Koivuhaassa taas mopo rallia!

Anonyymi-ap

Voisivat edes ajaa siellä missä saa ajaa eikä pihalla tai pyörä tiellä. On se kumma, kun 2000 luvulla se kiellettiin eikä silti mene jakeluun.

Ostaisitte talarian kiihtyy nopeampaa eikä haise taikka kukaan valittaisi äänistä

19

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö niitä saada karkotettua Suomesta ?

• Anonyymi

No toivottavasti jossain vaiheessa saisi tarkoitettua kaupunki alueelta.
        En näe syytä miten jollakin on oikeus vaarantaa ihmisten turvallisuutta ja rikkoa kotirauhaa ja sitten jotkut jaksaa puolustella tällaista pärinä terrorismia.

• Anonyymi

Kokkolassa on lääniä missä ajaa ilman, että se häiritsee ketään miksi pitää mennä ihmisten ikkunan alle? Tai ajaa pyörätellä?.

Minusta bensa mopot saisi kieltää kokonaan, niin ongelmat loppuisi ,sillä esimerkiksi talaria kiihtyy 3.3 sekunnissa 40km/h , kun taas ei viritetty haiseva saastuttaja kiihtyy 4-8 sekunnissa 45km/h.
      Lisäksi talariasta ei kuulu pörinää joten voit huoletta ajaa missä tahansa ilman, että Ykä sonnit ja karenit itkee , mutta ainiin se maksaa yli 2000€ eikä teidän äidillä ja isillä ole vaaraa ostaa ku se netti moton 200€ ruoska joka käy liian rikkaalla .

• Anonyymi

Ja bensa on selvästikin liian halpaa .. kun on varaa ajaa.
        Lisäksi mopot pitäisi katsastaa niin kuin autot, jotta laittomat mopot saataisiin pois liikenteestä. Miksei mopoja katsasteta? Miksei niitä veroteta kunnolla? Kaikki muutkin täällä joutuu maksamaan ja leikataan kaikesta .
        Nyt ois mopo poikien vuoro, koska sen verran häiriöitä aiheuttavat jatkuvasti ympäri Suomea.
        No taidanpa itse tehdä laki aloitteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja bensa on selvästikin liian halpaa .. kun on varaa ajaa.
        Lisäksi mopot pitäisi katsastaa niin kuin autot, jotta laittomat mopot saataisiin pois liikenteestä. Miksei mopoja katsasteta? Miksei niitä veroteta kunnolla? Kaikki muutkin täällä joutuu maksamaan ja leikataan kaikesta .
        Nyt ois mopo poikien vuoro, koska sen verran häiriöitä aiheuttavat jatkuvasti ympäri Suomea.
        No taidanpa itse tehdä laki aloitteen.

Niin ja tähän väliin pakko sanoa ne on aina mopo poikia. Harvoin tytöt tuolla ketään kiusaa pärinällä ja syy ei ole sukupuoli vaan se, että opetetaan ja kasvatetaan lapset tuollaiseen touhuun, että se on ihan hyväksyttävää rikkoa liikenne sääntöjä ja aiheuttaa meteliä keskellä yötä, kun sitä on aina saanut tehdä ja koska minäkin nuorempana tein sitä ja tätä.

Sama kuin tuo ovikellojen soittaminen..mihin vedetään raja?.

Tulevaisuudessa varmaan voi sitten vanhemmat sanoa, että se on ihan ookoo käyttää huumeita kun kaikki niin nuorena teki ...
        Ei tehdä haitallisista asioista yhteisesti hyväksyttyä jooko , ei ainakaan vaan sen takia, että niin ennenkin tehtiin.

• Anonyymi

Eikö isäsi koskaan ostanut sinulle mopedia ? Ja, nyt kostat tuon traumasi tämänpäivän mopedisteille, kyttäämällä heidän ajosuorituksiaan. Palaa takaisin perhoon rankkitynnyreiden pariin, ja jätä nuoriso rauhaan.

• Anonyymi

Kirjoittaa alkoholisoitunut Ö-luokan vanhempi, joka ulkoistaa kasvatusvastuun poliisille ja koululle ostamalla äpärälleen pärinämopon jotta saisi itse ryypätä rauhassa ilman että teini pyörii kotona jaloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaa alkoholisoitunut Ö-luokan vanhempi, joka ulkoistaa kasvatusvastuun poliisille ja koululle ostamalla äpärälleen pärinämopon jotta saisi itse ryypätä rauhassa ilman että teini pyörii kotona jaloissa.

