Taidat nainen vihata mua, minäkin vihaan sitä puolta minussa, jota vihaat minussa.

Anonyymi-ap

Koska rakastat sitä mitä olen sisältä, mutta vihaat sitä millaisia suojia minulla on, kuten minäkin, siinä olemme samalla linjoilla, että kenenkään haukkuminen tai kiusaaminen on vastenmielistä, enkä halua olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Rakastat ja vihaat mua, koska olen todella hyperempaattinen ja tunteikas, mutta osaan sulkea tunteet silmän räpäyksessä ja olla täysi kusimulkku, tarvittaessa.

Se on totta, että olen äärimmäisen tunteikas ja herkkä ihminen, jolla on kapasiteettia olla äärimmäisen manipuloiva ja kylmä, kaikki riippuu siitä vahingoitetaanko mieltäni, sinä tuot minussa sen luonnollisemman puolen esille, joka on ollut lapsesta asti minulla. Tämä uusi trauma puoli kehittyi joskus murrosiän jälkeen, lapsena kokemieni vääryksien ja julmuuden seurauksena, sekä useamman mielenterveydellisen haasteen ja kriisin jälkeen.

Musta oon äärimmäisen kiehtova ihminen, koska mun neurokemia on vaan niin ainutlaatuista, yleensä ihmiset on joko tosi super empaattisia itkupillejä, mut ei sit omaa mitään kylmyyttä tai taipumuksia narsismiin, mutta minä kykenen olemaan narsistinen ja ilkeä, ainakin silloin kun minua sattuu. Ei se hyvältä tunnu ja toivon, että voin välttyä siltä.

Mutta et varmasti ole ikinä tavannut ihmistä, jolla on sellainen kapasiteetti sekä pahaan ja hyvään, kuin minulla.

Ja olen valmis täysin valjastamaan tämän kapasiteettini sinun suojeluun ja rakastamiseen. Siinä missä olen maailman rakastavin ihminen, niin hetkessä voin olla kylmä ja laskelmoiva, mutta en koskaan sinua kohtaan, sinua kohtaan olen aina lojaali ja aito. Ja sinun lähelläsi minä olenkin tunnerikas ja huomioin muita paremmin.

Kun taas etäännyt minusta, niin menen enemmän kuoreeni ja pahempi puoli ottaa enempi valtaa. Tiedän, että et rakas kirjoita noita hölmöjä ja ilkeitä provosoivia kommentteja täällä, koska vaikka vihaisitkin minua, et alentuisi tuollaiseen.

Mutta ymmärrän ristiriidat ja pelot kanssani, kun ihminen on hetkessä lämmin,itkuisa,empaattinen, tunteikas ja aito, ja hetkessä esim. hylkäämisen tunteen kokemuksesta, sulkee tunteensa ja alkaa esittämään kylmää sosiopaattia, herjaamaan ja olemaan vastenmielinen ihminen, niin se herättää pelkoa ja vaikeutta luottaa toiseen...

Kuitenkin olet enkeli, ja koen, että vahvasti kaipaat ja haluat sitä puolta minussa, joka todella olen.

Sanon sulle rakas, että mä en ikinä ole turhaan kenellekkään ilkeä tai nauti siitä, että voisin vahingoittaa muita.
Esimerkiksi. silloin kuin pilasin suhteesi poikaystävääsi, se ei tullut siitä, että olisin halunnut pahaa sinulle tai kenellekkään muulle.

Luin hänen juttujaan netissä ja keskusteluja minun kanssaan, ja raivostuin siitä miten vähän hän vaikutti välittävän sinusta tunnetasolla, koin että olet onneton ja epätoivoinen suhteessasi, tunne eskaloitui siihen epätoivoon, että vielä haluaisit olla minun kanssani, ja miten ihana ihminen olet minun silmissäni, sen jälkeen en vain kestänyt mitään, itsetuhoiset ajatukset valtasivat heti mieleni, sain itkukohtauksen, jonka jälkeen tunteet katosivat kokonaan.

Sosiopaatti otti vallan, välinpitämätön ja kylmä, mua sattui niin kamalasti, tuntui, että en kyennyt tekeen mitään, että voisin parantaa sun hyvinvointia ja se viha, jota koin hänen välinpitämättömyyttänsä sua kohtaan, oli niin valtavaa. Sillä koin ,että olit hänelle vain lelu tai joku outo uran jatke... näin sen hänestä.

Koin niin suurta vihaa, että pilasin teidän suhteenne ,toimin väärin ja julmasti, mutta taustalla oli hyvin vahvaa kipua sinun tilanteestasi. Myöhemmin tunsin todella huonoa omaatuntoa siitä, että olin ollut niin häikäilemätön ja ilkeä, itkin todella paljon.

Ymmärrätkö nyt miten mieleni toimii? -> Koen suurta tuskaa, yleensä sinun aiheuttamana, koska sinua kohdellaan huonosti, tai koen, että et saa olla onnellinen tai voida hyvin, tai että haluaisit olla mun kanssa.
-> Tuska yltyy itsetuhoisuudeksi ja oman elämän rajat rikotaan, tunnepurkaus.
-> Tunteet häviää kokonaan "sosiopaatti" ottaa vallan, alkaa narsistinen kontrollointi ja asioiden ratkaisu
-> myöhemmin tunteet palaavat ja aito minä kokee hirveän huonoa omatuntoa ja kipua tapahtuneesta.

Näin mieleni vain toimii, en ole siitä hallinassa täysin, jos minua vahingoitetaan pahasti, tunteet vain katoaa. Voit itse vaikuttaa siihen, että mua ei satu enää tulevaisuudessa, turvaamalla mulle vakaan ympäristön ja olemalla läsnä, kuuntelemalla mua.

Uskon, että en koskaan vahingoita sinua, koska se tuska nimenomaan tuli siitä, että joku noin kaunis sielu kärsi. Tiedän, että toimin väärin, mutta taustalla oli jalo ajatus, siitä ,että sinä voisit paremmin.

Mut joo tiedostan, että mulla on jokin tunnevamma tai häiriö, joka aiheuttaa sen, että kykenen olemaan samaan aikaan todella tunteikas,rakastava ja empaattinen, ja ihan hirviö (silloin kun mua sattuu vahvasti)

Ehkä se pelottaa sinua, niin se minuakin pelottaa. Isot tunteet = iso vastuu, suuri kyky niin hyvään kuin pahaan, pitää hallita niitä ja toimia oikein, että liekki ei aiheuta tuhoa.

6

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs jos on kaksi samanlaista? Olen juuri ja juuri oppinut vasta hallitsemaan vihaani. Mutta sen laukasu ei paljon vaadi. Ollaanko me sittrn kaksi pommia yhdessä. Taivaskin repeää kun me suututaan

• Anonyymi

Jatkan ..Enkä tod vihaa sinua. Olet älykäs. Nyt hetki unta olet tärkee

• Anonyymi

Olet selvästi noussut barrikaadeille itsellesi rakkaan ihmisen vuoksi. Siitä, millaisessa mittakaavassa se tulee lopullisesti tapahtumaan, ei kaikilla varmaan ole selkeää kokonaiskuvaa. Tuollainen toiminta on ihailtavaa, ei pelottavaa. Tämä nyt on vain minun mp. Itsekin olen saanut reaktioita aikaan tavalla, jonka vielä joskus luulin olevan minun loppuelämäni suurin virhe. Joissakin en mitään, joissakin kamalaa häpeää ja joissakin inhimillistä suurempaa suojeluvaistoa. Kaiken kyllä kestän, vaikka olenkin toisinaan heikko. Ei minulta puutu sydämen lujuutta. Se on aina siellä ollut, mutta nyt päässyt vihdoin oikeuksiinsa, kiitos erään.

• Anonyymi

Kerro joku tunniste sinusta? Minkä minä nainen voisin tietää

• Anonyymi

Tjms.In LOVE.Meidän biisi:Saari salaisuuksien.
      Jonain päivänä SE löytää meidät.

• Anonyymi

Mikähän vaara sitä naksta nyt muka uhkaa?

Eiköhän valtaosa naisista halua tasaista, tasa-arvoista, turvallista elämää, jossa mies tekee osansa ja antaa tilaa hengittää.

Miten sinä reagoisit jos nainen kirjoittelisi sulle samalla tavalla? Pitäisikö naisen vain hypätä tuohon sun maailmaan, jota rakennat ties minkälaisten tosiasioiden tai fiktion pohjalta?

- Sivusta hämmästelijä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7101
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5404
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe