Minun matkani toipua on alussa. Mun ex-narsistini lyttäs ja halvensi mua siihen asti, kun mä tajusin, et enhän mä rakasta tota paskiaista enää pätkääkään. Sitä ennen mä olin onneton ja yritin kovasti miellyttää, et hän rakastais mua. Kerran sit ku hän oli jossain dokaamassa, mä huomasin toivovani, ettei hän enää tulis takasin. Sitä vapautuksen tunnetta! Miua ei enää kiinnostanu, mitä hän musta ajatteli. Miä tajusin et hän ei ollu ikinä oikeesti rakastanut mua ja mun rakkaus taas oli kuollu. Erohan se siitä tuli. Olinhan mä vähän kolhiintunu ja allapäin jonku aikaa, mut sitä eroa hänestä mä en surru sekuntiakaan. Ja kun mä tajusin sen, et kaikki se paha, mitä hän oli mulle suustaan syytänyt, oli yhtä epätotta ku hänen rakkauden vannomisetkin, niin mun oli helppo alkaa toipumaan siitä myrkyttäjästä.
Tsemppiä narsistien uhreille
Anonyymi-ap
2
346
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611059- 428437
- 1285336
- 1443674
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 373240
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806