Perussuomalaiset on yhden asian puolue

Anonyymi-ap

Äänestäjiä erehdytetään puhumalla vain yhdestä asiasta, eli maahanmuutosta. Aivan kuin muita asioita ei olisi. Jälki ollut melko rumaa. Kansalaisilta mennyt luotto tulevaisuuteen, kun perussuomalaiset olleet vastuussa Kokoomuksen ja uskovaispuolueen kanssa..

45

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut, nuo kusetuksen ja silmänkäännön mestarit.

      • Anonyymi

        Rasismi puolue


    • Anonyymi

      Maahanmuutto lässytyksestä on jo yliannostus.Persut on ilmeisesti perustettu jauhamaan maahanmuuttajista.Onhan se tietenkin tapa viedä huomio pois oikeista ongelmista.Rääkyy vaan samaa mantraa niin rasistit äänestää.

      • Anonyymi

        Ai jaa, no miksi te persuista pihalle potkitut perustitte sitten sinimusta puolueen? Siksikö että sen tehtävä tuntuu olevan persujen haukkuminen Suomessa harrastetun mamupolitiikan sijaan? Mihin persut tekee koko ajan kiristyksiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, no miksi te persuista pihalle potkitut perustitte sitten sinimusta puolueen? Siksikö että sen tehtävä tuntuu olevan persujen haukkuminen Suomessa harrastetun mamupolitiikan sijaan? Mihin persut tekee koko ajan kiristyksiä..

        Kopiopersun kopiot haisee jo homeelle.


    • Anonyymi

      Valetta! Ollaanhan me puollustettu autoilioitakin vaatimalla ja laskemalla pensan pumppuhintaa.

      • Anonyymi

        Mitähän Persut ovat asian eteen tehneet, ilmeisesti ovat säätäneet maailman markkinahintaa, hihihi!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ap se pauhaa saamatta rauhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap se pauhaa saamatta rauhaa.

        Ap on hullu kuin pullosta tullu.


    • Anonyymi

      Vihervasemmisto on yhden asian puolue.Se haluaa jopa rajattomasti muslimeja Suomeen kehitysmaista jotta.

      • Anonyymi

        Persu ei muuhun pysty kuin valehteluun, tässä se taas kerran nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu ei muuhun pysty kuin valehteluun, tässä se taas kerran nähdään.

        Paljon olen eri puolueiden edustajia tavannut, mutta en koskaan ketään läheskään niin kovasti valehtelevaa kuin persut. Persut pettää aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon olen eri puolueiden edustajia tavannut, mutta en koskaan ketään läheskään niin kovasti valehtelevaa kuin persut. Persut pettää aina.

        Persut ei petä yhtään sen useammin kuin muutkaan eduskuntapuolueet.

        Kaikki kusee kansalaisia silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ei petä yhtään sen useammin kuin muutkaan eduskuntapuolueet.

        Kaikki kusee kansalaisia silmään.

        Lähdit sitten tasapäistämään petospersuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon olen eri puolueiden edustajia tavannut, mutta en koskaan ketään läheskään niin kovasti valehtelevaa kuin persut. Persut pettää aina.

        Persuilla on erilainen näkemys totuudesta kuin meillä muilla.Joten silloin he eivät omasta mielestään valehtele.Riikka Purra ennen eduskuntavaaleja sanoi ettei köyhiltä voi eikä saa leikata se ei meille käy.Eduskuntavaalien jälkeen se kävi persuille vallan mainoisti.Ei Purra luvannut ettei köyhiltä saa leikata,se oli vain hänen sen hetkinen näkemys,ei mikään lupaus.
        Näin peruSSuomalaiset toimivat kaikissa muissakin asioissa.heillä on jostakin asiasta jokin näkemys jonka voi kumota vaikkapa seuraavana päivänä sillä he eivät lupaa kenelekään yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu ei muuhun pysty kuin valehteluun, tässä se taas kerran nähdään.

        Ap ei pysty muuhun kuin jauhamaan persuista. Sitä se psykoosi teettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei pysty muuhun kuin jauhamaan persuista. Sitä se psykoosi teettää.

        Niin, siinä sinä ap:lle vttuileva ap olet ihan oikeassa kuinka sinulla on elämääsi hallitseva pakkomielle persuihin. Joita maalitat 24/7 koska ne istuu hallituksessa sinun maalittaessa persuja 24/7 kun ne istuu oppositiossa. Ilman mitään muuta elämää kuin em.


    • Anonyymi

      Valta pilaa ihmisen. Harva sitä kestää. Koskee kaikkia puolueita.

    • Anonyymi

      No niin on vihreätkin

    • Anonyymi

      Hallapersut on 0 asian puolue.
      Pelkkä kokoomuksen kynnysmatto.

      Persut eivät esim. vastustaneet sitä, kun Mikkelissä kantasuomalaiset häädettiin mamujen tieltä vuokrarivitalosta.

      • Anonyymi

        Olisiko ne sitten pitänyt jättää asuntoihin niiden remontoinnin ajaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ne sitten pitänyt jättää asuntoihin niiden remontoinnin ajaksi?

        Olisiko pitänyt jättää mamut ottamatta kokonaan…

        Miksi hallapersut haluaa mamuja ja häätävät kantasuomalaiset kodeistaan mamujen tieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko pitänyt jättää mamut ottamatta kokonaan…

        Miksi hallapersut haluaa mamuja ja häätävät kantasuomalaiset kodeistaan mamujen tieltä?

