Pallon lätkyttelijöioden lakana?

Anonyymi-ap

Useampi ukkeli asenteli tunti tolkulla häiriten liikennettä aamun
töihinmeno aikaan rautasillalle lakanaa,mihin tuo uroiden työn
tulos hävisi sillalta??Oliko luvaton vai heikko rakenteinen turval-
lisuus uhka vai mikä otti pois.??

15

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lietemies geggon uusi logo.

• Anonyymi

Sen ei tarvinnut olla pidempään rölli hoiteli mainonnasta kymppitonnin
      heti kun oli ripustettu????

• Anonyymi

Vampulan lentopallo saa kaikki mitä haluu
      Lakana kerkes jo rikkoon toisen katuvalopylvään
      Mutta meneekö lasku valopylväästä lentopallon pelaajille
      Todennäköisesti kaupunkin painaa villasella se meidän veron maksajien piikkiin

• Anonyymi

Otettiinko alas rikkoontuneen pylvään takia??Kuka antoi luvan tuohon
        ripustukseen vai oliko ukkeleilla oma lupa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otettiinko alas rikkoontuneen pylvään takia??Kuka antoi luvan tuohon
        ripustukseen vai oliko ukkeleilla oma lupa???

Katos vaan rikki on valopylvään jalaka,laskua asentajille ja koko summa.
        Muutoin eivät opi lopettamaan.

• Anonyymi

Näin kirjoitetaan luvasta.

Ripustusrakenteet valaisinpylväisiin tulee tehdä kiinteänä ja siten, että ne kestävät paikalliset tuuliolosuhteet ja banderollin kiinnitysratkaisussa tulee huomioida ilkivalta. Banderolli asennetaan valaisinpylväisiin, jotka on tuettu siltarakenteeseen. Sijoituslupa voidaan peruuttaa, jos jatkamiselle ei ole edellytyksiä. Esimerkiksi luvan voimassaoloaikana havaitaan banderollin aiheuttavan vaurioita sillan/ valaisinpylväiden osalle tai banderolli vaarantaa liikenneturvallisuutta.

• Anonyymi

Onko allekirjoitusta??

• Anonyymi

Luvan on antanut teknisen puolen rouva joka asuu länsirannikon kaupungissa

• Anonyymi

On tehty lupa virkahenkilä päätöksenä

• Anonyymi

Ihme kun eivät lakanoineen jorpakkoon lentäneet. Oli nostinta, kypärät visusti päässä ja silti toiminnasta/työturvallisuudesta vastaava valkokypäräinen seisoi sillankaiteella ilman turvanarua solmimassa alapäätä.
      Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, mutta mitä kokonaan tekeminen sitten vaatisi?

• Anonyymi

Jos lupa on käsketty antaa röllin johtaman aivokääpiöryhmän(KH)toimesta
        ei viranhaltija tietysti voi mitään.Valvonta sen sijaan kuuluu kaupunkille.
        Mutta jos lähtivät tuohon ilmoittamatta saavat maksaa
        Aikataulu kyllä viittaisi siihen että omatoimisesti räpellettiin,tuon olisi voinut
        kötöstellä yöllä tai aikaisin aamulla

• Anonyymi

Huittisten Kaupunki maksoi lakanan asennuksen. Pari tonnia verorahoja taas käytetty väärin.

• Anonyymi

Ei kait tuota taidon ja tekniikan huippua alle kymppitonnin saa?
        Eikös niistä kettinkeistä KTK:n risteykseenkin maksettu 70000€
        eikä ainuttakaan lentokalaa ole häkkyrään jäänyt??

• Anonyymi

Lisää on luvasa lakanain asennusta sillä vuaren 2026 lietemessut on päätetty pitää huittisjärven lietepaviljonkilla!
      Lakanan asennus tullaan aloittamaan ajoisa, sillä pitäjän tyämiähet hoitavat asennuksen.
      Kooltansa lakana on isompi mitä on pitäjällä koskaan nähty! messuille tavoitellaan kaikkein aikojen kävijäennätystä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe