Eerikäinen Ilta Sanomissa: Just haudattu ( Janne Rauhala)
Samassa viestissä "millainen mies mä oon, millaisena sä koet ja tunnet mut.)
Minä, minä, minä, toinen just haudattu ja hänellä vaan varmaan odotuksia, että kehukaa nyt mua, törkeetä!
Häntä pitäisi huomioida, kun pysähtyy suojatien eteen, mikä on pakollista, taas minä, minä.
Gaalassa Martinan kanssa rynnitään jonon ohi, kun molemmat on minä, minä en ala jonottamaan.
Martina parkkeeraa ratikka kiskoille, niin että ratikka joutuu odottamaan, koska minä, parkkeeraa porttikongin eteen, niin ettei ihmiset pääse koteihinsa, koska minä olen minä.
Oksettavaa näiden kahden käytös, luulevat itsestään olevansa maailman napoja, vaikka ovat tavallisia kadun tallaajia, kuten me kaikki muutkin.
Tipahtaisivat jo sieltä pilven reunalta tähän maailmaan.
Kerjääkö Eerikäinen kehuja
49
408
Vastaukset
- Anonyymi
Just tyypillistä Eskoa! Entinen työkaveri on haudattu ja Esko kääntää senkin itseensä (kerjää kehuja). Eikä ollut ensimmäinen kuolemantapaus, kun Esko ilmestyy eetteriin, jotta saa otsikoita. Edellinen taisi olla joku sukulainen?
Tuonkin tilaisuuden olisi voinut kommentoida toisin: Hyvä työkaverini on haudattu tänään. Lämmöllä muistaen Esko. Piste.- Anonyymi
Tyypillistä omahyväisen, sivistymättömänia tyrkyn puheita.
***Minä, minä, minä, toinen just haudattu ja hänellä vaan varmaan odotuksia, että kehukaa nyt mua, törkeetä!***
- Anonyymi
Seiskakin uutisoi, että Esko oli murtunut. Milloinkohan olivat edes yhteyksissä viimeksi?
- Anonyymi
Joo mua kans ihmetytti, että Eskolla oli se vain mielessä, kun ei ehtinyt kysellä itsestään. Kaksi itseään täynnä olevaa, Esko ja Martina.
- Anonyymi
Kouluttamattomia, sivistymättömiä ja karsean näköisiä. Eläneet julkisuudesta koko elämänsä.
- Anonyymi
Ei kai tuo mikään ihme ole, että klutipää ex-strippari kerjää itselleen huomiota jopa "ystävänsä" hautajaisten varjolla.
- Anonyymi
Kyllä sivistyksen puute ja matala koulutus näkyy ja kuuluu tästä ex-pariskunnasta. Varsinkin tämä Esko on jotenkin niin reppana. On tietysti makuasia, mutta en näe mitään fiksua, että mies lakkaa kynsiään räikeillä väreillä ja on sisätiloissa hattu tai lippis päässä.
- AnonyymiUUSI
Oletko sinä korkeasti koulutettu koska haukut ja vähättelet jatkuvasti joidenkin "matalaa koulutusta" ja vielä jopa suorastaan väität että ei ole edes sitä koulutusta, mikä on. Molemmilla, sekä Eskolla että Martinalla on peruskoulu ja sitten molemmat ovat pätevöityneet siihen ammattiin mitä tekevät, Esko radiojuontajaksi ja Martina valmentajaksi.
Jos sinulla itsellä, muiden koulutuksia halventavalla, on korkea koulutus niin minkäälaista sivistystä ne ei ole sinulle tuonut. - AnonyymiUUSI
Sinua itseäsi ei voi kutsua sivistyneeksi ja alhaisen koulutustasosi näkee tekstistäsi.
Eihän sivistyneet ihmiset parjaa nimellä toisia henkilöitä julkisesti. Etkö satu tuotakaan tietämään? - AnonyymiUUSI
Taitaa tämä ykkösmoukka myös ruokailla huopahattu päässä !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä korkeasti koulutettu koska haukut ja vähättelet jatkuvasti joidenkin "matalaa koulutusta" ja vielä jopa suorastaan väität että ei ole edes sitä koulutusta, mikä on. Molemmilla, sekä Eskolla että Martinalla on peruskoulu ja sitten molemmat ovat pätevöityneet siihen ammattiin mitä tekevät, Esko radiojuontajaksi ja Martina valmentajaksi.
Jos sinulla itsellä, muiden koulutuksia halventavalla, on korkea koulutus niin minkäälaista sivistystä ne ei ole sinulle tuonut.Ei muutamalla kirjekurssilla ja muilta kopioimalla pätevöidy yhtään mihinkään. Ihmettelen ihmisiä jotka ostaa huuhaa- valmennuksia kun niitä on ilmaiseksi saatavina netistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutamalla kirjekurssilla ja muilta kopioimalla pätevöidy yhtään mihinkään. Ihmettelen ihmisiä jotka ostaa huuhaa- valmennuksia kun niitä on ilmaiseksi saatavina netistä.
Älä taas valehtele "muutamasta kirjekurssista" vaikka sinulla onkin joku tuttu valmentaja tai valmentajia, joiden takia täällä haluat jatkuvasti mustamalaata Martinaa ja väittää epäpäteväksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutamalla kirjekurssilla ja muilta kopioimalla pätevöidy yhtään mihinkään. Ihmettelen ihmisiä jotka ostaa huuhaa- valmennuksia kun niitä on ilmaiseksi saatavina netistä.
Ei tainnut tarttua luttanalle vonkale koukkuun, kun on taas niin äkäisenä Martsun kimpussa.🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä taas valehtele "muutamasta kirjekurssista" vaikka sinulla onkin joku tuttu valmentaja tai valmentajia, joiden takia täällä haluat jatkuvasti mustamalaata Martinaa ja väittää epäpäteväksi.
Kerroppaä missä idolisi on suorittanut oikeita liikunta-alan opintoja? M on esitellyt ainoastaan jotain minikursseja, max pari vkl kestäviä, eli sinähän emävalehtelija ootkin.
- AnonyymiUUSI
TOTTA 🤨
Kaksi kouluttamatonta ja sivistymätöntä moukkaa. Jo parista lauseesta kuulee minkä tason ihmisistä on kyse ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tällä Martinalla on muuta koulutusta kuin erittäin heikosti suoritettu peruskoulu ja muutaman tunnin kuntosalivalmentajan kurssi. Eskolla muutaman kuukauden Laajasalon opiston kurssi, johon pääsee ihan jokainen joka viitsii sinne mennä.
Moukkia ovat käytökseltään molemmat. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tällä Martinalla on muuta koulutusta kuin erittäin heikosti suoritettu peruskoulu ja muutaman tunnin kuntosalivalmentajan kurssi. Eskolla muutaman kuukauden Laajasalon opiston kurssi, johon pääsee ihan jokainen joka viitsii sinne mennä.
Moukkia ovat käytökseltään molemmat.Sen verran utelias olen että yritin etsiä tiedot mitä opintoja Martta olis suorittanut. Löytyi vain omia mainintojaan sitä sun tätä mutta ei yhtäkään todistetta tai kouluttajan antamaan dokumenttia näy.
Minäkin voin luetella kaikkee, uskokoon ken tahtoo mutta esim minkään arvostetun saliketjun palkoille ei noilla ole asiaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran utelias olen että yritin etsiä tiedot mitä opintoja Martta olis suorittanut. Löytyi vain omia mainintojaan sitä sun tätä mutta ei yhtäkään todistetta tai kouluttajan antamaan dokumenttia näy.
Minäkin voin luetella kaikkee, uskokoon ken tahtoo mutta esim minkään arvostetun saliketjun palkoille ei noilla ole asiaa.Martinan valmennuksia myyvä taho on listannut Martinan meriitit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martinan valmennuksia myyvä taho on listannut Martinan meriitit.
"Kuntosalivalmentaja, personal trainer, Spartan Gear Bodyweight valmentajakoulutus, syventävä voimavalmentajakoulutus". Ja lisäksihän Martinalla on vuosien työkokemus ja lisäksi hänellä oli monta vuotta henkilökohtaisena valmentajana mies joka piti myös PT:kursseja. Esim. Erna Huskon kohdalla, jonka valmennuksia sama taho myy, ei mainita mitään koulutusta muuta kuin otsikko "Piukat pakarat". Mutta Erna on itse sanonut olevansa PT. Myös Sonja Aiello on sanonut olevansa PT. Siellä näyttää olevan suosittu valmentaja Petäistökin eikä hänellä ole kyllä mitään alaan liittyvää koulutusta tai kursseja. Samoin Siekkinen jolla ei ole myöskään mitään kurssia tai koulutusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kuntosalivalmentaja, personal trainer, Spartan Gear Bodyweight valmentajakoulutus, syventävä voimavalmentajakoulutus". Ja lisäksihän Martinalla on vuosien työkokemus ja lisäksi hänellä oli monta vuotta henkilökohtaisena valmentajana mies joka piti myös PT:kursseja. Esim. Erna Huskon kohdalla, jonka valmennuksia sama taho myy, ei mainita mitään koulutusta muuta kuin otsikko "Piukat pakarat". Mutta Erna on itse sanonut olevansa PT. Myös Sonja Aiello on sanonut olevansa PT. Siellä näyttää olevan suosittu valmentaja Petäistökin eikä hänellä ole kyllä mitään alaan liittyvää koulutusta tai kursseja. Samoin Siekkinen jolla ei ole myöskään mitään kurssia tai koulutusta.
Ehdotomasti koulutetuin, tai kurssitetuin on Martina ja myös eniten työkokemusta. Ja vuosia treenannut henkilökohtaisen valmentajan kanssa joka siis toimi myös Spartanilla kurssittajana oman työnsä ohella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kuinka kirjoitetaan totuuksia niin joku, jolla on ilmeisesti lähipiirissä Martinan kilpailija, jatkaa Martinan mustamaalaamista valmentajana ja väittää että ei ole pätevä. Eli sinänsä ei kannata kirjoittaa totuuksia koska vainoajalle ei totuus merkitse mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kuinka kirjoitetaan totuuksia niin joku, jolla on ilmeisesti lähipiirissä Martinan kilpailija, jatkaa Martinan mustamaalaamista valmentajana ja väittää että ei ole pätevä. Eli sinänsä ei kannata kirjoittaa totuuksia koska vainoajalle ei totuus merkitse mitään.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietään että kenen valmentajan asialla se täällä häärää mustamalaamassa Martinaa valmentajana ja muutenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samoja kaupallisia pikakursseja on käyneet Nanna, Husko, Aiello ja Siekkinen kuin Martinakin.
Martan kohdalla valmentajan kanssa harjoittelua hehkutetaan, sehän on täysin kopiointia kun saadut treenivinkit myy ominaan.
Tosin kenenkään ei enää tartte pyörää keksiä, kaikki on jo tiedossa kuka vaan helpoiten tai vähimmällä vaivalla saa myytyä hömppää. Ei se hullu ole joka myy vaan se joka ostaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samoja kaupallisia pikakursseja on käyneet Nanna, Husko, Aiello ja Siekkinen kuin Martinakin.
Martan kohdalla valmentajan kanssa harjoittelua hehkutetaan, sehän on täysin kopiointia kun saadut treenivinkit myy ominaan.
Tosin kenenkään ei enää tartte pyörää keksiä, kaikki on jo tiedossa kuka vaan helpoiten tai vähimmällä vaivalla saa myytyä hömppää. Ei se hullu ole joka myy vaan se joka ostaa.Nannalla taitaa olla liikunnanohjaajakoulutus, Husko ja Aiello käyneet pelkän PT-kurssin ja Siekkinen ei ole käynyt kurssin kurssia, ei edes sitä PT. Martinalla lisäksi myös voimavalmentajakurssit eli Martinalla on tasan ne pätevyydet mitä tarvitaan ja vielä enemmän koska on enemmän kursseja kuin Huskolla, Aiellolla tai Siekkisellä. Mutta ketkä on suosituimpia ja ketkä tienaavat eniten. No, tietenkin täysin vailla alan kursseja ja koulutusta oleva Siekkinen ja heti toisena tulee pelkän PT-kurssin suorittanut Hussi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nannalla taitaa olla liikunnanohjaajakoulutus, Husko ja Aiello käyneet pelkän PT-kurssin ja Siekkinen ei ole käynyt kurssin kurssia, ei edes sitä PT. Martinalla lisäksi myös voimavalmentajakurssit eli Martinalla on tasan ne pätevyydet mitä tarvitaan ja vielä enemmän koska on enemmän kursseja kuin Huskolla, Aiellolla tai Siekkisellä. Mutta ketkä on suosituimpia ja ketkä tienaavat eniten. No, tietenkin täysin vailla alan kursseja ja koulutusta oleva Siekkinen ja heti toisena tulee pelkän PT-kurssin suorittanut Hussi.
Ei siis Hussi vaan Husko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nannalla taitaa olla liikunnanohjaajakoulutus, Husko ja Aiello käyneet pelkän PT-kurssin ja Siekkinen ei ole käynyt kurssin kurssia, ei edes sitä PT. Martinalla lisäksi myös voimavalmentajakurssit eli Martinalla on tasan ne pätevyydet mitä tarvitaan ja vielä enemmän koska on enemmän kursseja kuin Huskolla, Aiellolla tai Siekkisellä. Mutta ketkä on suosituimpia ja ketkä tienaavat eniten. No, tietenkin täysin vailla alan kursseja ja koulutusta oleva Siekkinen ja heti toisena tulee pelkän PT-kurssin suorittanut Hussi.
Eikös se Pikkarainenkin, Martinan vakio piikittelijä vähän samaan tapaan kuin Martinan vainoaja täällä, kerran kirjoitellut sensuuntaista että hän on pätevä eli PT? En nyt muista sanatarkasti mutta piikittelyä on ollut siitäkin kuten sijoitusyksiön vessasta ja siitä että ""silmärypyille ei tehty mitään että säilyy aitous ja tasapaino" ja halusi itselleen aidon ja luonnollisen naisen. No, nyt sillä on siellä Levillä Ritu hoivaamassa ja taputtamassa päähän kun Martina oli niin ilkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se Pikkarainenkin, Martinan vakio piikittelijä vähän samaan tapaan kuin Martinan vainoaja täällä, kerran kirjoitellut sensuuntaista että hän on pätevä eli PT? En nyt muista sanatarkasti mutta piikittelyä on ollut siitäkin kuten sijoitusyksiön vessasta ja siitä että ""silmärypyille ei tehty mitään että säilyy aitous ja tasapaino" ja halusi itselleen aidon ja luonnollisen naisen. No, nyt sillä on siellä Levillä Ritu hoivaamassa ja taputtamassa päähän kun Martina oli niin ilkeä.
Kirjoitti siis että silmäpusseille ei tehty mitään mutta toivotaan että ei nyt sitten Ritun silmärypyistä sentään piikittele, vaikka muuten aito ja luonnollinen onkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitti siis että silmäpusseille ei tehty mitään mutta toivotaan että ei nyt sitten Ritun silmärypyistä sentään piikittele, vaikka muuten aito ja luonnollinen onkin.
Taitaa Ritukin halveksua niitä joille raha, status ja materia on tärkeintä, tai kuvittelee että on, ja sitten hiljattain vihjaili että silmärypyt saa näkyä eli selvä piikki niille jotka tekevät jotain ne peittääkseen. Eli siellä on nyt samikset kohdanneet ja elävät onnellisena retkeillen Levillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikkarainen valmistui PT:si keväällä 2022 ja saikin naisia valmennettevaksi mutta nyt taitaa kaikki nuoremmat naiset mennä Petäistön valmennukseen eli voi viedä asiakkaita ainakin Sonjalta ja Ernalta. Petäistöllähän ei ole mitään koulutusta valmentamiseen mutta se tuskin lienee mikään este.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Ritukin halveksua niitä joille raha, status ja materia on tärkeintä, tai kuvittelee että on, ja sitten hiljattain vihjaili että silmärypyt saa näkyä eli selvä piikki niille jotka tekevät jotain ne peittääkseen. Eli siellä on nyt samikset kohdanneet ja elävät onnellisena retkeillen Levillä.
