Minun matkani toipua on alussa. Mun ex-narsistini lyttäs ja halvensi mua siihen asti, kun mä tajusin, et enhän mä rakasta tota paskiaista enää pätkääkään. Sitä ennen mä olin onneton ja yritin kovasti miellyttää, et hän rakastais mua. Kerran sit ku hän oli jossain dokaamassa, mä huomasin toivovani, ettei hän enää tulis takasin. Sitä vapautuksen tunnetta! Miua ei enää kiinnostanu, mitä hän musta ajatteli. Miä tajusin et hän ei ollu ikinä oikeesti rakastanut mua ja mun rakkaus taas oli kuollu. Erohan se siitä tuli. Olinhan mä vähän kolhiintunu ja allapäin jonku aikaa, mut sitä eroa hänestä mä en surru sekuntiakaan. Ja kun mä tajusin sen, et kaikki se paha, mitä hän oli mulle suustaan syytänyt, oli yhtä epätotta ku hänen rakkauden vannomisetkin, niin mun oli helppo alkaa toipumaan siitä myrkyttäjästä.
Tsemppiä narsistien uhreille
Anonyymi-ap
2
367
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676