mieheen. Olen nuorempi. Mutta olen ihan hulluna häneen. Tunnen häneen älyllistä ja seksuaalista vetoa. Itken yöt yksin kun en voi olla hänen kanssaan.
Rakastuin seitsemänkymppiseen
37
445
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitä ikää tuot esiin? Ei rakkaus semmosista tiedä mitään.
- Anonyymi
Kyllä minä häntä rakastan.
- Anonyymi
Siinä on eroa oletko 20-vuotias vai 50-vuotias.
- Anonyymi
Tietysti. Palsta-asukit tuovat aina kaikista epätodellisimman asian esiin kun muuta elämää ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti. Palsta-asukit tuovat aina kaikista epätodellisimman asian esiin kun muuta elämää ei ole.
No just. Noinhan se on. Se sittemänkymppinen ukko ihan ite kirjoittelee naisena täällä. Ressukat yrittää pönkittää täällä egoansa kun siellä irl ei tuu mitään huomioo naisilta. Säälittävää touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just. Noinhan se on. Se sittemänkymppinen ukko ihan ite kirjoittelee naisena täällä. Ressukat yrittää pönkittää täällä egoansa kun siellä irl ei tuu mitään huomioo naisilta. Säälittävää touhua.
Olet väärässä. Olen rakastunut seitsemänkymppiseen mieheen ja epätoivoinen. En ole rskastunut näin pahasti vuosiin. Jättäisin kaiken hänen takiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se yks seiskakymppinen ukko on kyllä just niin sekasin että takuulla kirjoittelee itelleen täällä 😆 on meitä kyl niin moneen junaan ett…😵💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tietysti. Palsta-asukit tuovat aina kaikista epätodellisimman asian esiin kun muuta elämää ei ole."
Niuvan ovet ovat jääneet taas kerran liian auki!?
- Anonyymi
olet se 70v mies.
- Anonyymi
En ole. Olen rakastunut häneen... Näen hänestä uniakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpö höpö.
Höpö höpö itsellesi. Olen epätoivoinen. Rakastan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilman mutta joo 🤣🤣🤣
- Anonyymi
No voi voi sentään,rakastuitko,mihin rakastuitko,sepä on si nun onkelma,jos se mies ei sua halua!
- Anonyymi
Joutaisit vankilaan muita häiritsemästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutaisit vankilaan muita häiritsemästä!
Mitä höpötät?
- Anonyymi
Sinutko se sit haluaa,siinäpähä halutkoon!Ei kuulu mulle kiusaaja olet!
- Anonyymi
Miksi et voi olla hänen kanssaan?
- Anonyymi
Paljon kaikenlaisia esteitä.
- Anonyymi
En ole vielä 70 mutta se on vain numero. Jos kuvittelet jonkun ihmisen pelkän iän perusteella, se on vain kuvittelua ja todellinen tilanne oikeassa elämässä ei varmasti vastaa kuviteltua.
- Anonyymi
En kuvittele, hän on elämässäni.
- Anonyymi
Arvaan et sinua häiritsee tuo ikä ja ikäero-juttu, mutta yritä miettiä asioita ikärajattomasti elämän kannalta. Iästä riippumatta meillä on käytössä vain nykyhetki, huomisesta emme tiedä mitään, ainakaan varmaa. Nainen ja mies voivat antaa toisilleen henkisesti ja fyysisesti todella paljon ja kyse on nimenomaan pyyteettömästä antamisesta, ei vain ottamisesta. Elämä ei ole pelkkää teknistä suorittamista. Seksuaalisuus on todella fine, mutta se on osa kokonaisuutta. Kun molemmat tuntevat toisiinsa henkistä ja fyysistä vetoa, siinä äly ja voimakkaat tunteet vellovat päässä ja kehossa varmistaen elämän olevan aikamoista vuoristorataa. Mutta juuri siksi, asioista voi nauttia aina enemmän kuin elämä ei ole tasaista viivaa. Minusta ihmisen suurin saavutus ja autuus tässä elämässä on löytää ihminen, johon on monitasoinen yhteys hänen kanssaan. Se on suorastaan elämää suurempaa.
- Anonyymi
Hän ehkä miettii enemmän ja on kaikenlaisia esteitä. En ole pitkään aikaan ollut näin rakastunut. Jättäisin hänen takiaan kaiken... Kaipaus tuntuu kipuna kehossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ehkä miettii enemmän ja on kaikenlaisia esteitä. En ole pitkään aikaan ollut näin rakastunut. Jättäisin hänen takiaan kaiken... Kaipaus tuntuu kipuna kehossa.
Ja sun ikä oli…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sun ikä oli…?
Hyvin paljon vähemmän.
- Anonyymi
Oletko tehnyt asian hyväksi jotain, tietääkö mies sinusta? Mies saattaa aristella juuri ikäeroa.
- Anonyymi
Kerro ny ikäsi. Itse oon ihastunut itseäni 15v vanhempaan kuuskymppiseen ja tuntuu siltä, ettei meillä vaan taida aika riittää tässä elämässä. On esteitä. Surullista.
- Anonyymi
Jätä mun isä rauhaan, se on naimisissa!
- Anonyymi
Miksi luulet, että kyse isästäsi? Arvaan: isälläsi salasuhde toiseen vapaaehtoisesti mutta selittää asian perheelleen niin että häntä yksipuolisesti ahdistellaan. Normi pettäjä meininkiä. Aloituksessa, ei puhuttu lapsista mitään.
- Anonyymi
Kun olen 50, sinä olet 70 ☀️ :)
- Anonyymi
Ahaa, ihan mitätön ikäero ja sekin vain kellosta mitattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minkälaisesta kellosta…?
- Anonyymi
Mielestäni on turha miettiä esim. sitä että kuoleeko joku aikaisemmin tai sairastuuko yms. Sellaista ei voi tietää. Minusta ainut järkevä tapa on elää päivä kerrallaan, eikä miettiä edes vuosien päähän. Ihmisen terveys ja elinvoima ei mene automaattisesti alaspäin kun ikää tulee. Jokainen tietää, että missä iässä tahansa voi tulla jostain syystä heikomman elinvoiman kausia ja hetkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minkälaisesta kellosta…?
Ihmisen keksimästä staattisesta kellosta. Luonnon dynaaminen kello on ajaton ja rajaton, eikä siinä pysty laittamaan esim. herätystä tiettynä ajankohtana et nytkö olis aika kuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme,jos tulee noita tappoja,ku nämä kaks hullua kiusaa ja valheita kirjoittavat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme,jos tulee noita tappoja,ku nämä kaks hullua kiusaa ja valheita kirjoittavat!
Miten tuo kommentti liittyi yhtään mihinkään!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380