Ritukin opiskelee nyt sitten hyvinvointivalmentajaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosin kenenkään ei enää tartte pyörää keksiä, kaikki on jo tiedossa kuka vaan helpoiten tai vähimmällä vaivalla saa myytyä hömppää. Ei se hullu ole joka myy vaan se joka ostaa.Sekä Siekkinen että Belorf myivät valmennuksiaan valmentajaltaan saamillaan opeilla kun kilpailivat Bikini-fitnessissä. Belorfin valmentaja oli vielä lisäksi Valkonen joka on saanut tuomion dopingaineista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikkarainen valmistui PT:si keväällä 2022 ja saikin naisia valmennettevaksi mutta nyt taitaa kaikki nuoremmat naiset mennä Petäistön valmennukseen eli voi viedä asiakkaita ainakin Sonjalta ja Ernalta. Petäistöllähän ei ole mitään koulutusta valmentamiseen mutta se tuskin lienee mikään este.
Se Pikkaraisen kanssa keväästä 2022 hengaillut nuori blondi kävi sitten heti Pikkaraisen jälkeen saman PT:kurssin ja alkoi myös valmentajaksi samaan aikaan Pikkaraisen kanssa. Nyttemmin kai molemmat lopettaneet sen homman.
- AnonyymiUUSI
Gekkosessakin oli huomattu, että Eskon haurajaispäivityksessä hän alkoi kerjätä huomiota itselleen.
Minkälaisena sä mut koet, kysyy Esko.
Tässä vastaus: moukkana.- AnonyymiUUSI
Gekkonen yritti tehdä kaksi ikävää juttua, ensin Martinasta kun joku kehopositiivinen (lue läskejään esittelevä) oli ilmeisemmin tiktokissa väittänyt että tottakai ne laihdutuslääkkeestä puhuu koska haluavat että valmennukset myy. Mutta Petäistöhän tuon on aikanaan aloittanut ja sai tuntea nahoissaan. Martinalta oli haastattelussa kysytty eikä siis itse ottanut asiaa puheeksi mutta sanoi mielipiteensä kun kysyttiin. Katsoin sen kehopositiivisen titktok-videon eikä se siinä nimennyt ketään mutta ymmärrän että kyseinen henkilö kadehtii Martinaa. Gekkosella oli tullut vain Martinaa puolustavia kommentteja kuten myös Eskosta tehtyyn ikävänoloiseen juttuun. Siellä ymmärrettiin mitä Esko halusi sanoa.
- AnonyymiUUSI
Juuri niin 👍🏻 täydellinen moukka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin 👍🏻 täydellinen moukka.
Kiva kun kerroit. Kuitenkin se on kaikkien tiedossa, että olet moukka!
- AnonyymiUUSI
Mites ne Martinan englanninkielellä alkaneet opiskelut on edenneet?
- AnonyymiUUSI
Mites oman opiskelun kanssa on? On tainnut jäädä kiertokoulun asteelle.
- AnonyymiUUSI
Lisäinfoa:
https://vaurastuviisaasti.webnode.fi/curve-mastercard/
Ja koodilla 50€ käteistä Curven käteissaldoon:
https://www.curve.com/join#D6YQJOGE
1. Rekisteröidy
2. Tilaa Curve (ilmainen)
3. Tee kolme minimissää 5 euron ostosta.
4. Saat 50€ käteistä Curven käteissaldoon (käytettävissä kaikkiin ostoksiin) - AnonyymiUUSI
Escobar ja Martti, kaksi rumaa noloa luuuuseria hahah!
- AnonyymiUUSI
Kyllä tuossa on vain yksi nolo luuseri. Martina ei ole "ystävänsä" hautajaisten jälkeen alkanut koskaan kyselemään kehuja itselleen.
- AnonyymiUUSI
Eskohan silloin joskus kerjäsi sympatiaa kuolemaa tekevän sukulaisen kera, lähettämällä kuvan kun pitää tätä kädestä kiinni.
Sukulaisen äitihän sai kauheet pultit, että miten törkeää.- AnonyymiUUSI
Asiahan ei nyt ollut näin, ei tarvitse ihan kaikkea uskoa ja valehdella vielä lisää.
