Jos haluaisit pitää jutun salassa, niin en kertoisi kyllä kenellekään siitä.
Olen kyllä luotettava
26
461
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisitko sinä pitää jutun salassa?
- Anonyymi
Ei väliä mulle.
- Anonyymi
Siis, että ei olisi itsellä tarvetta salata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis, että ei olisi itsellä tarvetta salata.
En harrasta yhden yön juttuja ja pidemmät jutut tulevat kyllä selville, joten peittely ei yleensä kannata. Silti olen sitä mieltä, että jotkut jutut kannattaa avata muille harkiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta yhden yön juttuja ja pidemmät jutut tulevat kyllä selville, joten peittely ei yleensä kannata. Silti olen sitä mieltä, että jotkut jutut kannattaa avata muille harkiten.
Joo. Mietin vaan sen miehen kannalta... Että aiheutuisko jotain haittaa....
- Anonyymi
Jutut viistossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mietin vaan sen miehen kannalta... Että aiheutuisko jotain haittaa....
Ei aiheutuisi. Siis voisin välittömästi olla salailematta.
- Anonyymi
Salailu ei ole terve pohja suhteelle.
- Anonyymi
En minä halua salailua, mutta jos mies haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei siltikään olisi tervettä, ihan sama kuka sitä haluaa tai ei halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomo haluaa hakata päätä seinään
- Anonyymi
Varatuista tykkäät kun pelkäät itsekin tauteja.
- Anonyymi
Voit laittaa mies nakukuvan sinusta 23-24 välillä tänä iltana.
- Anonyymi
- en halua sinun kanssasi mitään. Et ole makuuni, jonka lisäksi olet vastenmielinen vainoaja.
- en halua salasuhteilua kenenkään kanssa. Tunnen arvoni eikä mikään pelkkä seksi tule kysymykseen kenenkään kanssa. Seksi kuuluu parisuhteeseen. Ja parisuhteeseen ryhdyn vain, jos olen rakastunut. Ja minä haluan rakastuessani kaiken tai en mitään.- Anonyymi
En ole kyllä vainonnut mitenkään. 🙄
- Anonyymi
Oletko edes mies? Tämä aloitus meni naiselta miehelle.
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi
En haluu mitään salajuttuja.
- Anonyymi
Ei multa. Voitaisiin olla yhdessä ihan normisti ja olisin ylpeä sinun vierellä olet kaunein.
- Anonyymi
Kelle kertoisin?
- Anonyymi
Taivaan isille
- Anonyymi
Koiralle
- Anonyymi
Tiedän sen. Ainoastaan alkuun. Alun jälkeen haluan, että kaikki tietää.
- Anonyymi
Salailut on hankalia asioita. Ihmiset muuttavat mieltään tai puhuvat ohi suunsa vahingossa tai kostolsi, tai joku ulkopuolinenkin näkee jotain. Vaikea uskoa että mikään sellainen, joka on minkään arvoista, pysyy salaisena pitkään, vaikka kuinka yrittäisi.
- Anonyymi
Tuttu ongelma, mä en luota häneen, enkä täysin itseänikään.
- Anonyymi
Minulle olisi suuri varoitusmerkki, jos mies haluaisi salailla suhdetta. Joko kanssani ollaan julkisesti ja arvostean tai ei ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14113076Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k21311966Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t16210125Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729581Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949064Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137695Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht187547Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386684Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1406099Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915935