https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/160-lasta-paasee-uusiin-tiloihin-kalajoella-pohjankylan-paivakodissa-on-tilat-vesileikeillekin
Ihan vaan vinkkinä - vanhoissa tiloissa on vakava sisäilmaongelma, jonka kaupungin terävä pää on tiennyt kymmeniä vuosia.
Kaikki lelut yms pitää hävittää - lähinnä ongelmajättettä - ei mihinkään perhepäivähoitoon.
Lasten vanhemmat voisivat jatkossa seurata paljonko lapset sairastelee… yllätys voi olla suuri.
Kalajoen päiväkodit
10
418
Vastaukset
- Anonyymi
JOs henkilökunta ei ole saanut autoimmuunisairauksia työskentelystään ko tiloista - kaupunki myöntää varmaa Pusgagarinin Työn Sankari mitallin ja se asennetaan hautakiveen. Sorry.
- Anonyymi
Joo no niin
- Anonyymi
Mätöpaskoissa tiloissahan lapsia on Kalajoella pidetty aina.
Katot vuotaneet ja tilat purettu maantasalle, kute toiminta on loppunut. - Anonyymi
Mäntylään voi siirtää Kaupungin Teknisen puolen valopäät istumaan... katsotaan vuoden kuluttua mitkä on tunnelmat.
- Anonyymi
Kannatan lämpimästi.
- Anonyymi
Aika monta lasta pääsee uusiin tiloihin, aika omituista että Kalajoella pyritään puskemaan lapset samaan paikkaan. Kuten yhtenäiskoulu. Ylivieskassa paljon parempi tilanne koulujen kanssa, ei olla kaikkia lopetettu..
- Anonyymi
Ei ei mitään ongelmaa ei ole olemassa
- Anonyymi
uuden päiväkodin rakentamisen syyt kerrotaan muilla paikkakunnilla - ei Kalajoella.
Pitkäsenkylän senaattorin imago kärsii kuin porsaalla jos sisäilmaongelma tulee julkiseksi.- Anonyymi
Huvikseen vaan rakensivat Siinä taitaa olla syy
- Anonyymi
No nykylapset sairastelee kun syötetään kahden tunnin välein sokeria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565