- AnonyymiUUSI
Muistan myöskin ton, olikohan velipuoli tms joka kuoli. Kymmeniin vuosiin ei mitään yhteyttä mutta julkisuustemppuna EE pätkäs kuvan nettiin. Siitä vainajan äiti ällistyi että miten nyt kun muuten sukulaisuus täysin unohdettu.
Tää tyrkyt haistaa aina mahiksen saada itsensä päähenkilöksi. - AnonyymiUUSI
Suku tyrmistyi
Kasvattiveljen äidin mukaan vainajan molempien ex-vaimojen perheet sekä suuri osa sukulaisista ovat olleet tyrmistyneitä Eskon kertomuksista.
Kyllä tämä ärsytti. Ärsytti. Moni sukulainen on sanonut, että Eskon pisteet ropisivat nyt kunnolla. Ei tämä kivaa ole ollut, nainen huokaisee puhelimessa.
– Jokaisella on tietenkin oikeus surra, mutta tämä kaikki tuntuu valheelliselta ja väärän asian puolesta huomion hakemiselta.
Siinä pätkä jutusta josta vihjaat, löytyy IL-arkistosta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suku tyrmistyi
Kasvattiveljen äidin mukaan vainajan molempien ex-vaimojen perheet sekä suuri osa sukulaisista ovat olleet tyrmistyneitä Eskon kertomuksista.
Kyllä tämä ärsytti. Ärsytti. Moni sukulainen on sanonut, että Eskon pisteet ropisivat nyt kunnolla. Ei tämä kivaa ole ollut, nainen huokaisee puhelimessa.
– Jokaisella on tietenkin oikeus surra, mutta tämä kaikki tuntuu valheelliselta ja väärän asian puolesta huomion hakemiselta.
Siinä pätkä jutusta josta vihjaat, löytyy IL-arkistosta.Oliko sama vai eri sukulainen jonka blogista on katkelmia Seiskassa vuonna 2011.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suku tyrmistyi
Siinä pätkä jutusta josta vihjaat, löytyy IL-arkistosta.Oikein soitti Iltalehden toimittajalla? Mikään muu media ei edes toistanut tuota Iltalehden juttua vaikka yleensä medioilla on sellainen tapa. Mikään muu kuin Iltalehti ei olisi edes suostunut tekemään tuollaista juttua. Mutta aika outoa että ei edes Seiska vaan pelkästään Iltalehti. Mutta nuo asiat riippuu täysin siitä että onko henkilö toimittajan suosikki vai inhokki ja sen mukaan niitä juttuja tekevät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sama vai eri sukulainen jonka blogista on katkelmia Seiskassa vuonna 2011.
Esko ei halunnut ottaa kantaa tuohon Seiskan juttuun vuonna 2011 eikä myöskään tuohon Iltalehden juttuun, joka tehtiin ennen Radiogaalaa. Kaikkihan kuvitteli että Eskosta tulee vuoden radiojuontaja koska Jaajo oli jäänyt pois mutta tietenkin Niko Saarisesta se sitten tuli, kuten seuraavanakin vuonna. Muuten sitten seuraavana vuonna eräs podcastinpitäjä juuri Radiogaalan äänestyksen ollessa meneillään alkoi ikävästi kertomaan Emma-gaalan vieraista, itse tämä henkilö oli siellä töissä. Että olisi etuiltu punaisella matolla. Näinhän nämä jutut menee. Ja nyt tuonne joku todella vanha ihminen on tehnyt aloituksen että Martina olisi käynyt apukoulun. Mutta joo, erittäin kadehdittu pariskunta silloin ja edelleen, vaikka eivät ole enää pariskunta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suku tyrmistyi
Siinä pätkä jutusta josta vihjaat, löytyy IL-arkistosta.Esko on puoliksi kolumbialainen ja siksi toimii eri tavalla. Mutta en yhtään ihmettele jos Esko ei ole ollut tuollaisten sukulaisten kanssa tekemisissä. Olisiko joku Seiskan juttu esim. vuonna 2011 vaikuttanut? Esko sanoi kyllä että ei nuo voi tietää onko hän ollut sen miehen kanssa tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi559990Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126735Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736055Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?475953Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464130Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2663101Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k162731Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?442377- 611425
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik201239