Näin ilmoituksen jossa aikuisten tukanleikkuu maksaa alk 20 e ja lasten 15e.
Onko tämä hinta kannattava nykysuomessa?
Vai onko sama juttu kuin 5 euron pitsat?
Kannattaako bisnes?
10
719
Vastaukset 10
- Anonyymi
Paljonko siellä Sinun tuolissasi istahtaminen tekisi ,? Tukkani ei vielä ole täysin kasvanut mutta laidoilla ja takaraivolla on kyllä hyvä alku ?
- Anonyymi
Anna kasvaa ne mitä on jäljellä ja peittele haituvilla kaljusi.
- Anonyymi
kun on kelasta piikki auki, niin voi puuhastella aikansa ratoksi näon vuoksi.
- Anonyymi
Älä nyt itsestäsi kaikkea kerro.
- Anonyymi
Noin se on.
20€ :n leikkaukset onnistuvat kun yritys on n, 1.5 vuotta pystyssä ja sitten kun todelliset verot pitää maksaa laitetaan yritys nurin tai myydään sukulaiselle. ja taas uusi aika ennen todellisia veroja alkaa.- Anonyymi
Kummallista touhua. Ei olleet kampaajien/ partureiden tulot raposia ennen ainakaan kun verojuorulehdykkä vielä ilmestyi. Hyvin näyttivät silti pärjäävän, talot,mökit,autot jokaisella,ulkomailla ja Lapissa kehuivat reissaavan. Ajanvarauskirjat kyllä olivat täynnä kun soitti. Yhtälö oli omituinen. Vielä eläkkeen juostessa käytiin/käydäänkö avittamassa ihmisten kotona hiuspulmissa, tuskin ilman korvausta hyvän työn tekivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallista touhua. Ei olleet kampaajien/ partureiden tulot raposia ennen ainakaan kun verojuorulehdykkä vielä ilmestyi. Hyvin näyttivät silti pärjäävän, talot,mökit,autot jokaisella,ulkomailla ja Lapissa kehuivat reissaavan. Ajanvarauskirjat kyllä olivat täynnä kun soitti. Yhtälö oli omituinen. Vielä eläkkeen juostessa käytiin/käydäänkö avittamassa ihmisten kotona hiuspulmissa, tuskin ilman korvausta hyvän työn tekivät.
Tekivätkö pimeästi osan🤔
- Anonyymi
Kannattavaa se kyllä on.
Varsinki kauppakadun punatukkasella parturilla..Kun ei minkäälaista kassakonetta ei minkäälaista pankkikorttikonetta .Maksuksi käy vain kateinen. - Anonyymi
Kylän kallein parturi-kampaamo on varmasti jossa kaks muijaa repii kaksinkäsin korkiammalla hinnalla ku missään. Luulevat olevansa parhaat ! Mutta sehän ei piä paikkaansa.
- Anonyymi
Sinne ei pijä sitte pakkautuo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493