Se on jännä että näissä perheissä on kaikki uudimmat hilavitkuttimet anteeksipyyntönä ja normalisoimassa juomista.. onhan se ryyppäämisen jälkeen niin nöyrä mies.

• Anonyymi

En Ole perhosta sori vaan, en kyllä alunperin täältä päinkään onneksi nimittäin hävettäisi olla Kokkolasta kotoisin. Tämä on ehdottomasti Suomen huonoin kaupunki ja paskan makuinen vesi .
        Tässä kaupungissa ei ole mitään hyvää, mutta siedettävä olisi jos ei olisi näitä pärinä terroreita .
        En halunnut mopoa, koska minun mielestäni se on aina ollut noloa hommaa.
        Olen aina pyöräillyt joka paikkaan ja isäni on maailman paras isä, joka osti mieluummin minulle auton ja opetti minulle vastuullisuutta.
        Minun isäni välittää minusta enemmän kun teidän isät ja hänen ei ole tarvinnut minua hävetä tai maksaa sakkoja tai minun hautajaisia.

En ole myöskään koskaan pimpotellut toisten ihmisten ovikelloja vaikka isäni olisi niin nuorempana tehnyt.
        Harmi ettei teillä ole niin hyvää isää kuin minulla .hän on maailman paras isä koska hän ei ole kokkolalainen ja hän nyt on Suomen parhain mies muutenkin, joten traumoja en ole saanut.
        Isä on ostanut minulle asioita joista on oikeasti hyötyä ja voinut jopa tienata rahaa .

Edes maalla jossa oli normaalia ajaa traktorilla kouluun ja parkkipaikka täynnä mopoja ei ollut tällaista rallia ihmisten pihateillä ja ikkunoiden alla.

Ja sitä paitsi mopot on niin noloja oikeasti koittakaapa kuvitella aikuinen ihminen ajamassa jollain skootterilla. Ihan sairaan noloa ja sitten vielä keula pystyssä ja ei minusta se ei näytä siistiltä se näyttää itseasiassa ihan typerältä tulee mieleen sellainen sirkusapina .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä että näissä perheissä on kaikki uudimmat hilavitkuttimet anteeksipyyntönä ja normalisoimassa juomista.. onhan se ryyppäämisen jälkeen niin nöyrä mies.

Ja aina joku puolustelee näitä teiden hirmuja sanomalla : " antakaa niiden nauttia harrastuksesta". Just eli minäkin saisin soittaa musiikkia täysillä ulkona, jos se on minun harrastus ja nautin siitä tai jos joku harrastaa metsästystä tulee toisten pihalle ampumaan tai jos harrastaa graffiteja julkisten paikkojen seiniin.

Kukaan ei kiellä harrastamista oli se sitten mikä tahansa harrastus, mutta niille harrastuksille on olemassa paikka ja säännöt sekä aika .

Liikenne ei ole temppurata eikä ralli rata .tuskin se Kalle Rovanperäkään ajaa koko ajan rallia liikenteessä, vaikka se on sen työ ja harrastus.
        Ei ne oikeat motocross harrastajat harjoittele tuolla koulujen pihalla .

Onhan se toisaalta aika söpöä, että saa tuossa iässä leikkiä olevansa stunt mies, mutta tosiasia on se, että voisi mennä leikkimään jonnekkin suljetulle alueelle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En Ole perhosta sori vaan, en kyllä alunperin täältä päinkään onneksi nimittäin hävettäisi olla Kokkolasta kotoisin. Tämä on ehdottomasti Suomen huonoin kaupunki ja paskan makuinen vesi .
        Tässä kaupungissa ei ole mitään hyvää, mutta siedettävä olisi jos ei olisi näitä pärinä terroreita .
        En halunnut mopoa, koska minun mielestäni se on aina ollut noloa hommaa.
        Olen aina pyöräillyt joka paikkaan ja isäni on maailman paras isä, joka osti mieluummin minulle auton ja opetti minulle vastuullisuutta.
        Minun isäni välittää minusta enemmän kun teidän isät ja hänen ei ole tarvinnut minua hävetä tai maksaa sakkoja tai minun hautajaisia.

En ole myöskään koskaan pimpotellut toisten ihmisten ovikelloja vaikka isäni olisi niin nuorempana tehnyt.
        Harmi ettei teillä ole niin hyvää isää kuin minulla .hän on maailman paras isä koska hän ei ole kokkolalainen ja hän nyt on Suomen parhain mies muutenkin, joten traumoja en ole saanut.
        Isä on ostanut minulle asioita joista on oikeasti hyötyä ja voinut jopa tienata rahaa .

Edes maalla jossa oli normaalia ajaa traktorilla kouluun ja parkkipaikka täynnä mopoja ei ollut tällaista rallia ihmisten pihateillä ja ikkunoiden alla.

Ja sitä paitsi mopot on niin noloja oikeasti koittakaapa kuvitella aikuinen ihminen ajamassa jollain skootterilla. Ihan sairaan noloa ja sitten vielä keula pystyssä ja ei minusta se ei näytä siistiltä se näyttää itseasiassa ihan typerältä tulee mieleen sellainen sirkusapina .

Tiesitkö, isäsi suuntautumisesta nuoriin, tummaihoisiin poikiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on yksi vaihe mopottoman elämän traumojen purkautumisessa. Syytellään alkoholistiksi, kun muistojen syövereissä , oma isäsi teki sinulle humalassa jotain anteeksiantamatonta...

Vuosien jälkeen, tunnet kuitenkin nauttineesi "kyydistä"..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on yksi vaihe mopottoman elämän traumojen purkautumisessa. Syytellään alkoholistiksi, kun muistojen syövereissä , oma isäsi teki sinulle humalassa jotain anteeksiantamatonta...

Vuosien jälkeen, tunnet kuitenkin nauttineesi "kyydistä"..

Tämä jankkaaminen ei lopu, ennen kuin esittämäni (suunnittelemani) kevytmoottorirata rakennetaan joko Perkkiöön, tai vieressä olevaan; tarpeettoman Heimarin raviradan paikalle. Huomatkaa, että ravi ei ole urheilua, vaan eläinrääkkäystä; mennyttä sairasta kultturellia, turhaa ja naurettavaa totonpelaamista... Mopoilu on kuulunut aina teini-ikäisten "kasvukipuihin", kuuluu ja tulee kuulumaan. Tosin, poikamme ei koskaan halunnut mukaan "moporalliin", vaan alkoi harrastaa musiikkia, kitaran ja rumpujen soittoa kimpassa kaveriporukan bändissä.
        Jos ja kun mopoilua (tai musisointia) harrastaa, niin se ei kuulu kaupungin kaduille, julkisiin tiloihin (pl keikat ja kilpailut), eikä saa häiritä asukkaita/yöunia. MOT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä jankkaaminen ei lopu, ennen kuin esittämäni (suunnittelemani) kevytmoottorirata rakennetaan joko Perkkiöön, tai vieressä olevaan; tarpeettoman Heimarin raviradan paikalle. Huomatkaa, että ravi ei ole urheilua, vaan eläinrääkkäystä; mennyttä sairasta kultturellia, turhaa ja naurettavaa totonpelaamista... Mopoilu on kuulunut aina teini-ikäisten "kasvukipuihin", kuuluu ja tulee kuulumaan. Tosin, poikamme ei koskaan halunnut mukaan "moporalliin", vaan alkoi harrastaa musiikkia, kitaran ja rumpujen soittoa kimpassa kaveriporukan bändissä.
        Jos ja kun mopoilua (tai musisointia) harrastaa, niin se ei kuulu kaupungin kaduille, julkisiin tiloihin (pl keikat ja kilpailut), eikä saa häiritä asukkaita/yöunia. MOT

Taas Ressun viisautta, totta, ja nerokasta filosofiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Em.alueelle on jo kaavoitettu ok taloja, joten se siitä. Ehdotan uudeksi radanpaikaksi suntinrannan venevajojen aluetta. Lähtö olisi entisen mutteribaarin kohdalta suoraan suntin suulle. Tähän tulisi suunnittelemani silta (motorsilta) suntinsuunyli meripuistonpuolelle.

Tästä ajettaisiin taas suntinrantaa pitkin pususillalle, (nimi voisi olla tofferinsilta), ja siitä yli takaisin lähtöpaikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa taas kerran. Miksi sinä olet Kokkolan ainoa järkevä.
        Nyt äkkiä nopeaa sitä rataa tekemään ja ykäsonnit, karenit ja työssäkäyvät kiittää

• Anonyymi

Vanhemmat vastuuseen ja 5000 sakot virittämisestä

• Anonyymi

Pitäisikö noita amislaisia työllistää enemmän koulussa. Ei jäisi aikaa kaikkeen hölmöilyyn, mitä aikuisena läpäksi kutsuvat.

Loppuisi myös se poliitikkojen menkää töihin huutelu, kun itse joskus joutuisivat jotain tekemään amisläppirn sijasta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3417
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3360
    Aihe