https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/160-lasta-paasee-uusiin-tiloihin-kalajoella-pohjankylan-paivakodissa-on-tilat-vesileikeillekin
Ihan vaan vinkkinä - vanhoissa tiloissa on vakava sisäilmaongelma, jonka kaupungin terävä pää on tiennyt kymmeniä vuosia.
Kaikki lelut yms pitää hävittää - lähinnä ongelmajättettä - ei mihinkään perhepäivähoitoon.
Lasten vanhemmat voisivat jatkossa seurata paljonko lapset sairastelee… yllätys voi olla suuri.
Kalajoen päiväkodit
11
512
Vastaukset 11
- Anonyymi
JOs henkilökunta ei ole saanut autoimmuunisairauksia työskentelystään ko tiloista - kaupunki myöntää varmaa Pusgagarinin Työn Sankari mitallin ja se asennetaan hautakiveen. Sorry.
- Anonyymi
Joo no niin
- Anonyymi
Mätöpaskoissa tiloissahan lapsia on Kalajoella pidetty aina.
Katot vuotaneet ja tilat purettu maantasalle, kute toiminta on loppunut. - Anonyymi
Mäntylään voi siirtää Kaupungin Teknisen puolen valopäät istumaan... katsotaan vuoden kuluttua mitkä on tunnelmat.
- Anonyymi
Kannatan lämpimästi.
- Anonyymi
Aika monta lasta pääsee uusiin tiloihin, aika omituista että Kalajoella pyritään puskemaan lapset samaan paikkaan. Kuten yhtenäiskoulu. Ylivieskassa paljon parempi tilanne koulujen kanssa, ei olla kaikkia lopetettu..
- Anonyymi
Ei ei mitään ongelmaa ei ole olemassa
- Anonyymi
uuden päiväkodin rakentamisen syyt kerrotaan muilla paikkakunnilla - ei Kalajoella.
Pitkäsenkylän senaattorin imago kärsii kuin porsaalla jos sisäilmaongelma tulee julkiseksi.- Anonyymi
Huvikseen vaan rakensivat Siinä taitaa olla syy
- Anonyymi
No nykylapset sairastelee kun syötetään kahden tunnin välein sokeria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo108751En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133638
- 52591
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20570Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562- 37546