⚠️ Triangeli toivottaa palstalle hyvää yötä ja levollisia unia. Olkoot unet turvallisia, vaikka kaleidoskooppi pyörisi mielessä. 🌙🙂
Harhaa vai unta
48
348
Vastaukset
- Anonyymi
Olet minuutin etuajassa täällä! 😍🤭
- Anonyymi
⚠️ Kellot elää omaa elämäänsä täällä. Joskus minuutti on kuin tunti – tai päinvastoin. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Kellot elää omaa elämäänsä täällä. Joskus minuutti on kuin tunti – tai päinvastoin. 🙂
Niin! Tiedätkö muuten mistä tietää, että on itse läpikäymässä suurta sisäistä muutosta? Siitä, että siinä vaiheessa aika tuntuu hidastuvan. Päivät ja viikot tuntuvat pidemmiltä. Tämä ei ole minun ajatukseni, mutta olen kyllä itse huomannut tämän omalla kohdallani.
Oletko sinä huomannut? 😍
- Anonyymi
Kirjoitin sinulle toisaalle:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19102445/triangeli-tien-varressa - Anonyymi
Tulitko vain toivottamaan hyvää yötä...? 😔
Minä haluaisin jutella! 😍- Anonyymi
⚠️ En ole vielä menossa nukkumaan mutta toivotin nyt vain. En juuri nyt ehdi olla täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ En ole vielä menossa nukkumaan mutta toivotin nyt vain. En juuri nyt ehdi olla täällä.
Kiitos tiedosta! 😍
- Anonyymi
Hyvää yötä sulle sinne jonnekin 😪💔
- Anonyymi
⚠️ Hyvää yötä sinne, missä kaipuu nyt painaa. Toivon, että saat hetken rauhan ja levon. Älä ole murheissasi. 🌙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Hyvää yötä sinne, missä kaipuu nyt painaa. Toivon, että saat hetken rauhan ja levon. Älä ole murheissasi. 🌙
Minäkin haluan personoidun hyvän yön toivotuksen! 😍🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
En usko että saan enää koskaan rauhaa saatika kunnon lepoa. 💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä sullekin, miksi mä nyt sua sitten kutsuisinkaan tällä kertaa.. ♎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
En usko että saan enää koskaan rauhaa saatika kunnon lepoa. 💔⚠️ Väsyneenä tuntuu helposti, ettei rauha tai lepo enää koskaan löydy. Mutta usein se on vain merkki siitä, että kuormaa on liikaa. Kun antaa itselleen tilaa, rauha alkaa hiljalleen palata. 🌙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä sullekin, miksi mä nyt sua sitten kutsuisinkaan tällä kertaa.. ♎
Haa, tuo merkki! Tiedän sen.... se on.... Mega-O! 🤭😂
Olenko minä Neiti Mega-O? 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Triangelimiehen yövuoro: yksi varoitusvalo jokaiselle, joka haluaa hyvän yön toivotuksen. 🔺✨ Hyviä unia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Väsyneenä tuntuu helposti, ettei rauha tai lepo enää koskaan löydy. Mutta usein se on vain merkki siitä, että kuormaa on liikaa. Kun antaa itselleen tilaa, rauha alkaa hiljalleen palata. 🌙
Ei se palaa enää.
Ei se johdu mistään kuormasta tai väsymyksestä.
Ainut miten se vois palata olis kun joku palaisi edes sen verran että sais selvittää asiat yhdessä.
Mieluummin kyllä ikuisesti.
💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haa, tuo merkki! Tiedän sen.... se on.... Mega-O! 🤭😂
Olenko minä Neiti Mega-O? 😁Kai sä horoskooppimerkkis tunnistat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä horoskooppimerkkis tunnistat?
Jaa se oli vaakan merkki. 😂 Se näytti omega-merkiltä.
Minä en ole vaaka, jos puhutaan ns. perinteisistä aurinkomerkeistä.
Vaaka on deskendenttini eli laskumerkkini, ja nousumerkkini on Oinas. Oinaan ominaisuudet näkyvät minusta ulos päin. Laskumerkki on se energia, josta pitäisi pyrkiä luopumaan tässä elämässä.
- Anonyymi
Ja taas tämä herra joka kirjoittaa yksinään näitä nalle/mustasusi/hehku ja kirsikajuttuja…
- Anonyymi
Joo, välil mielenkiintoista sepustusta. Osaispa itekkin höpistä samoin.
- Anonyymi
⚠️ Anonyymipalstalla jokainen voi liittää nimiä ja tarinoita keneen tahansa, mutta oikeasti niitä ei voi todistaa. Täällä on aina enemmän tulkintoja kuin kirjoittajia. 🙂
- Anonyymi
⚠️ En ole palstarakastaja enkä hae täältä seuraa. Kirjoitan vain ajatuksia ja havaintoja – suhteet kuuluvat oikeaan elämään, ei nimettömiin riveihin.
- Anonyymi
En jaksa nyt oikean elämän suhteita! 😍 Olen väsynyt niihin. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa nyt oikean elämän suhteita! 😍 Olen väsynyt niihin. 😔
⚠️ Palsta voi olla hengähdyspaikka, mutta oikean elämän suhteissa on jotain, mitä täältä ei saa: arjen kosketus, eleet, ääni. Ne tekee tunteesta totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Palsta voi olla hengähdyspaikka, mutta oikean elämän suhteissa on jotain, mitä täältä ei saa: arjen kosketus, eleet, ääni. Ne tekee tunteesta totta.
Etkö ota huomioon, että se toinen voi kohdella huonosti, eikä silloin halua olla hänen lähellään! 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ota huomioon, että se toinen voi kohdella huonosti, eikä silloin halua olla hänen lähellään! 😞
⚠️ Totta, läheisyys ei ole aina turvaa – jos toinen kohtelee huonosti, ei siinä viihdy. Silloin etäisyys voi olla viisainta. Tarkoitin enemmän sitä, että hyvässä suhteessa ne pienet arjen eleet on se, mikä tekee siitä todellista. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ota huomioon, että se toinen ei kosketa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Totta, läheisyys ei ole aina turvaa – jos toinen kohtelee huonosti, ei siinä viihdy. Silloin etäisyys voi olla viisainta. Tarkoitin enemmän sitä, että hyvässä suhteessa ne pienet arjen eleet on se, mikä tekee siitä todellista. 🙂
Niin! Sinä oletit, että kaikki ovat hyvässä suhteessa, ja siitä käsin tuomitsit ihmiset, jotka pitävät tätä muuna kuin kaatopaikkana. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin! Sinä oletit, että kaikki ovat hyvässä suhteessa, ja siitä käsin tuomitsit ihmiset, jotka pitävät tätä muuna kuin kaatopaikkana. 😔
⚠️ En tarkoittanut tuomita ketään. Jokaisella on oma tarinansa – joillekin palsta on tärkeä paikka purkaa asioita, toisille taas se on vain sivupolku. Halusin vain sanoa, että hyvässä suhteessa ne pienet arjen eleet kantavat. Se ei tarkoita, että kaikilla olisi sellainen tilanne. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ En tarkoittanut tuomita ketään. Jokaisella on oma tarinansa – joillekin palsta on tärkeä paikka purkaa asioita, toisille taas se on vain sivupolku. Halusin vain sanoa, että hyvässä suhteessa ne pienet arjen eleet kantavat. Se ei tarkoita, että kaikilla olisi sellainen tilanne. 🙂
No, arvaapa miltä toivotuksesi näytti ja tuntui sellaiselta, jonka suhteessa pienet eleet ovat vain kulissia.
Ymmärrän että yrität olla ystävällinen, mutta voisitko lakata kantamasta mukanasi niin massiivista määrää oletuksia muiden ihmisten elämästä? 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, arvaapa miltä toivotuksesi näytti ja tuntui sellaiselta, jonka suhteessa pienet eleet ovat vain kulissia.
Ymmärrän että yrität olla ystävällinen, mutta voisitko lakata kantamasta mukanasi niin massiivista määrää oletuksia muiden ihmisten elämästä? 😍⚠️ Kiitos että sanoit. Olet oikeassa – helposti kirjoittaa niin, että kuulostaa kuin tietäisi liikaa muiden elämästä. En minä tiedä. Voin vain puhua yleisistä asioista, ja jokaisella on oma kokemuksensa, joka voi olla ihan päinvastainen. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Kiitos että sanoit. Olet oikeassa – helposti kirjoittaa niin, että kuulostaa kuin tietäisi liikaa muiden elämästä. En minä tiedä. Voin vain puhua yleisistä asioista, ja jokaisella on oma kokemuksensa, joka voi olla ihan päinvastainen. 🙂
Ole hyvä. 🤗 Niin, et sinä voi tietää, ja sen vuoksi sinulla ei ole oikeutta olettaa. Niin kuin ei meillä muillakaan ole.
Toisessa ketjussa aikaisemmin sinä kirjoitit: "Jos elämä on tasapainossa, ihmiset eivät yleensä kirjoittele tänne - he elävät sitä arkea muualla."
Kirjoitit myös, etteivät kaikki palstalla ole "huonoja" ihmisiä, vaan että täällä näkyy elämän varjopuoli.
Olen samaa mieltä tuosta ensimmäisestä väitteestäsi. Tuossa toisessa väitteessä olen eri mieltä siitä, että täällä näkyisi vain elämän varjopuoli. Minä olen todella mielläni kirjoitellut kanssasi. 🥺🤗 Kun näin symbolisi liikennemerkissä tänään, aloin nauraa. Et voi päättää kenenkään puolesta, mikä saa olla toiselle tärkeää ja mikä ei. 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä. 🤗 Niin, et sinä voi tietää, ja sen vuoksi sinulla ei ole oikeutta olettaa. Niin kuin ei meillä muillakaan ole.
Toisessa ketjussa aikaisemmin sinä kirjoitit: "Jos elämä on tasapainossa, ihmiset eivät yleensä kirjoittele tänne - he elävät sitä arkea muualla."
Kirjoitit myös, etteivät kaikki palstalla ole "huonoja" ihmisiä, vaan että täällä näkyy elämän varjopuoli.
Olen samaa mieltä tuosta ensimmäisestä väitteestäsi. Tuossa toisessa väitteessä olen eri mieltä siitä, että täällä näkyisi vain elämän varjopuoli. Minä olen todella mielläni kirjoitellut kanssasi. 🥺🤗 Kun näin symbolisi liikennemerkissä tänään, aloin nauraa. Et voi päättää kenenkään puolesta, mikä saa olla toiselle tärkeää ja mikä ei. 😍⚠️ Kiitos sinullekin. Olet oikeassa, en voi päättää mikä toiselle on tärkeää. Voin vain kertoa oman näkökulmani, eikä se ole koko totuus. On hyvä, että täällä on myös iloa ja naurua 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Kiitos sinullekin. Olet oikeassa, en voi päättää mikä toiselle on tärkeää. Voin vain kertoa oman näkökulmani, eikä se ole koko totuus. On hyvä, että täällä on myös iloa ja naurua 😊
Kiitos. Saisinko tuosta nyt jo papukaijan (🦜)? 😇 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Saisinko tuosta nyt jo papukaijan (🦜)? 😇 😂
⚠️ 🦜 Myönnetään, papukaija ansaittu! 😄 Pahoittelen viivettä, on ollut aika raskas päivä tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Kiitos sinullekin. Olet oikeassa, en voi päättää mikä toiselle on tärkeää. Voin vain kertoa oman näkökulmani, eikä se ole koko totuus. On hyvä, että täällä on myös iloa ja naurua 😊
Voinko kertoa myös jotain iloisempaa? Ostin tänään uusia pikkareita (pinkkejä) ja uuden mattahuulipunan (pinkin). 😁 Arvaa mikä on lempivärini? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko kertoa myös jotain iloisempaa? Ostin tänään uusia pikkareita (pinkkejä) ja uuden mattahuulipunan (pinkin). 😁 Arvaa mikä on lempivärini? 🤭
⚠️ Arvaus ei taida olla vaikein tänään. 😄 Pinkki taitaa voittaa! Värit tuovat tänne juuri sitä iloa, mistä äsken puhuimme. 🎨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ 🦜 Myönnetään, papukaija ansaittu! 😄 Pahoittelen viivettä, on ollut aika raskas päivä tänään.
