Vielä jotain? Halutaanko me molemmat vielä? Mitä me halutaan vai mitä sinä haluat?
Haluaisitko oikeasti
42
607
Vastaukset
- Anonyymi
En ois muuten täällä
- Anonyymi
Mitä on jo ollut sitten?
- Anonyymi
Sen yhden ainoan miehen haluan elämääni vaikka loppuelämäksi, jos niin yhdessä tuumataan.
- Anonyymi
Haluaisin että vastaisit viestiini😊
- Anonyymi
Haluan panna sua! Heti tänään!
- Anonyymi
Harmittaa käydä p*nemassa muita, kun ajattelen sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa käydä p*nemassa muita, kun ajattelen sinua.
Ai, mua ei harmita, enkä ajattele sua!
- Anonyymi
Me haluthan. m>n
- Anonyymi
Haluan sut kokonaan. Niin oikein ja en osaa ees kuvitella kuinka hyvältä yhteiselo tuntuis.
- Anonyymi
Haluan, että otat yhteyttä silloin kun olet siihen valmis ja selvitetään, mitä jäi kesken. Vai oletko jo mennyt eteenpäin?
- Anonyymi
En ole mennyt eteenpäin ja olen valmis. Olet tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mennyt eteenpäin ja olen valmis. Olet tärkeä.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💘💘💘💘💘
- Anonyymi
Minä kyllä silmäilen muita paikallisia naisia, paremmalla moraalilla olevia..
- Anonyymi
Höpötystä. Ei ole muita paremmalla moraalilla olevia!
- Anonyymi
Jos ei sitä niin ehkä kommunikointiin kykeneviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei sitä niin ehkä kommunikointiin kykeneviä.
Oma kommunikointi varmaan ihan priimaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma kommunikointi varmaan ihan priimaa?
On hyvä jos myös toinen kykenee viestinvaihtoon. ymmärrän senkin jos joku ei siihen pysty. hänen asiansa.
- Anonyymi
Ystävyyttä
- Anonyymi
Voit vaikka kokeilla paria muuta miestä tän talven aikana, jos ei ne nappaa niin voit olla yhteydessä minuun.
- Anonyymi
Eli sulla on ollut pari naista ja ajattelit tasata tilannetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sulla on ollut pari naista ja ajattelit tasata tilannetta?
Mä en halua muita naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en halua muita naisia.
Enkä aattele että hän siitä menee pilalle jos kokeilee jonkun toisen kaa. En mä hänen ensimmäine mies ole ollut. Mutta itse en ole kiinnostunut muista...
- Anonyymi
Ei kiitos!
- Anonyymi
Jakaa asioita tietenkin kun ylhäällä tuulee ajoin.
- Anonyymi
Onkohan vakavasti otettava vai pelkkä tuuliviiri ?
- Anonyymi
tee työtä
- Anonyymi
Elämä kädessä
- Anonyymi
Pedot karkotettuna
- Anonyymi
Pysyvästi
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän mitä haluat, hyvin selväksi teit sen asian. Se ei vaan minulle valitettavasti riitä.
- Anonyymi
Mitä sinä tiedät
- Anonyymi
Iso varusteista miestä minulle,
- Anonyymi
Tiedän mitä haluan, sinut, mutta en tiedä mitä ajatella tästä ristiriitaisuudesta jonka aiheutit.
- Anonyymi
Mikä on ristiriitaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ristiriitaista?
Hän tietää kyllä. Vastaan täällä kuin hänelle, kun puran tunteitani.
- Anonyymi
Olen odottanut ......
Mutra
Miksei se pirraa - Anonyymi
Minä haluan ja sinä haluat , eli me halutaan olla toistemme kanssa, se on sanomattakin selvää.
- Anonyymi
Olipa näin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa näin...
*Olisipa
- Anonyymi
Haluan todellakin sinut ja kokonaan. Tiedän että pystyisimme ihmeisiin yhdessä rakas P- mies! ❤️
Mn tumma - Anonyymi
Haluaisin sinut mies omakseni loppu elämäksi mutta tilanne taitaa olla haastava. Halutaanko me elämässä eri asioita ja se tekee mutkia matkaan 🤔
Naiselta 🌹
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360