Sonja Aiello vs Ilona Siekkinen

Anonyymi-ap

Mistä näitä kaiken maailman fines/hyvinvointi ym turhakkeita oikein tulee? Yhtä turhia ovat molemmat. Ei tarvitse edes kysyä, kumpi on turhempi.
Julkisuudesta saatavan rahan takia pitää olla otskoissa ja vetää jotain yhdenetekeviä
verkko valmennuksia. Missä on näiden henkilöiden refrenssit? Millainen koulutus
näillä ihmisillä yleensäkään on? Kuka tahansahan voi alkaa rekemään netissä kaiken maailman hyvinvointi tsm valmennusta. Toinen asia ovat nämä ns lyhyt terapiaa tarjoavat julkkikset.

13

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka on niin onneton että maksaa näiden neuvoista. Eikö mitään enää osata itse tehdä.

• Anonyymi

Samaa olen ihmetelly kun perunamuussikin pitää ostaa valmiina eikä mitään osata tehdä itse. Kaiken maailman voltitkin tuo ruuat kotio.

• Anonyymi

Itseään etsivät ihmiset, elämän tapa muutosta hakevat, yksinäiset ihmiset.
        Näiden ihmisten avulla nämä netin hyvinvointi valmentajat tekevät isot
        tilit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa olen ihmetelly kun perunamuussikin pitää ostaa valmiina eikä mitään osata tehdä itse. Kaiken maailman voltitkin tuo ruuat kotio.

Pakaste perunamuussi voikin sopia pikkulapsille. Kyllä kiire ja aikatauluttaminen on 99%
        ihmisten omaa syytä. Nykyään ei enää edes viitsitä tehdä mitään itse. Foodora
        mainostaa koko ajan Youtubessa, kokkaus, ei kiitos. Jos perunamuussin tekee itse
        jauheesta, siihen saa edes jotain makua. Mutta se pakaste perunamuussi on kyllä
        vihoviimeistä .......Sitten on ne HK:n mainokset joissa lapsi huutaa:"meillä on kiljuva
        nällä.!" Ziisus, eikö ihmisillä ole nykyään enää edes minkään laisia ruoka-aikoja?

• Anonyymi

Aloittajalle: älä käytä sanoja, joita et osaa kirjoittaa kuten fines (fitness), refrenssi (referenssi)). Sitten yhdyssanat kuten verkko valmennus (verkkovalmennus), lyhyt terapia (lyhytterapia) ovat hakusessa. Oikeinkirjoituksen voit tarkistaa googlaamalla. Koko aloitus kirjoitusvirheitä täynnä. Mistä näitä "kaiken maailman" kynäilijöitä tulee?

• Anonyymi

Meitä "kaiken maailman kynäilijöitä" tulee kuule aivan samasta paikasta
        kun mistä sinäkin olet joskus tähän maailmaan tullut, Voin myöntää kirjoitus
        virheet ja että niitä oli, kuten ansiokkaasti toit kirjoitusvirheeni esille,siitä kiitos.
        Niillä kuitenkaan tuskin on aloitukseni kanssa kovin paljoa tekemistä. Aina ei voi muistaa, miten jokin sana kirjoitetaan tai kirjoitetaanko nyt jokin sana yhteen vaiko erikseen. Kiire
        tsm aiheuttavat niitä.
        Senkus vaan seuraat Ilonaa ja Sonjaa netissä, tuskin on keltään pois. Minua kuitenkin suuresti ihmetyttää, mikäli kukaan ei ole kiinnostunut näiden kaikenmaailman sonjien ja ilonoiden tsm turhakkeiden koulutuksesta. Kuka vaan voi alkaa vetämään jotain hyvinvointi kursseja netissä ja alkaa nyhtämään niistä rahaa.

• Anonyymi00009

Siekkisellä ei ole mitään koulutusta mutta onko tuolla Aiellolla joku PT-koultutus vai aivanko mutu-tuntumalla valmentaa? Siekkinen aloitti valmennuksen oman valmentajansa opeilla, kun kilpaili Bikini-fitnessissä. Voihan olla että tuo Sonjakin on harrastanut tuota lajia, tiedä sitten.

• Anonyymi00010

Sofia Berlorf kuului samaan sarjaan että ei mitään koulutusta mutta aloitti valmentamaan pitkäaikaisen valmentajansa Tape Valkosen opeilla ja Tiinan ruokavalioilla.

• Anonyymi00011

Onko Erna Husko käynyt jonkun peppupumppauskurssin vai valmentaako hänkin aivan perstuntumalla pelkästään?

• Anonyymi00012

Sonja kertoo ennen osallistumistaan Farmi-ohjelmaan että "entisenä kilpaurheilijana minulla on voima..." mutta kun katsoi lajeja niin ne on olleet cheerleader ja Bikini-fitness, joita kumpaakaan ei voi luokitella kilpaurheiluksi, ei edes urheiluksi. Tietenkin noihin lajeihin pitää lihaksia saada ja vielä nopeastikin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sofia Berlorf kuului samaan sarjaan että ei mitään koulutusta mutta aloitti valmentamaan pitkäaikaisen valmentajansa Tape Valkosen opeilla ja Tiinan ruokavalioilla.

Sofia aloitti valmennuksen Tapen opeilla ja itsekin ihmetteli että muut oli treenanneeet monta vuotta ja hän itse puoli vuotta, ja tuli ja voitti kaikki.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Onko Erna Husko käynyt jonkun peppupumppauskurssin vai valmentaako hänkin aivan perstuntumalla pelkästään?

En tiedä onko korrektia näin sanoa mutta Erna sananmukaisesti "myy persettään".

• Anonyymi00015

Siekkiselläkin oli Seiskan mukaan mennyt lasku ulosottoon ja Sonjan firmahan on tehnyt miinusta viimeiset kolme vuotta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      102
      2605
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1647
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      21
      1017
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      45
      911
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      886
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      334
      814
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe