Mitä mieltä niistä?
Elämän helppous nautinnot
43
300
Vastaukset
- Anonyymi
Ansaittua
- Anonyymi
Juuri niin, töitä on paiskittu.
- Anonyymi
Työllä ansaitsee mitä vaan
- Anonyymi
Nautintaoikeuden ansaitsee
- Anonyymi
Turhat murheet pois.
- Anonyymi
Nauttia voi melkeimpä mistä vain. Asenne ratkaisee.
En tarvitse mitään suurta ja ihmeellistä nautiskeluun. Eilen juuri puhuimme puolison kanssa, miten kivaa on kun tulee syksy tai onhan se jo, ja pimeät illat ja saadaan taas istua iltaa yhdessä syöden hyvää ruokaa ja pelaillen korttipelejä; ihan siis tavallista juttua mutta meille näkyy mukavasti kaupungin katuvalot kun asumme keskellä kaupunkia toisessa kerroksessa
Tänään tulee muutama naisystävä iltaa istumaan luokseni kun puoliso on kalareissulla; jutellaan ja parannetaan maailmaa; tämä on minulle nautinto. Ystävät ovat tärkeitä- Anonyymi
Niinpä, elämää hissun kissun....
- Anonyymi
Kerrostalossa asumisen helppous vertaan aiemmin kun asuin omakotitalossa, nuorempana omakotitalo oli viihtyisämpi, ei enään.
Jotain ajankulua pitää olla.- Anonyymi
Sama täällä. Niin ihanaa kuin omakotitaloasuminen onkin, ei se enää ole tarkoituksen mukaista, ainakaan meille. Lapset ovat jo maailmalla eikä tilaa tarvita niin paljoa. Kesät menee omalla mökillä ja talvi nautiskellaan kerrostaloasumisen helppoudesta
- Anonyymi
Kirpputorin takahuoneessa saa kunnon nautinnon jonkun vanhan patjan päällä.
- Anonyymi
alottajalle kysymys :
ONKO NIITÄ ?
ONKO
ELÄMÄ HELPPOUS ? - Anonyymi
Kumma kysymys, mitkä helppous nautinnot?
- Anonyymi
Kukin nauttii mitä nauttii, mitäpä niistä on muilla sanomista.
- Anonyymi
Aloittaja olisi voinut tehdä pitemmän listan nautinnoista ja omistaan.
Joskus aloituksia tajutaan väärin.
Minun mielestä tarkoitetaan ihan tavallisia ei mitään alkoholi yms.
Ruoka on nautinto. Kävely, marjastus, kalastus jne. mökkeily. - Anonyymi
Näin kuvan kännissä olevista tilhistä makaamassa kadulla, jotka oli syöneet käyneitä pensaan marjoa. Jotkut ihmiset tekee samaa. .
- Anonyymi
Tekeeköhän linnutkin tietoisesti kännäämistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeeköhän linnutkin tietoisesti kännäämistä?
On tehty tutkimus simpanssi apinoiden syömätavoista Ugandassa. Ne syövät keskimäärin 4,5 kg eri kypsyysasteisia hedelmiä joiden keskimääräinen etanoolipitoisuus on 14 grammaa. Se etanoolimäärä vastaa kahta alkoholipitoista drinkkiä ihmiselle.
Hirvetkin tulevat ihmisten puutarhoihin syömään ylikypsiä omenoita ja päärynöitä syksyisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tehty tutkimus simpanssi apinoiden syömätavoista Ugandassa. Ne syövät keskimäärin 4,5 kg eri kypsyysasteisia hedelmiä joiden keskimääräinen etanoolipitoisuus on 14 grammaa. Se etanoolimäärä vastaa kahta alkoholipitoista drinkkiä ihmiselle.
Hirvetkin tulevat ihmisten puutarhoihin syömään ylikypsiä omenoita ja päärynöitä syksyisin.Hyvää oloa hakevat ilmeisestikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää oloa hakevat ilmeisestikin.
Hän hakee siinä alkoholin tuomaa ja / tai aiheuttamaa eufoorista tilaa eläimille(kin).
- Anonyymi
Helppous tuntuu myös vapautena tehdä aika paljon sitä mitä itse tatoo, muuttaa mielipiteensä viime tipassa. Eilen luin menovinkin aamulehdestä. Muutin koko päivän suunnan, yksi meno jota en ollut suunnitellut etukäteen. Illalla oli olo niinkuin olisi voittanut jotakin.
- Anonyymi
Se on rutiinien rikkomista, rutiinit on hyviä, ja hyvä on myö rikkoa niitä joskus.
- Anonyymi
Tuo toimii myös aiheisiin, jotka jäävät syystä tai toisesta odottamaan tekeytymistään. Mullakin oli eilen oloo kuin voittajalla. Kauan vaivannut ratkesi suht' pienellä 'työllä'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo toimii myös aiheisiin, jotka jäävät syystä tai toisesta odottamaan tekeytymistään. Mullakin oli eilen oloo kuin voittajalla. Kauan vaivannut ratkesi suht' pienellä 'työllä'.
Kivaa.
- Anonyymi
Mahdollisuus toteuttaa kohtuullisia mielitekojaan, on sinänsä jo nautinto.
Tuo mahdollisuus pitää sisällään myös helppouden olla toteuttamatta jotain mieleen juolahtavaa.- Anonyymi
Pelkkä kävely voi olla nautinnollista, jos asian oivaltaa.
- Anonyymi
Minulle riittää tavallinen arki ja siihen haluaisin lisäksi tehdä töitä kahtena tai kolmena päivänä viikossa! Pieniä lapsia hoitaen! Se olisi unelma elämää! Menetin aikoinaan itselle hyvin mieluisan työpaikan ja se on ollut sisälläni suruna kauan!
- Anonyymi
Toivon mukaan keksit muuta tilalle....
- Anonyymi
Sain tarjouksen ilmaisesta kasvohoidosta. Edellisessä olen ollut reilu parikymmentä vuotta sitten kun olin harjoitus-asiakkaana lapsen kosmetologikoulutuksessa.
Olipa nautittavaa. En ollut milloinkaan saanut Ultra-hierontaa, kivasti lämmitti. Hienot voiteet. Ja lopputulos - uskokaa tai älkää - kuulas ja hehkuva iho. Olin ällistynyt.
Innostuneena kysyin, paljonko tämmöinen maksaa jos siloin tällöin kävisin vanhaa, vähän liian kuivaa ihoa hoitamassa ja vielä enemmän hoidosta ja hemmottelusta nauttimassa.
Yksittäisiä hoitoja ei anneta lainkaan. Nyt on tarjous. Vuoden paketti jossa käydään paikan päällä hoidoissa10 kertaa ja saa laadukkaat aineet ihon hoitoa varten, maksaa vuodessa 2400 e jaettuna kk-maksuihin. Ilman tajousta yli 3000 e.
Sain ihme-seerumia lähtiessäni lahjaksi. Hoitaja oli ihanan asiallinen ja miellyttävä. Niistä ampulleista nautin täysin siemauksin kotona kuurina. Pistäisikö rahaa haisemaan, mitä sitä perillisille hilloamaan? Näkäjään viimeisen päälle järkevästä rahankäyttäjästikin joku pääsee nahasta läpi.- Anonyymi
Minä kävin just juoksulenkillä, pikkasen kirpakka saa ja nyt on upea hehku kasvoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin just juoksulenkillä, pikkasen kirpakka saa ja nyt on upea hehku kasvoilla.
Yli 70 ja juokset? Vau...
- Anonyymi
No, onhan tämä nykyään helppoa ja nautinnollista, voi tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa eikä kukaan ole marisemassa ja moittimassa yksin kun elelee eikä ole tilivelvollinen kellekään. Joka päivälle on mieleistä tekemistä niin kotona kuin muuallakin ja voi extempore muuttaa suunnitelmiakin jos sattuu muuta sopivaa tulemaan eteen, vaikka hyvä kylpylätarjous. Enemmänkin voisin matkustella mutta pieneläkeläisen pussi ei kestä :D
- Anonyymi
Matkustelu on hankalaa, ei kivaa jäädä yöksi johonkin hotelliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vanha jaksa, rasittavaa touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämpimien merien täysihoitoristeilyt. Lisäviikot lomakeskusten täysihoidossa.
Ei vaikeaa.
Pienehköjen porukoiden kiertomatkat. Maltillisilla aikatauluilla. Jatkoviikot myös lähtökaupunkien hotskujen täysihoidossa.
Sopivat meille niin kauan 74 vuotisen naisen terveys piti.
Onneksi aloitimme ajoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikeaa.
Pienehköjen porukoiden kiertomatkat. Maltillisilla aikatauluilla. Jatkoviikot myös lähtökaupunkien hotskujen täysihoidossa.
Onneksi aloitimme ajoissa.Ei ole tottunut matkusteluun, Ruotsi ainoa missä käyty, Suomea kierreltiin joskus, sekin vähentynyt, jopa kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikeaa.
Onneksi aloitimme ajoissa.Ei sovi minulle. Turistirysät missään muodossa eivät ole koskaan, no ehkä nuorena, olleet minun juttuni. Likaista, meluistaa, teennäistä ja rahan tuhlausta ja luonnollisesti myös turistein höynäyttämistä olipa risteily, lomakeskus, aurinkoranta tai muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi minulle. Turistirysät missään muodossa eivät ole koskaan, no ehkä nuorena, olleet minun juttuni. Likaista, meluistaa, teennäistä ja rahan tuhlausta ja luonnollisesti myös turistein höynäyttämistä olipa risteily, lomakeskus, aurinkoranta tai muu.
Myös paikalliset asukkaat inhoaa turisteja, liika on liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös paikalliset asukkaat inhoaa turisteja, liika on liikaa.
Päivän piipahtaminen kussakin satamakaupungissa ei ole turistirysässä luumuilua!
Me suunnittelimme etukäteen kunkin satamakaupungin ohjelman välttäen massavaelluksia.
Paikallisilla, julkisilla kulkuneuvoilla etukäteen hahmotetuissa mielenkiinnon kohteissa.
Muut kuin risteilyt ja kiertomatkat olivat omatoimisia mutta nekään eivät olleet sitovia lukuun ottamatta siirtymisiä.
Eniten omatoimisia.
Varattuina meno-paluu lennot ja menopään kentälle auton varaus. Siinä valmistelut!
Ihmettelen, etteivät ihmiset tunnu käsittävän muuta kuin turistirysissä hietikoilla tai hotellien uima-altailla makailun!
Vaimon kanssa 4 maanosaa, 52 valtiota. Yhteen laskettuna noin 18 kuukautta.
1971 - 2008. Lapset mukana osalla jo alle kouluiän. Murrosiässä alkoivat matkustelemaan sekä keskenään, että myöhemmin myös yksinään.
Ensimmäisellä, reilun 4:n viikon automatkalla ajelimme Välimeren pohjoisrantaa pitkin piipahtaen siellä mihin mieli teki. Lopussa olimme vajaan viikon Monacon naapurustossa rannalla maaten joten sitäkin on kokeiltu.
- Anonyymi
Kottikärryt kyyti helpotus.
- Anonyymi
nokkakärryt kätevät....
- Anonyymi
Tyydyttävä elämä vaatii eri kiinnostavien alueiden hasteita, onnistumisten iloja ja epäonnistumisista selviytymisiä.
Liian helppo on tylsistyttävää ja ikövää.
Alkoholin krooninen käyttö sekä sortuminen huumeisiin ovat merkkejä tuosta ikävystymisestä.- Anonyymi
Apatia ja alakulo uhkaa, jos jumiutuu kämppäänsä, on lähdettävä ulos vaikka vain kävelemään, sekin on hyödyksi, tulee uusia mietteitä ja kuntokin nousee.
- Anonyymi
Nautin aina, kun on tilaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492478Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on602228- 492035
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2101738Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681650- 201610
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok891437Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s151419Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121370Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191354