Mistä näitä kaiken maailman fines/hyvinvointi ym turhakkeita oikein tulee? Yhtä turhia ovat molemmat. Ei tarvitse edes kysyä, kumpi on turhempi.
Julkisuudesta saatavan rahan takia pitää olla otskoissa ja vetää jotain yhdenetekeviä
verkko valmennuksia. Missä on näiden henkilöiden refrenssit? Millainen koulutus
näillä ihmisillä yleensäkään on? Kuka tahansahan voi alkaa rekemään netissä kaiken maailman hyvinvointi tsm valmennusta. Toinen asia ovat nämä ns lyhyt terapiaa tarjoavat julkkikset.
Sonja Aiello vs Ilona Siekkinen
6
168
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on niin onneton että maksaa näiden neuvoista. Eikö mitään enää osata itse tehdä.
- Anonyymi
Samaa olen ihmetelly kun perunamuussikin pitää ostaa valmiina eikä mitään osata tehdä itse. Kaiken maailman voltitkin tuo ruuat kotio.
- Anonyymi
Itseään etsivät ihmiset, elämän tapa muutosta hakevat, yksinäiset ihmiset.
Näiden ihmisten avulla nämä netin hyvinvointi valmentajat tekevät isot
tilit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olen ihmetelly kun perunamuussikin pitää ostaa valmiina eikä mitään osata tehdä itse. Kaiken maailman voltitkin tuo ruuat kotio.
Pakaste perunamuussi voikin sopia pikkulapsille. Kyllä kiire ja aikatauluttaminen on 99%
ihmisten omaa syytä. Nykyään ei enää edes viitsitä tehdä mitään itse. Foodora
mainostaa koko ajan Youtubessa, kokkaus, ei kiitos. Jos perunamuussin tekee itse
jauheesta, siihen saa edes jotain makua. Mutta se pakaste perunamuussi on kyllä
vihoviimeistä .......Sitten on ne HK:n mainokset joissa lapsi huutaa:"meillä on kiljuva
nällä.!" Ziisus, eikö ihmisillä ole nykyään enää edes minkään laisia ruoka-aikoja?
- Anonyymi
Aloittajalle: älä käytä sanoja, joita et osaa kirjoittaa kuten fines (fitness), refrenssi (referenssi)). Sitten yhdyssanat kuten verkko valmennus (verkkovalmennus), lyhyt terapia (lyhytterapia) ovat hakusessa. Oikeinkirjoituksen voit tarkistaa googlaamalla. Koko aloitus kirjoitusvirheitä täynnä. Mistä näitä "kaiken maailman" kynäilijöitä tulee?
- Anonyymi
Meitä "kaiken maailman kynäilijöitä" tulee kuule aivan samasta paikasta
kun mistä sinäkin olet joskus tähän maailmaan tullut, Voin myöntää kirjoitus
virheet ja että niitä oli, kuten ansiokkaasti toit kirjoitusvirheeni esille,siitä kiitos.
Niillä kuitenkaan tuskin on aloitukseni kanssa kovin paljoa tekemistä. Aina ei voi muistaa, miten jokin sana kirjoitetaan tai kirjoitetaanko nyt jokin sana yhteen vaiko erikseen. Kiire
tsm aiheuttavat niitä.
Senkus vaan seuraat Ilonaa ja Sonjaa netissä, tuskin on keltään pois. Minua kuitenkin suuresti ihmetyttää, mikäli kukaan ei ole kiinnostunut näiden kaikenmaailman sonjien ja ilonoiden tsm turhakkeiden koulutuksesta. Kuka vaan voi alkaa vetämään jotain hyvinvointi kursseja netissä ja alkaa nyhtämään niistä rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1043524Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012257Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371842Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951108
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5880- 51862
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129783