidän välillä ja oli niikuin ei tuntisi edes minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi tietävän. Mitätöi käytöksellään käytännössä kaiken meidän välillä ja oli niikuin ei tuntisi edes minua.
Anna anteeksi. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tutustuitte, netissäkö vai missä? Esiinnyitkö omalla nimelläsi vai feikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna anteeksi. ❤️
Eipä mitään. Koskaan tuntenut itseäni niin yksinäiseksi, petetyksi, idioottiksi ja turhaksi kuin sen jälkeen. Mut ei väliä.
- Anonyymi
Perustelut kerrotaan vain livenä.
- Anonyymi
Minä voisin harrastaa seksiä vain sellaisen 60++ miehen kanssa johon rakastuisin.
- Anonyymi
Väljä horo😄
- Anonyymi
Mukava kuulla susta.
- Anonyymi
En voi niitä nyt tänne avata, sillä yritän laittaa nukkumaan. Nukkuminen ei onnistu jos alan miettimään kuinka paljon haluan häntä, sillä hän on todella seksikäs, viriilin ja kiihkeän oloinen nuori mies ja tuon kaiken lisäksi... No niin, valvotaan nyt sitte!
- Anonyymi
Nainen olen.
- Anonyymi
Olen saanut esimakua ja pidän siitä tosi paljon.
- Anonyymi
Olet viestitellyt täällä jonkun muun kanssa niitä pervoiluja. Luultavasti jonkun miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet viestitellyt täällä jonkun muun kanssa niitä pervoiluja. Luultavasti jonkun miehen.
Tämä ei sitten aloittajalta vaan sivusta.
- Anonyymi
Esinahan makuako?😃
- Anonyymi
Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Sininen oireyhdin mulla.
- Anonyymi
Kemiallinen asia, ei järjellä selitettävissä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k16310615Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t887501Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067377Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37346Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t227321Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427269Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1136677Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296506Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa885733Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485515