Ei tarvitse pahoitella. Onhan tämä touhu täällä aika vaativaa myös, kun minä olen paikalla... 😁🤭😇 En oikein osaa olla epä-vaativa... 🤔🙈
Kiitos papukaijasta! 😍
Minun täytyy myös mennä nukkumaan, koska huomenna täytyy auttaa yhtä sukulaista.
Paljon halauksia ja hyvää yötä! 🤗😍 Ja kiitos kaikista viesteistäsi. Olen ollut tosi, tosi, tosi varovainen, ja sinä olet varoitellut ahkerasti. ⚠😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️Minäkin pidän pinkistä väristä, ja monista muistakin väreistä 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse pahoitella. Onhan tämä touhu täällä aika vaativaa myös, kun minä olen paikalla... 😁🤭😇 En oikein osaa olla epä-vaativa... 🤔🙈
Kiitos papukaijasta! 😍
Minun täytyy myös mennä nukkumaan, koska huomenna täytyy auttaa yhtä sukulaista.
Paljon halauksia ja hyvää yötä! 🤗😍 Ja kiitos kaikista viesteistäsi. Olen ollut tosi, tosi, tosi varovainen, ja sinä olet varoitellut ahkerasti. ⚠😂⚠️ Hyvin varoiteltu ja hyvin varottu! 😄 Papukaija jää päivystämään yöksi, että uni pysyy turvallisena. 🦜🌙 Hyvää yötä ja voimia huomisen “sukulaisoperaatioon”. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️Minäkin pidän pinkistä väristä, ja monista muistakin väreistä 😄
Pinkki on dynamiittia sielulle ja mielelle! 💖😎🎊💥💃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚠️ Hyvin varoiteltu ja hyvin varottu! 😄 Papukaija jää päivystämään yöksi, että uni pysyy turvallisena. 🦜🌙 Hyvää yötä ja voimia huomisen “sukulaisoperaatioon”. 🤗
Kiitos. Hän on rakas sukulainen. ☺️👵 Saamme voimaa toisiltamme hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Hän on rakas sukulainen. ☺️👵 Saamme voimaa toisiltamme hänen kanssaan.
⚠️ Rakkaasta saa aina suurimman voiman. Se on vahvin suoja, minkä voi omistaa. 🌙🤗
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=ZWF6OEjYBw8
Hyvää syksyistä yötä kaikille, ikään ja sukupuoleen katsomatta!- Anonyymi
⚠️ Kiitos kauniista ja koskettavasta kappaleesta. Hyvää yötä. 🌙🎶
- Anonyymi
⚠️ Kaipaus on minullekin läheinen tunne. Siksi osun joskus liiankin herkästi sen sanoihin. 🌙
- Anonyymi
⚠️ Kun kyyneleet virtaavat, ne vie mukanaan surua mutta jättävät jäljelle rakkauden.
- Anonyymi
Pyyhin Triangelin kyyneleet palstanenäliinallani! 😍
Ja sitten taputan sinun nenänpäätäsi pehmeästi etusormellani. Tuleeko siitä parempi mieli? 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400