        Olisiko ne Ukrainalaiset sotapakolaiset pitänyt käännyttää rajalta takaisin osaatko kertoa kremlin s24 trolli ap?

        Hoh hoijjaa....Olisiko ne kantapeikot sitten pitänyt jättää asuntoihin niiden remontoinnin ajaksi? Miten tyhmä sinä olet kun et osaa vastata noin yksinkertaiseen kysymykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ne Ukrainalaiset sotapakolaiset pitänyt käännyttää rajalta takaisin osaatko kertoa kremlin s24 trolli ap?

        Hoh hoijjaa....Olisiko ne kantapeikot sitten pitänyt jättää asuntoihin niiden remontoinnin ajaksi? Miten tyhmä sinä olet kun et osaa vastata noin yksinkertaiseen kysymykseen?

        Remontoinnin jälkeen kantasuomalaiset olisi voinut päästää takaisin.

        Suomessa kantasuomalainen on ukrainalaista tärkeämpi.

        Hallapersuille näköjään mamut on kantasuomalaisia tärkeämpiä.


    • Anonyymi

      Onhan meillä ongelmia. Ja ne ei ole maahanmuuttajia. Puoli miljoonaa on tullut. Eikä se ole mikään yhtenäinen ryhmä. Palkka-asteikon heikoimmassa päässä olevat ovat samanlaisia persuja kuin meidänkin työttömistä heikoimmat, vastustavat maahanmuuttoa. Mutta monella ei ole vielä kansalaisuutta. Eräskin kertoi, että muutoin täyttäisi edellytykset, on vakityö, osaa suomea, kaksi lastakin on syntynyt Suomessa.Mutta palkka on niin pieni, että 500 euron maksu kahdelta aikuiselta ei ihan heti onnistu. Itse oli siipikarjatilalla maatyöläisenä, vaimo oli Mäkkärissä töissä. Suomea puhuvat lapset 7- ja 9- vuotiaat puhuivat hyvää suomea ja pärjäsivät koulussa. Olivat kotoisin Liettuasta. Eivät siis 'värillisiä'.

      Toki tunnen tutkijoita, professoreita, lääkäreitä ja hoitajia, joilla on maahanmuuttotausta. Ovat töissä ja maksavat veronsa.

      • Huomasitko muuten ainoa asia mistä kirjoitit on maahanmuuttoon liittyvä aihe. Muuta juttua ei tullut.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Huomasitko muuten ainoa asia mistä kirjoitit on maahanmuuttoon liittyvä aihe. Muuta juttua ei tullut.

        PS palstalla puhutaa persujen ydinosaamisesta, eli maahanmuutosta ja varsinkin maahanmuuton estämisestä.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Huomasitko muuten ainoa asia mistä kirjoitit on maahanmuuttoon liittyvä aihe. Muuta juttua ei tullut.

        Luitko aloituksen ???


    • Anonyymi

      kyllä keisarille kuuluu sanoa jos sillä ei ole vaatteita !!!

      • Anonyymi

        koska kukaan muu ei uskalla 🤔 koska se on rasismia


    • Anonyymi

      Hyvä kun joku uskaltaa,siitä puhua.Turha hyssytellä kun se on jo ongelma.Näin myöntää mm poliisi.

      • Anonyymi

        SuPo raportti 2023.....

        ''Suurin sisäinen uhka on äärioikeisto....''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SuPo raportti 2023.....

        ''Suurin sisäinen uhka on äärioikeisto....''

        Miksi teistä sinimustista ei sitten kirjoiteta valtamedioissa rivin riviä? Vain Teemusta sanojen "heikkolaatuisia tuljoita" takia jopa Sofia virran joka edellisestä seinilel hyppi, näyttäessä vihreää valoa sille, että Suomessa aloitetaan keskustelu työperäisten mamujen pisteyttämisestä. Jotta maahan saapuisi ainoastaan toivottuja osaajia heikkolaatuisten tuljoiden sijaan..


    • Anonyymi

      Tärkeintä on pensan hinta. Ja toiseksi tärkeintä on se sama.

      • Anonyymi

        Mene töihin juuttaan pökiö!


    • Anonyymi

      Hitlerillä juutalaiset, persuilla muukalaiset.

      • Anonyymi

        Sinimustilla persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinimustilla persut.

        Ja onhan siihen kieltämättä aihetta.

        Hallapersuilla mamut menee kantasuomalaisten edelle, kuten Mikkelin tapaus osoittaa.


    • Anonyymi

      Budjettikirja pitäisi sisäistää aamu ja iltapalana toivoo valtiovarainministeri. Ehkä pieni budjetti sopisi ehtoollisesta.

      • Anonyymi

        Persuja kiinnostavat vain mamut. Kantasuomalaisten kohdalla persujen periaate tuntuu olevan: eläkööt tai kuolkoot.


    • Anonyymi

      Mikäli maassamme ei olisi ainoatakaan maahanmuuttajaa, persuista ei olisi edes kuultu.

      PS on täysin yhden asian liike.

      Persujen esikuva Donald Trump voisi sanoa....

      ''Nothing but one trick pony''

    • Anonyymi

      Yllättävän monen ja kalliin ongelman taustalta löytyy juurikin perseelleen mennyt maahanmuuttopolitiikka. Se on turvallisuusriskikin.

    • Anonyymi

      On meillä kolme muutakin kuin maahanmuutto, on pensa, pensa ja pensa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe